וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: רנדל ותומאס יעזבו, סטרוברי מתנדנד

13.5.2012 / 22:07

בקבוצה מהבירה היו המומים מההדחה מהפלייאוף, גם בראדלי עשוי לעזוב. דרוקר: "נצטרך לעשות חושבים ולקחת החלטות"

בהפועל ירושלים היו כצפוי מאוכזבים מאוד מסיום העונה הנוראית של הקבוצה, וכבר עכשיו ברור שבעונה הבאה דברים ישתנו. בקבוצה קיימת חוסר בהירות בגלל השינויים בגזרת ההנהלה וחוסר הודאות לגבי גובה התקציב. מה שברור כבר עכשיו הוא שבריאן רנדל וג'ון תומאס שמסיימים חוזים לא יישארו במועדון. לגבי ראמל בראדלי שמעוניין להישאר, ישנה התלבטות, והדבר בעיקר תלוי במחיר, אם כי גורם בהנהלה אמר: "זה לא רק המחיר, זה גם היכולת, יש לו הרבה עליות ומורדות וחוסר יציבות".

שחקן נוסף שלא ברור אם יישאר בעיר הקודש הוא די ג'יי סטרוברי, שדווקא הצטיין בחלק האחרון של העונה, אך בקבוצה לא בטוחים שהם מעוניינים להשאירו. "הוא רצה להשתחרר במהלך העונה", אמר גורם במועדון, "לא היינו מרוצים מהגישה שלו. היכולת טובה אבל גם לו יש חוסר יציבות ולא בטוח שנרצה אותו". במקרה של סטרוברי, גם הקבוצה וגם השחקן מחזיקים באופציית יציאה מהחוזה.

והיה כמובן גם המשחק עצמו. מאמן ירושלים, שרון דרוקר, אמר בסיום: "הפקנו מהשחקנים והסגל את הכי הרבה שאפשר. גמרנו את העונה בצורה מכובדת. אני מברך את חולון על הפיינל פור. מתחילת הדרך הם היו ביחד, מגיע להם מזל טוב. אנחנו נצטרך לעשות חושבים ולקחת החלטות".

ראמל בראדלי אמר לאחר ההפסד: "כמובן שאחת המטרות של ירושלים זה לעלות לפיינל פור אז יש אכזבה עצומה. אני חושב שהפסדנו את הסדרה במשחקים 2 ו-3, אבל זה הכדורסל. אנחנו הפסדנו יותר משהם ניצחו. זה נתן להם את המומנטום לסדרה כולה, כי קשה לנצח באולם בחולון. אני באופן אישי ניסיתי כמה שיותר להיכנס למשפחת הפועל ירושלים. כמובן שלא היה לנו הרבה זמן ביחד, אבל אני אוהב את הקבוצה ונראה מה יהיה בעונה הבאה. אני רוצה להיות כאן".

חולון ניצחה את ירושלים 64:70 ועלתה לפיינל פור

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully