וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד עדיין בתמונת האליפות

רונאלדו כבש בדקה ה-89 כדי להציל לבלאנקוס את העונה עם ניצחון 2:3 על אוסאסונה. 1:3 גדול למאיורקה ואוואט בבילבאו

המחזור ה-35 בליגה הספרדית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם שלושה משחקים מסקרנים, במרכזם המפגש בו אירחה ריאל מדריד את אוסאסונה ומאמנה לשעבר, חוסה אנטוניו קמאצ'ו. אף אחד לא ציפה שזה יהיה כל כך קשה, אבל האורחים כבשו פעמיים ורק כריסטיאנו רונאלדו השאיר את ריאל בתמונת האליפות עם צמד, כולל שער דרמטי בדקה ה-89, בדרך לניצחון 2:3 והחזרת הפער מברצלונה לנקודה בלבד.

מלבד המרדף של הבלאנקוס אחרי בארסה, מתקיימים שני משחקים במאבק על המקום הרביעי. סביליה ישבה ביכסא החם המוביל למוקדמות ליגת האלופות למשך שעתיים אחרי שלא התקשתה לנצח בביתה 1:3 את אתלטיקו מדריד. מאיורקה שבה אליו במהרה אחרי ניצחון גדול 1:3 בבילבאו.

ריאל מדריד - אוסאסונה 2:3

מאז אינטר עשתה להם טוב על הלב כשמנעה מברצלונה להגיע לביקור בברנבאו בגמר ליגת האלופות, במדריד התמקדו בחגיגות השמחה לאיד ובדיבורים על מינוי אפשרי של ז'וזה מוריניו למאמן הקבוצה במקום מנואל פלגריני. ריאל הפכה את המשחק מול אוסאסונה לשולי ולא הייתה רחוקה מלשלם על כך את המחיר.

חוסה אנטוניו קמאצ'ו, מאמן אוסאסונה וסמל של ריאל מדריד בעבר, סיפר כי הוא מתרגש לפני כל ביקור בברנבאו, אבל שחקניו פחות חששו וכבר בדקה השביעית העלה קרלוס ארנדה את האורחים מפמפלונה ליתרון מפתיע, כשניצל מסירה רעה לאחור של ראול אלביול, עבר את איקר קסיאס וגילגל פנימה. ריאל דחפה קדימה, קאקה שעלה על כר הדשא במדריד לראשונה מאז מפח הנפש מול ליון כמעט כבש בנגיחה, ומי אם לא כריסטיאנו רונאלדו דאג לשוויון. הכוכב הפורטוגלי היתל בשני שחקני אוסאסונה באגף שמאל ובעט מ-16 מטרים כדור חד ושטוח לפינה הקרובה של ריקרדו.

האוהדים בלבן ציפו שמכאן הכל יהיה קל הרבה יותר, אבל ההגנה שלהם המשיכה לחלק מתנות. בדקה ה-42 ארנדה הצליח למסור לעבר כריסטיאן ואדוש ההונגרי שהפציץ לרשת מתוך הרחבה. ריאל שוב ידעה להגיב, הפעם כבר אחרי שתי דקות, כשמרסלו נגח לרשת הגבהה של אסטבן גראנרו. שער נדיר לברזילאי עם הראש. רונאלדו ניסה ללא הרף להכריע את ההתמודדות במחצית השנייה, אך הניסיונות שלו לא מצאו את הרשת של ריקרדו. דווקא מסעוד שוג'אי האירני קיבל הזדמנות להדהים, אך הוא החטיא מול שער חשוף. ואז הגיעה הדקה ה-89. גונזאלו היגואין, במשחק חלש למדי, הגביה לרחבה ורונאלדו נגח מקו השער לרשת את ה-22 שלו העונה, כדי להשאיר את ריאל חזק במאבק על התואר.

סביליה - אתלטיקו מדריד 1:3

הקולצ'ונרוס, שמתרכזים כבר בגמר הליגה האירופית מול פולהאם בעוד שבוע וחצי, ביצעו שינויים רבים בהרכב לעומת זה שהשיג את הכרטיס בליברפול, וסביליה ניצלה זאת כדי לאסוף את שלוש הנקודות ולעקוף לפחות באופן זמני את מאיורקה במקום הרביעי.

כבר אחרי חמש דקות לואיס פביאנו העלה את סביליה ליתרון, אבל טיאגו הפורטוגלי איזן בחלוף שלוש דקות בלבד. בדקה ה-13 חזרה המארחת להוליך, כשאלברו נגרדו דייק מהנקודה הלבנה אחרי עבירה של חואן ואלרה ברחבה על אדריאנו. בדקה ה-40 קיבלה סביליה פנדל נוסף ושוב נגרדו הכניע את דויד דה חאה, אבל האוהדים המקומיים חזו בפביאנו מוחלף בגלל פציעה.

בילבאו - מאיורקה 3:1

מאיורקה, שלא מצטיינת העונה במשחקי החוץ, שמעה על הניצחון של סביליה וידעה כי עליה לחזור מחבל הבאסקים עם שלוש נקודות. רק שתי קבוצות ניצחו העונה בסן מאמס, אבל כשהמקום הרביעי מונח על הפרק, מאיורקה התעלתה מעל הסטטיסטיקה. בילבאו מצידה רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והיא מתרחקת מהכרטיס לאירופה.

גונזאלו קסטרו העלה את מאיורקה ליתרון בדקה ה-43 מנגיחה לאחר כדור קרן, אבל התשובה של בילבאו הייתה מהירה. שתי דקות חלפו ופרננדו יורנטה הכניע את דודו אוואט בשער נגיחה משלו. מאיורקה פתחה בסערה את המחצית השנייה. נונס כבש כבר בדקה ה-49 ושתי דקות מאוחר יותר אריץ אדוריץ עשה 1:3, כשחוליו אלברז אחראי על שני הבישולים. אדוריץ, באסקי ששיחק בעבר בבילבאו, לא חגג את השער מתוך כבוד לאוהדי בילבאו.

מאיורקה חזרה למקום הרביעי ונהנית מיתרון שתי נקודות על פני סביליה כשנותרו שלושה מחזורים לסיום. כבר ביום רביעי תצא מאיורקה למשחק חוץ נגד ריאל מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully