וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מגיעים דרוכים וחדים כמו לכל משחק יורוליג"

21.12.2011 / 20:18

משחקה של מכבי ת"א נגד שרלרואה הוא לפרוטוקול בלבד, אך המאמן לא מזלזל. בוצי: "נשחק בלי לחץ" (ה', 21:15, 10)

מי היה מאמין שבמוקד משחקה האחרון של מכבי תל אביב בשלב הבתים של היורוליג לא יעמוד המשחק עצמו, אלא שחקן אחד מהקבוצה היריבה. לאחר שכבר הבטיחה את מקומה בשלב הטופ 16, ואף את המקום השני בבית ג', מגיעה קבוצתו של דיוויד בלאט למשחק לפרוטוקול בלבד מול שרלרואה, בשורותיה משחק דמונד מאלט, הגארד שצפוי להצטרף אל הצהובים. לאחר המשחק יישבו ראשי מכבי עם ראשי שרלרואה במטרה לסגור את העברתו של השחקן.

למרות העובדה שהמשחק לא ממש משנה עבור מכבי, בקבוצה רוצים לסיים את השלב עם ניצחון כדי לשמור על המומנטום שהושג בשבוע האחרון, במהלכו הרשימו מאוד הצהובים. "אנחנו רוצים להגיע למשחק דרוכים וחדים כמו לכל משחק יורוליג", אמר מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט לשחקנים. בקבוצה שמחו לשמוע שמצבו של ליאור אליהו, שסבל מקלקול קיבה ואף אושפז בבית החולים, משתפר, אך הפורוורד לא יצא עם הצהובים לבלגיה, ויקבל מנוחה.

"כמובן שאני מאחל לליאור אליהו החלמה מהירה קודם כל ומקווה שישוב אלינו בקרוב", אמר דיוויד בלו הערב לוואלה! ספורט. על המשחק עצמו אמר הפורוורד: "המשחק הזה ייתן לכמה שחקנים לשחקנים שלא קיבלו מספיק דקות לשחק במפעל. זה משחק חשוב ואנחנו תמיד מגיעים דרוכים למשחקי יורוליג".

האם יצליח דמונד מאלט להשתלב במכבי ת"א?

מול מי הוגרלה מכבי ת"א בשמינית גמר גביע המדינה?

יירי וולש: "לא יכול להבטיח ניצחון"

בשרלרואה כבר השלימו עם מעברו של מאלט, שצפוי לחזור אל הקבוצה בתום העונה. הבלגים לא היו רחוקים מהמאבק על הכרטיס לטופ 16, אבל לא הצליחו לתרגם את הניצחון על פרטיזן בלגרד בכדי לייצר מומנטום, והובסו במשחק הקריטי האחרון שלהם ביורוליג מול מילאנו (88:53), ולמעשה ראו את העונה האירופאית שלהם מסתיימת. עתה תנסה שרלרואה לסיים בטון חיובי את ההופעה הלא רעה שלהם במפעל, ואולי גם לנקום בצהובים שלוקחים להם את רחד השחקנים המשמעותיים במועדון.

"אני מקווה שלא נציג את אותה יכולת שהצגנו במילאנו", אמר מאמן הקבוצה, ג'יובאני בוצי. "אנחנו חייבים להראות בבית פרצוף אחר, אפילו אם אנחנו בצרות עם כמה שחקנים. אני גם זוכר שבמשחק הקודם מול מכבי הצלחנו להקשות עליהם, אבל לא יהיה קל לשלוט שוב בקצב. מכבי קבוצה חזקה יותר מאיתנו בצבע, ואני מצפה שתהיה לנו בעיה באגרסיביות בהגנה. עם זאת, נשחק ללא לחץ במשחק האחרון שלנו".

יירי וולש הותיק אמר על ההופעה האחרונה ביורוליג של קבוצתו: "כמובן שציפינו לסיים עם יותר משני ניצחונות, אבל אני לא יכול להגיד שאני מאוכזב כי היו לנו כמה משחקים צמודים. מסיבות שונות, הפסדנו אותם. אנחנו גאים מאוד בריצה שלנו, ואני בטוח שאם היינו בבית אחר, היינו יכולים להעפיל לטופ 16". על המשחק מחר אמר וולש: "אנחנו מסיימים מול קבוצה עם המון ציפיות. ננסה לעשות את המקסימום אבל יש לנו לא מעט פציעות כרגע, ככה שאני לא יכול להבטיח ניצחון".

היורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully