וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה ברולאן גארוס

השור ממאיורקה ניצח 4:6, 3:6, 6:2, 5:7 את נובאק דג'וקוביץ' ושבר את שיא הזכיות על החימר הפריסאי, לאחר יומיים של טניס

רפאל נדאל עשה זאת. אפשר לומר שוב עשה זאת. השור ממאיורקה זכה היום (שני) ברולאן גארוס בפעם השביעית בקריירה שלו ומתוך שמונה השתתפויות בטורניר והפך לשיאן הזכיות על החימר הפריסאי, כששבר את השיא בו החזיק בצוותא עם ביורן בורג. נדאל ניצח 4:6, 3:6, 6:2, 5:7 את המדורג מספר אחת בעולם נובאק דג'וקוביץ', במשחק שהופסק אמש ונמשך היום. בזכות הניצחון, נדאל שיפר את מאזנו ברולאן גארוס ל-1:52!! כשגם ההפסד הבודד לרובין סודרלינג הגיע כשהספרדי הנהדר סבל מפציעה. אגב, בעקבות הניצחון יישאר נדאל במקום השני בעולם ולא יירד לשלישי.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
כמה מרגש. נדאל/רויטרס

לנדאל זוהי זכייה מספר 11 בגרנד סלאם, לאחר שזכה שבע פעמים ברולאן גארוס, פעמיים בווימבלדון, פעם אחת באוסטרליה ופעם אחת בארצות הברית, ועכשיו הוא השתווה לבורג במקום השלישי בטבלת הזוכים בתארי גרנד סלאם. רפא רחוק שלוש זכיות מפיט סמפארס השני וחמש מרוג'ר פדרר הראשון.

נולה החמיץ הזדמנות להפוך לטניסאי הראשון מאז רוד לייבר ב-1969 שזוכה בארבעת תארי הגרנד סלאם ברציפות. וכמה כואב לדג'וקוביץ' ודאי לסיים דרמה ענקית כזו דווקא עם שגיאה כפולה רשלנית. כנראה שלא כך הוא חלם לסיים את הסיפור שלו ברולאן גארוס השנה. כמה מתסכל יכול להיות לפעמים הטניס.

המשחק אתמול נפתח בשליטה של נדאל, שניצח בשתי המערכות הראשונות ללא התנגדות מאסיבית של הסרבי ונראה בדרכו לתואר. בשלב הזה דג'וקוביץ' התעורר וחזר למשחק עם 2:6 מרשים במערכה השלישית ושבירה מיד עם פתיחת הסט הרביעי. בשלב הזה הגשם עצר את המומנטום של המדורג ראשון בעולם ובסופו של דבר הוא שילם על כך כשנשבר כבר במשחקון הראשון בדרך להפסד לנדאל בגמר גרנד סלאם אחרי שלושה ניצחונות רצופים על נדאל במעמד הזה.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי (ימין), ביורן בורג טניסאי עבר שבדי. AP
עכשיו הוא כבר עומד לבד. נדאל מימין, בורג משמאל/AP

נדאל הצליח לשבור את דג'וקוביץ' כבר במשחקון הראשון על ה-30 ואחרי נקודה די מזליקית ועזרה של הרשת. השור ממאיורקה שמר על חבטות ההגשה שלו על האפס ועלה ל-2:3. נולה לא נבהל ושמר על ההגשות שלו בדרך ל-3:3. נדאל שמר על ההגשות שלו בלי מאמץ מיוחד ועלה ל-3:4. המשחקון הבא היה שקול והיה כבר על 30:30, דג'וקוביץ' הגיש שני סרבים מצוינים ושמר על ההגשה שלו וזה 4:4.

נדאל שמר על ההגשה שלו ועלה ל-4:5. בשלב הזה הגשם הלך והתחזק, אך השניים המשיכו לשחק ודג'וקוביץ' ושמר על קור רוח בדרך ל-5:5. נדאל שוב שמר על ההגשה שלו ועלה ל-5:6. דג'וקוביץ' נראה טוב במשחקון הבאה ועלה ל-15:30, אלא שדווקא שם הוא שיחק מעט הגנתי מדי, נדאל ניצל את זה כדי להשיג נקודת משחק. נולה ביצע שגיאה כפולה והמשחקון, מערכה, משחק וטורניר הלכו לנדאל. איזה אלוף ענק!

טניס בוואלה! ספורט

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
איזה ווינר. נדאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully