וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-הפועל אשקלון: משתדלים להתעלם מהבעיות

אלי מחפוד קיבל אישור זמני לעמוד על הקווים ונאלץ לאלתר הרכב למשחק. אלישע לוי: "הבעיות באשקלון לא מעניינות אותי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* עד היום התקיימו שלושה מפגשים בלבד בין הקבוצות – חיפה שומרת על מאזן מושלם.

* בשלושה מתוך ארבעת המשחקים שהתקיימו בכל המסגרות, אשקלון לא הבקיעה שער.

* רק שחקן אחד בהיסטוריה של הירוקים הבקיע פעמיים מול אשקלון – חזי שירזי.

* מההרכב של חיפה שהתמודד ב-1997/8 מול אשקלון, שרדו שניים: ניר דוידוביץ' ואריק בנאדו.

מפתחות והכנות:

מכבי חיפה:

ההתלבטות היחידה של אלישע לוי במהלך השבוע הייתה בין צמד המגנים שלו. אתמול הוא תרגל את עלי עוסמאן בהרכב הראשון, וכך גם היום. אייל משומר מאוכזב מההחלטה, אבל המשיך לשמור על קור רוח, מתוך הנחה שעוסמאן חוזר ל-11 מתוך מגמה להחזיר אותו לכושר משחק לפני המשחק מול עכו בעוד שבועיים, בו משומר ייעדר.

אלישע לוי ערך היום אסיפת שחקנים ואמר: "כולם מצפים מאיתנו שנוביל 0:3 בדקה ה-15 כי זאת אשקלון. אנחנו מקווים שיהיה ככה, אבל למדנו שאין משחק קל וכל המשחקים בליגה קשים. אנחנו בקו עלייה מבחינת סגנון המשחק שלנו. לא מעניין אותי מהבעיות שלהם בקבוצה. תבואו מפוקסים כדי לעבור את המשוכה הזאת".

סיידו יאיא יירד לספסל, ולצד אייל גולסה שערך אימון מלא יתפקד גוסטבו בוקולי. ג'ון קולמה שחגג אתמול יום הולדת 30 עדיין לא חוזר להרכב. ולדימיר דבאלישווילי יהיה החלוץ השני לצד תומר חמד. "אנחנו נראים טוב יותר עם שני חלוצים. יש יתרונות גדולים להנעת הכדור בחלק הקדמי", אמר שחקן בקבוצה.

בנושא אחר: עדיין אין כל התפתחות בנוגע למשאים ומתנים עם משומר וחמד. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המגן סיכם את רוב הפרטים ויחתום עד סוף החודש על חוזה לארבע שנים. החלוץ שהמשא ומתן עימו החל לפני שלושה שבועות טרם נפגש עם ההנהלה כדי לסגור את הפרטים, מאחר ואיתמר צ'יזיק שהה בחופשה פרטית בסוף השבוע שעבר ומאז לא נערכה כל פגישה או שיחה בעניין. בשבוע הבא תיערך הפגישה, שתוכננה מבעוד מועד, עם השחקן.

בהמשך תיפגש ההנהלה עם גוסטבו בוקולי, שכזכור מתכוון לדרוש חוזה לשנתיים עם אופציה לפרישה בעונה השלישית. החלוץ אדם אקרופי ממשיך להרשים באימונים, אבל בחיפה הבהירו שהחלטה סופית לגביו לא תיפול בטווח הקצר. הקשר גבריאל גרינר שזומן לנבחרת הנוער זכה לכתבה אוהדת בתקשורת הברזילאית.

הפועל אשקלון:

כמאמר המשורר: "איזה מפתחות ואיזה הכנות?". מה שעבר על אשקלון השבוע ייכנס לפנתיאון של ביזיונות הכדורגל הישראלי. גיא עזורי לא מורשה לאמן ויושב על כיסא בצד, למחרת הוא אמור לחזור לאמן אך עם מאמן נוסף לצדו, כאשר יום למחרת מחליט אזגי על תפנית נוספת ומודיע לעזורי כי רק מחפוד יאמן את הקבוצה. באמצע היו שלל התבטאויות ואמרות שאפילו הכדורגל הישראלי לא ירד לרמות האלה כבר הרבה שנים, אבל הדבר שצריך לזכור הוא שפרוספר אזגי הוא חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל וצריך לדעת לכבד אותו.

מקצועית? אם אלי מחפוד שואל באימון היום שחקן "כל העונה שיחקת בתפקיד הזה או שרק בשבועות האחרונים?", זה אומר הכל על ההכנות המקצועית. מחפוד מאלתר הרכב, מדבר עם השחקנים על כבוד והצורך לא להתייחס למה שקרה השבוע, ועם הדברים האלה הם הולכים לחיפה. מי יודע, אולי זה יעבוד? אמייה טגה ייעדר עקב כרטיסים צהובים, אדיר טובול עדיין בספק גדול.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: עלי עוסמאן

המבחן של עלי עוסמאן הוא בעצם מבחן שעשוי לקבוע עבורו את העונה כולה. עד עכשיו דיברו על פערי הרמות בינו לבין אייל משומר, שבאים לידי ביטוי במשחק ההגנה וההתקפה, אלא מאז שמשומר קיבל את חולצת ההרכב, הוא הראה שהוא מסוגל לעשות עבודת הגנה והתקפה כאחד, ועוסמאן שחזר מפציעה נעלם מהתודעה שלנו. מאז הפרישה של חרזי, מכבי חיפה עדיין לא מצאה מגן ימני ברמה אחת מעל הליגה, אבל עושה רושם שהקרבות הבלתי פוסקים בין צמד המגנים שלה עושים לה רק טוב. עם עוסמאן באמת חזר לכושר ויפסיק להגביה כדורים מחצי מגרש, לאלישע לוי יהיה כאב ראש גדול. המשחק מול אשקלון הוא רק השאלה הראשונה במבחן. נראה איך הוא מתמודד איתה.

הפועל אשקלון - אלי מחפוד

מחפוד גרם לעצמו נזק גדול מאוד עוד לפני שהעביר אימון אחד. היום הוא התחייב כי במידה שלא ייפתרו הדברים עם גיא עזורי עד יום שני הוא לא יאמן את אשקלון. הדברים עם עזורי לא צפויים להיפתר ומה שעצוב הוא שההערכה היא שמחפוד כן ימשיך לאמן באשקלון. נקווה שהוא יתעשת.

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עלי עוסמאן, אנדריי פיליאבסקי, שי מימון, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, עידן ורד, ליאור רפאלוב, תומר חמד, ולדימיר דבאלישווילי.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, יניב אלול, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', דניאל היידמן, רביד גזל, מחמוד עבאס, אושרי גיטא, שניר גואטה, אריק גאוו, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully