וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדין צוצאליץ' עשוי לסגור במכבי חיפה

4.1.2012 / 9:15

חיפה פנתה רשמית לקשר הבוסני, מקורב לשחקן: "תוך שבועיים הוא עשוי להגיע". גדיר, שעשוי להישאר, ערך סולחה עם יאיא

מכבי חיפה פנתה אתמול (שלישי) רשמית לקשר הבוסני של פאניוניוס, אדין צוצאליץ' (23), שמסוגל לשחק גם כבלם. השחקן הוזכר בעבר בתקשורת היוונית כמועמד למכבי חיפה, אבל שם הכחישו שהוא יגיע למבחנים. מקורב לשחקן אישר הבוקר את הפרטים ואמר: "יש מגעים מתקדמים ביננו לבין מכבי חיפה. ייתכן שבעוד שבועיים הוא יגיע לישראל". כפי שפורסם אתמול, הקשר האחורי ארתור נובוטרייסוב, שמשחק בקבוצת קרימטפליטסיה באוקראינה צפוי להגיע למבחנים בקבוצה. על פי ההערכות, השחקן יגיע לישראל ביום ראשון. בימים הקרובים ינסה אלישע לוי להנחית בישראל קשר נוסף וחלוץ.

מוחמד גדיר וסיידו יאיא ערכו סולחה בעקבות העימות ביניהם לפני מספר שבועות. מי שיזם את השיחה היה הקשר הגנאי, שהחליט ליישר את ההדורים. כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, בחיפה שוקלים להשאיר את גדיר. החלוץ אמר אתמול לחבריו: "אם יתנו לי צ'אנס, אני נשאר במכבי חיפה. אני אוהב את המועדון ולא אעזוב בקלות". שחקן נוסף שהודיע אתמול כי הוא מעדיף להישאר במועדון הוא עלי עוסמאן. המגן הימני החליט להישאר לאחר התייעצות עם מקורביו ועם סוכנו. אתמול תורגל גדיר בהרכב.

הקשר אייל גולסה סבל אתמול מחום גבוה, ואם לא יחוש בטוב ייתכן שלא ייקח חלק בכל האימון היום. ויאם עמאשה ויניב קטן ימשיכו להגביר את הקצב. אתמול תירגל אלישע לוי הרכב שכולל את גם את השוער ניר דוידוביץ'.

שראנוב הודיע שהוא חולה, דוידוביץ' חוזר לשער?

אלישע לוי נשאר במכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully