וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמר: "יהיה נהדר לחזור הביתה עם ניצחון חוץ גדול"

30.11.2011 / 22:10

הרכז שיערוך הופעת פרידה מול פרטיזן בלגרד: "מתרגש מאוד". פקוביץ' שנפרד מפרטיזן: "עצוב מאוד לעזוב" (ה', 21:45, 10)

מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 21:45, ערוץ 10) בבלגרד למשחק מול פרטיזן בלגרד במסגרת היורוליג, אבל עם כל הכבוד ליריבה, גם במכבי יודעים שעיקר תשומת הלב תופנה אל ג'ורדן פארמר, שיסיים מחר את הקדנציה הקצרה שלו במועדון הצהוב וישוב לארצות הברית בעקבות תום השביתה ב-NBA. במכבי מודעים היטב לחשיבותו של המשחק, בו ניצחון יבסס את מעמד הצהובים במקום הראשון בבית ג', ויבטיח להם מעשית את הכרטיס לשלב הטופ 16. קבוצתו של דיוויד בלאט פגשה העונה פעמיים את פרטיזן בלגרד, פעם אחת ביורוליג ומיד לאחר מכן בליגה האדריאטית, ולמרות שנאלצה לעבוד קשה מולה, פעמיים השיגה האלופה הישראלית את הניצחון.

דיוויד בלאט התייחס לאוהדים מולה עומדת קבוצתו לשחק ואמר: "אני חושב שהאווירה עושה את פרטיזן לאחד מהמקומות הגדולים לשחק בו, אפילו אם התמיכה של האוהדים שלה מאוד מקשה על הקבוצה האורחת, אבל אנחנו רגילים לזה. הרבה מהחבר'ה שלנו כבר שיחקו שם וחוו את זה, ואני מקווה שגם הפעם חזור משם עם ניצחון".

על העובדה שיהיה זה משחקו האחרון של ג'ורדן פארמר בקבוצה, אמר בלאט: "פארמר הגיע למכבי עם גישה נהדרת, והוא עוזב אותנו עם תחושה נפלאה. אני חושב שכולם למדו להעריך אותו ולאהוב אותו, כי הוא מישהו שממש נתן מכל הלב. אין לנו שום חרטות על כך שהבאנו אותו. ידענו שבשלב כלשהו הוא יצטרך לעזוב. הצלחנו מאוד איתו, ואני מקווה שיום אחד הוא עוד יחזור ויעזור לנו להשיג אפילו יותר מזה".

פארמר עצמו אמר לפני המשחק: "אני נרגש מאוד. שמעתי שפרטיזן הוא מקום שמאוד כיף לשחק בו. בשבוע האחרון נפרדתי מכולם, והיו הרבה סיכומים, ועכשיו הזמן לעשות את העבודה, לעזור לקבוצה להבטיח את המקום שלה בטופ 16 ולסיים בטון חיובי. יהיה נהדר להשיג ניצחון חוץ גדול ולחזור הביתה ככה". על הקבוצה שהוא מותיר מאחור אמר פארמר: "למכבי יש חבורה מאוד מוכשרת של שחקנים, ויותר חשוב, הם חבורה טובה של אנשים. אני לא דואג להם, הם יהיו בסדר גמור. יש הרבה שחקני כדורסל טובים בקבוצה הזאת והם ידעו מה לעשות גם בלעדיי".

דונטה דרייפר מועמד להחליף את פארמר במכבי

פקוביץ': "אם ננצח, אעזוב את פרטיזן בהרגשה טובה"

המארחים מגיעים למשחק מול מכבי כשהם יודעים כי הפסד ביתי עלול לפגוע להם בסיכויי העלייה לטופ 16. פרטיזן ממוקמת כרגע במקום הרביעי, צמודה לאפס איסטנבול ובמרחק של נקודה בלבד ממילאנו, שנאבקת איתה על הכרטיס האחרון לשלב הבא, וכל איבוד של נקודות עלול לעלות לה בסיום העונה האירופית.

מאמן פרטיזן בלרד, ולאדה יובאנוביץ' אמר לקראת המשחק מול מכבי תל אביב: "מכבי היא קבוצה שבנוייה לפיינל פור, אבל אנחנו ננסה לשחק את המשחק שלנו ולשלוט בקצב. יהיה רע מאוד אם ננסה לשחק בקצב של מכבי, כי הם משחקים מהר מאוד וזורקים הרבה בזכות הקלעים המצויינים שלהם. מכבי ניצחה אותנו כבר פעמיים העונה, גם ביורוליג וגם בליגה האדריאטית, כך שאנחנו לא בדיוק בעמדה מאיימת עליהם, אבל אנחנו יכולים להבטיח שניאבק וניתן להם קרב".

כמו מכבי, גם פרטיזן מאבדת שחקן משמעותי מהסגל שלה בעקבות סיום השביתה ב-NBA, בדמותו של ניקולה פקוביץ'. "זה הולך להיות המשחק האחרון שלנו עם ניקולה", אמר יובאנוביץ', "אין ספק שפקוביץ' עשה אותנו טובים יותר ואנחנו אסירי תודה, אבל בנינו את הקבוצה עם מירוסלאב ראדוליצ'ה ורסקו קאטיץ' כשחקנים מובילים. אייסי לואו פצוע, ככה שאם הוא ישחק הוא יהיה הרבה מתחת ליכולת הרגילה שלו".

פקוביץ' עצמו אמר לקראת משחק הפרידה שלו מפרטיזן: "אני מרגיש כמו חלק ממשפחת פרטיזן, ואני עצוב מאוד שזה המשחק האחרון שלי בגופייה הלבנה. הייתי רוצה ללבוש את הגופייה הזאת שוב, וכל כך שמחתי לשחק ביורוליג. המטרה שלי היתה כל הזמן לעזור לשחקנים צעירים ולא לכפות את עצמי". על המשחק מול הצהובים אמר פקוביץ': "אני אנסה לעזור לקבוצה לנצח את מכבי, שהיא אחת מקבוצות היורוליג הטובות ביותר באירופה השנה. אם נצליח לעשות את זה, אני אעזוב את פרטיזן כשאני יודע שעשיתי עבודה טובה".

מילאן מצ'באן מחפש נקמה מול הצהובים שויתרו עליו

היורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully