וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.8

קרקיץ' הושאל למילאן, טוטנהאם מצאה מחליף למודריץ', מאיוקה מצא בית חדש ומנצ'סטר סיטי מחפשת מציאות. יומיים לסגירה

העברות

* עכשיו זה רשמי: באיירן מינכן השלימה את העברת חאבי מרטינס מאתלטיק בילבאו תמורת 40 מיליון יורו. הבאסקי חתם לחמש שנים.

* טוטנהאם הודיעה כי הגיעה לסיכום עם פולהאם על העברת הקשר מוסא דמבלה, על פי פרסומים תמורת 15 מיליון ליש"ט. הבלגי בן ה-25 עבר בדיקות רפואיות וישמש כמחליפו של לוקה מודריץ'.

* ז'וליו סזאר, ששוחרר מאינטר, חתם לארבע שנים בק.פ.ר.

* עמנואל מאיוקה, אקס מכבי תל אביב שכבש 32 שערים במדי יאנג בויז בשנתיים האחרונות, חתם לחמש שנים בסאות'המפטון.

* רוביניו חתם ביובנטוס. לא מדובר כמובן בשחקנה של מילאן, אלא בשוער הברזילאי ששיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בליבורנו וטורינו. רוביניו ישמש גיבוי לג'אנלואיג'י בופון.

* בויאן קרקיץ' חתם רשמית במילאן, הרוסונרי הודיעו הערב כי החלוץ מצטרף בהשאלה לעונה אחת. השחקן אמר: "זה כבוד ללבוש את החולצה של מילאן, מבטיח שאני אתן את הכל בשביל המועדון".

* גנואה הודיעה כי הגיעה לסיכום עם פיורנטינה על העברת הפרואני חואן מנואל ורגאס. השחקן בן ה-29 יעבור ביום חמישי בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה.

* תיאו יאנסן עזב את אייאקס וחתם לשלוש שנים בקבוצת נעוריו, ויטסה. בסיום החוזה הוא מתוכנן לפרוש ולהצטרף לצוות המקצועי.

* השוער מיכאל רנסינג חתם לעונה אחת בלברקוזן שם ישמש כגיבוי לברנד לנו.

* נוריץ' צירפה מבלקבורן את השוער מארק באן (27), שחתם על חוזה לשנתיים.

* מנצ'סטר סיטי השאילה את הקשר הגנאי הצעיר מוחמד אבו (20) לראיו וייקאנו לעונה אחת.

* ג'ו בנט, המגן השמאלי של מידלסברו (22), חתם באסטון וילה לארבע שנים. סכון ההעברה: שלושה מיליון ליש"ט.

* העסקה לא סגורה, אבל ג'ואי ברטון צייץ: "עברתי את הבדיקות הפואיות במארסיי, נהדר להיות פה". טרם נסגרו הפרטים בין הצרפתים ל-ק.פ.ר, אך נראה שהקשר יעבור בהשאלה לעונה.

שמועות

* אחרי שהתחילה להרים ידיים במרדף אחרי מייקון, צפויה ריאל מדריד לפנות לליל בנוגע למתיו דבושי, ולהציע 12 מיליון יורו עבור מגן הימני של נבחרת צרפת.

* ב'מירור' פורסם שווין רוני חושש שמנצ'סטר יונייטד מתכננת למכור אותו תמורת 40 מיליון ליש"ט. על פי הדיווח, היחסים בין החלוץ לאלכס פרגוסון התערערו, וסגנית אלופת אנגליה תנסה לקבל תמורתו כסף בעקבות ריבוי החלוצים בקבוצה.

* אחרי החתמתו של לוקה מודריץ', ריאל מחפשת קונים לאסטבן גראנרו, ומגעים כבר מתנהלים עם טוטנהאם וק.פ.ר.

* שימו לב לדיווח הבא: חלוצי צ'לסי לשעבר דידייה דרוגבה וניקולא אנלקה עשויים להימכר על ידי שנגחאי שינאווה בעקבות עימות חריף בין הבעלים של הקבוצה, כך מדווח 'גארדיאן'.

* המשא ומתן בין ארסנל לתיאו וולקוט על הארכת חוזהו נתקל בקשיים, ובלונדון מעריכים שבמידה והצדדים לא יסכמו עד מחר התותחנים עשוים למכור את החלוץ הצעיר לאחת המחזרות שלו, ביניהן מנצ'סטר סיטי וליברפול, עוד השבוע.

* יש מחליף לרובין ואן פרסי? סוכנויות ההימורים באנגליה הורידו את היחס על האפשרות שחלוץ ביבלאו, פרננדו יורנטה, יצטרף לתותחנים.

* אחרי שהגישה ללברקוזן הצעה בגובה 16 מיליון ליש"ט על אנדרה שרלה ונדחתה, צ'לסי צפויה לנסות ולשדרג את הצעתה עבור החלוץ הצעיר.

* בטורקיה טוענים שפנרבחצ'ה סיכמה עם מיקאל אסיין, והגנאי הוותיק של צ'לסי צפוי להצטרף לפנר אם זו תמחק הערב את הפיגור 2:1 ממשחקה הראשון מול ספרטק מוסקבה ותעפיל לליגת האלופות.

* דימיטאר ברבאטוב המריא לאיטליה על מנת להשלים את מעברו לפיורנטינה, אבל על פי דיווחים, קיבל ברגע האחרון הצעה מיובנטוס והוא צפוי לחתום בביאנקונרי.

* על פי דיווחים באיטליה, שניים שעשויים לעזוב את פיורנטינה בקרוב עם מתיאה נסטאסיץ' וסטבן יובטיץ', המבוקשים במנצ'סטר סיטי.

* עדיין בטוטנהאם, המנג'ר אנדרה וילאש בואש מעוניין להחתים את הקשר הפורטוגלי ז'ואאו מוטיניו מפורטו ואת החלוץ הרוסי אלן דזגוייב מצסק"א מוסקבה. אם זה יקרה, הוא עשוי לאבד את ג'רמיין דפו ורפאל ואן דר וארט.

* פריס סן ז'רמן מחפשת חיזוק נוסף אחרי פתיחת העונה החלשה שלה, והיא מנסה להחתים את גרגורי דר ויל, המגן הימני של אייאקס.

* בנפיקה הבהירה למנצ'סטר סיטי שאין לה כוונה לשחרר את חאבי גרסיה תמורת פחות מהסכום המופיע בחוזהו - 24 מיליון ליש"ט. באנגליה דיווחו השבוע שנציגי הסיטיזנס עקבו אחרי הקשר, אקס ריאל מדריד, במשחק הליגה האחרון של בנפיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully