וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קליין יעזוב את הפועל ירושלים?

14.5.2012 / 19:10

היו"ר שוקל את צעדיו לאור השינויים הגדולים הצפויים בהנהלה. דרוקר: "צריך להחזיר את הקבוצה למרכז הבמה". כדיר מתנדנד

הפועל ירושלים סיימה אתמול (ראשון) את העונה עם הפסד 70:64 ו-3:1 בסדרת רבע הגמר מול הפועל חולון. ביום שאחרי, נראה כי ייתכנו שינויים דרסטיים בהנהלה, כפי שפורסם בעבר בוואלה! ספורט. לא מן הנמנע כי ההנהלה הישנה של המועדון תתחלף כשעדיין לא ברור אם היו"ר דני קליין יישאר בתפקידו או יעדיף לעזוב לאור השינויים הצפויים.

בתוך כך, אכזבה רבה שוררת בקבוצה בעקבות ההפסד בסדרה לחולון. גורמים במועדון אמרו: "את הסדרה הפסידה הקבוצה במשחק השני". בסיום המשחק אמש אמר המאמן שרון דרוקר לשחקנים בין היתר: "אני גאה בכם ולחמתם כמו גברים", עם זאת, מסתמן שרוב הזרים יעזבו את הקבוצה, כשגם מעמדו של גוני יזרעאלי לא ברור בעוד אלישי כדיר מתנדנד.

דרוקר אמר לוואלה! ספורט: "לפני שבוע בדיוק בחולון היה משחק צמוד, דקה לסיום היה שלוש הפרש לנו עם כדור שלנו ואם היינו עולים ל-0:2 אז אולי הכל היה נראה אחרת. כידוע, זה לא קרה. מגיע לחולון מזל טוב. הרבה יותר מדי שחקנים לא הופיעו בשני המשחקים האחרונים, גם מבחינת אחוזי הקליעה".

המאמן המשיך: "למרות שהגעתי באמצע העונה ולא בחרתי את השחקנים, באיזשהו מקום ראיתי כמה הם רוצים. זה לא הספיק לצערי. אני חושב שהוצאנו את המקסימום מהקבוצה. נצטרך להתארגן ויש הרבה הרבה החלטות לעשות. נשב ונדבר על כל הדברים".

דרוקר סיכם את העונה: "בסופו של דבר הגענו למקום רביעי ועשינו מאמץ כביר, השגנו יתרון ביתיות, אבל בסופו של דבר הפסדנו. נצטרך לדעת כמועדון להתרומם, לעשות את ההחלטות הנכונות בקיץ, תחת החוקים בליגה. נשב עם הדירקטוריון ועם דני קליין ונעשה חושבים. צריך להחזיר את הפועל ירושלים למרכז הבמה. ללא ספק".

הפועל ירושלים מתכננת מהפכה מקצועי בסגל

כבר בפברואר דיווחנו על הבלגאן בהנהלת ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully