וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוצאליץ': "אני יודע מה מצפים ממני, לא הגעתי לפיקניק"

18.1.2012 / 13:15

הבוסני עורך אימון בכורה במכבי חיפה, ותורגל כבלם עם בוליאט. ויאם עמאשה לא זקוק לניתוח. חילוקי דעות לגבי בראט סאדיק

הרכש החדש של מכבי חיפה, הבלם-קשר הבוסני אדין צוצאליץ' קיים היום (רביעי) את אימון הבכורה שלו בכפר גלים אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות. עוד לפני הגעתו של צוצאליץ' עלה רעיון בחיפה לנסות ולצרף את קובי מויאל מבית"ר ירושלים, זאת במידה וארקדי גאידמק לא יעביר את הכסף שהבטיח לבית"ר ירושלים.

השחקן עצמו אמר היום: "אני יודע שמכבי חיפה היא המועדון הגדול ביותר בארץ, יש לי מספיק זמן לראות וללמוד יותר. אני יודע מה מצפים ממני, לא הגעתי לפיקניק. אני אתן את המיטב מבחינתי. אני יכול לשחק גם כבלם וגם כקשר אחורי".

אלישע לוי תירגל את צוצאליץ' כבלם לקראת מכבי תל אביב יחד עם בוליאט, כשהמשמעות היא שנכון לעכשיו סארי פלאח מתוכנן לפתוח על הספסל. שני השחקנים שתורגלו כמגנים הם אוראל דגני וטאלב טואטחה. בקישור האחורי תורגלו גוסטבו בוקולי וסיידו יאיא, ובחלק הקדמי: יניב קטן, דלה ימפולסקי, מוחמד גדיר וחן עזריאל, שחזר מפציעה. לפי התרגול, אלון תורג'מן יפתח על הספסל.

במקביל לסיכום עם אדין צוצאליץ' והניסיון לצרף בתוך זמן קצר חלוץ לקבוצה, במועדון בדקו בימים האחרונים אפשרות להתחזק גם בקשר עושה משחק. לא ברור מהי ההחלטה הסופית של המועדון, משום שמכסת הזרים כוללת ארבעה זרים, אך לאור שיחות שקיימה בימים האחרונים עם סוכנים זרים נראה כי ישנה אפשרות שהמועדון יתחזק בקשר התקפי נוסף.

גם אייל משומר חזר להתאמן וצפוי להיכלל בסגל. עידן ורד יחזור מהרחקה. אייל גולסה לא רעך אימון מלא והסתפק באימון ריצה בלבד, אבל במועדון מעריכים שיחלים עד המשחק מול מכבי תל אביב בשני ויחזור לאימונים מלאים כבר בשישי.

המגן חיים מגרלישווילי שהתבקש אתמול להתאמן בנפרד מיתר חבריו, מתכוון להמשיך להגיע לאימוני הקבוצה, בטענה שיש לו חוזה בקבוצה. בינתיים מחפשים סוכניו קבוצה אחרת בישראל, כאשר בית"ר ירושלים מועמדת לקלוט אותו.

שחקן העבר של הקבוצה רדוסלאב מיכאלסקי ששיחק לפני כעשר שנים בקבוצה הגיע לביקור במועדון.

לידיעה הראשונית על המשא ומתן עם צוצאליץ'

ויאם עמאשה לא זקוק לניתוח

חלוץ מכבי חיפה ויאם עמאשה לא יזדקק לניתוח, כך עולה מתוצאות בדיקת ה-MRI שעבר השחקן אתמול, שהובאו היום (רביעי) גם לידיעת המאמן אלישע לוי. בחיפה הודיעו היום כי "בבדיקה לא נמצא ממצא פסקני בנוגע לצורך לנתח את השחקן, בימים הקרובים יוחלט על המשך הטיפול בחלוץ". עמאשה, שהגיע הבוקר לפגישה עם הצוות הרפואי של מכבי חיפה, אמר לחבריו: "אני שמח שהוסר חשש לבקע ומקווה לחזור לשחק במהרה".

כזכור, בחיפה עלה חשש כי החלוץ סובל מבקע בבטנו, מה שיצריך ניתוח והיעדרות של ששה שבועות לפחות. מתוצאות הבדיקה עולה כי השחקן סובל מקרע בגיד באזור המפשעה והוא התבקש להמתין עד לשובו של רופא המועדון, ד"ר בצלאל פסקין, השוהה בחו"ל עד יום ראשון. יש לציין כי עמאשה ערך בעבר שני ניתוחים בבטנו, אולם הניתוח לא הועיל. "בתקופה שבה כל כך הרבה שחקנים נעדרים, התוצאות בהחלט משמחות", אמרו היום בחיפה. "אבל קודם נמתין להחלטה לגבי ההשלכות של הקרע, אם בכלל".

כידוע, בסגל הירוקים נכללים כרגע אלון תורג'מן, מוחמד גדיר וחן עזריאל שחוזר מפציעה, אבל חיפה צפויה להחתים במהלך השבוע הקרוב חלוץ נוסף. במקביל, מכבי חיפה ממשיכה לנהל משא ומתן עם החלוץ הפיני של הלסינקי בראט סאדיק (25), אבל במועדון יש גם מי שמתקשה לקבל את ההחלטה. מספר שחקנים ששמעו אמש (שלישי) על הרקורד של החלוץ וצפו בביצועיו ביוטיוב, טענו כי לא מדובר בתחליף ראוי לוולדימיר דבאלשיווילי.

"אלישע מחפש חלוץ תשע כי הוא יודע שצריך להביא תחליף ראוי לדבאלישווילי", אמר אחד מהם, "אבל לא מדובר בחלוץ שיודע לפנות שטח ועוזר לאחרים. מצד שני, הוא גבוה מאוד ונמצא בכושר טוב. אתה רואה שהרמה בפינלנד נמוכה. הוא יודע כדורגל, אבל עדיף להביא חלוץ עם רקורד מוכח". סאדיק כבש בעונה החולפת 15 שערים ב-27 משחקים, אבל זאת הייתה העונה הטובה ביותר בקריירה שלו. בשלוש העונות הקודמות הוא כבש שלושה שערים ב-32 משחקים ולא הצליח לבטא את עצמו בזולטה וורגם הבלגית ובארמיניה בילפלד.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully