וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אייל משומר לספסל, יניב קטן יחזור לפלייאוף?

17.3.2011 / 11:33

אלישע לוי שוקל חילופי מגנים במכבי חיפה לקראת אשקלון. הקפטן שב בהדרגה לפעילות ועשוי לחזור למחזורים המכריעים

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (חמישי) על הטבה מסוימת במצבו של יניב קטן. "השחקן נבדק וטופל אמש על ידי ד"ר משה לוינקופף, לאחר הטיפול הוחלט שישוב בהדרגה לפעילות", לשון ההודעה. קטן נטל חלק באימון הבוקר של הקבוצה, שעושה מאמצים להכשירו למשחקי הפלייאוף. על פי הערכות שונות, קטן יהיה כשיר לחמשת המשחקים האחרונים, מה שעשוי לסייע לקבוצה במאבק על האליפות. הקשר אייל גולסה נטש היום את האימון לאחר שספג מכה חזקה ברגלו, אבל ההערכה היא שיהיה כשיר למשחק מול הפועל אשקלון.

בנושא אחר: ייתכן והמאמן אלישע לוי מתכנן הפתעה בהרכב הקבוצה. אייל משומר קיבל היום את חולצת ההרכב השני ועלי עוסמאן תורגל במקומו בהרכב. משומר לא ישחק בעוד שבועיים מול הפועל עכו וייתכן שלוי מנסה להחזיר את עוסמאן לרוטציה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי משומר הופתע מאוד מהמהלך.

סיידו יאיא תורגל מחוץ להרכב ו-ולידמיר דבאלישווילי נכנס ל-11 במקומו. הבלם שי מימון יחזור להרכב לאחר תקופה ארוכה, וזאת בעקבות היעדרותו של הבלם אריק בנאדו. מימון סבל לאחרונה מדלקת בכף הרגל, אבל הוא התאושש ויכול לשחק. החלוץ הגנאי אדם אקרופי ממשיך להתאמן בקבוצה. שחקנים בקבוצה העידו אתמול כי מדובר בחלוץ מהיר מאוד שימשיך להיבחן בשבוע הקרוב לפחות, לפני שתתקבל החלטה לגביו.

הופשר הקרח בין אלישע לוי לג'ון קולמה?

לפני האימון החמיא המאמן לג'ון קולמה בנוכחות השחקנים וביקש לאחל לו מזל טוב לרגל יום ההולדת ה-30 שלו, שחל היום. קולמה קיבל עוגה והשחקנים בירכו אותו. נראה כי הקרח בין השניים הופשר וקולמה אף תורגל בהרכב לאחר שגולסה, שכאמור צפוי לשחק, נטש את האימון. יש לציין כי לוי לא שוחח היום כלל עם השחקנים ויעשה זאת רק מחר, באסיפה. הסקאוט אלון חרזי ממשיך לבצע מעקבים אחר שחקנים ועד סוף העונה עשוי להגיע קשר אחורי למבחנים בקבוצה.

בחיפה ישנה שביעות רצון גדולה מהזימון של טאלב טואטחה לסגל הנבחרת הבוגרת. עוד אתמול אמרו על כך בקבוצה: "אמרנו את זה עוד בתחילת העונה - ההתקדמות שהוא עשה אצל אלישע בעונה אחת מראה שאפשר לבנות עליו אחרי העזיבה של מסיללה". הדרום אפריקני מחוזר על ידי קרדיף האנגלית וסוכנו, מייק מקאב, ינסה להעבירו לאנגליה בעונה הבאה. מסיללה אמור לחזור למגרשים בעוד שלושה שבועות ויחזור להרכב, בכדי להכשיר את הקרקע לקראת המכירה הצפויה בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully