וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזונות בלונדון מתלוננות: האולימפיאדה פוגעת לנו בפרנסה

המשטרה מפנה בתי בושת, מדובר באירוע משפחתי, ואין גברים בודדים. "זה הזמן לקחת חופשה של שבועיים", אומרת אחת מהן

מתברר שהאולימפיאדה לאו דווקא טובה לעסקים לתושבי לונדון. אומנם העיר ועסקיה צפויים לקבל דחיפה כלכלית כתוצאה מהמשחקים האולימפיים, אבל יש כמה אפיקי עסקים שצפויים להיפגע: גורמים בתעשיית המין המקומית מספרים שמשטרת לונדון נלחמת בהם בחורמה, ובאזור ניוהם במזרח לונדון, לא רחוק מהאיצטדיון האולימפי, פונו בשנה וחצי האחרונות כ-80 בתי בושת, גדולים וזעירים.

"בשנתיים האחרונות ראינו עלייה משמעותית בפעילות משטרתית בכל הקשור לזנות", מספרת ג'ורג'ינה פרי, אחראית על ארגון "דלתות פתוחות", שהוא פרויקט ממשלתי להגנה על זונות, "חלק מהנשים שמוכרות מין כבר כל כך שבעות מסגירת בתי בושת, שהן כבר עובדות ברחוב, וזו סביבה הרבה פחות נעימה עבורן. אבל גם ברחוב מתנכלים להן, ודורשים מהן להתפנות. הן לא רצויות שם בזמן המשחקים".

הצפי של עיריית לונדון הוא לשני מיליון מבקרים בזמן האולימפיאדה, שיכניסו כ-20 מיליארד דולר לעיר במשך ארבע השנים הקרובות, אבל מתברר שאנשי תעשיית המין לא ייקחו חלק בחגיגה. יש לציין שזנות היא חוקית בבריטניה, אבל בתי בושת לא.

משטרת לונדון מכחישה טיפול מיוחד בתופעה, ומתעקשת שמדובר ב"צרכים השוטפים של הקהילה המקומית". מנגד, ראש עיריית לונדון הבהיר ש"אנחנו נחושים להילחם בתופעת הזנות ובכל הנוגע לסחר בנשים בזמן המשחקים".

ואכן, לא מעט נשים מה"תעשייה", רובן מברזיל ומדרום אמריקה, מדווחות על עלייה משמעותית במעצרים, החל משימוש בסמים ועד לשידול למין.

הביקורת טוענת שהמלחמה הזו היא עקרה וחסרת משמעות, וההישג היחידי שלה הוא "להזיז את הזונות מעט הצידה, מחוץ לעיר", וש"עצם הזזתן של הנשים למקומות שלא מוכרים להן רק מסכן את ביטחונם. "והן גם ככה נשים שבירות במצוקה", מסבירה פרי מארגון "דלתות פתוחות".

לעומת זאת, לא מעט תושבים בשכונות הללו - רובם מהגרים ממוצא מוסלמי - שבעי רצון מהמלחמה בתופעה. "השכונה שלנו הפכה לגן עדן לזונות, סמים ופשע", אומרת אחת התושבות המקומיות, "נמאס כבר שהילדים שלנו הולכים לבית ספר ורואים את הדברים האלה ברחובות".

מנגד, אחת מנערות הליווי המקומיות מספרת שמלכתחילה הן לא ציפו לעלייה משעותית בעבודה. "אולימפיאדה זה אירוע משפחתי, לא הולכים להיות פה הרבה גברים בודדים", אומרת קתרין, "הולך להיות פה גיהינום, ואנחנו הולכות להפסיד פה טונות של כסף. רוב הבנות פה מתכננות לקחת חופשה של שבועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully