וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר פרץ גמר את העונה

25.1.2010 / 14:13

חלוץ הפועל ר"ג, שהיה מצוין ב-2:3 על נתניה עם צמד, נפצע בסיום, והחששות לגבי פציעה בברכו התאמתו. "מזל רע"

חלוצה של הפועל רמת גן עומר פרץ גמר את העונה. בצילום MRI שעבר החלוץ הלילה (בין ראשון לשני), התאמתו החששות ואובחן כי החלוץ קרע את הרצועה הצולבת בברכו, ולמעשה סיים את העונה.

כזכור, בשבת האחרונה נכנס פרץ כמחליף במשחק החוץ של הקבוצה בקופסה נגד מכבי נתניה, והיה טוב מאוד, כאשר הספיק לכבוש צמד שערים יקר שהעניק לקבוצתו ניצחון 2:3 ושלוש נקודות. אלא שלקראת הסיום נפצע פרץ והוחלף. בקבוצה חששו שפרץ אכן גמר את העונה, וכאמור, לצערם, הם לא התבדו.

דווקא עד אשר הצליח פרץ להציג יכולת טובה ולעזור לקבוצה של יובל נעים להשיג ניצחון, הוא ייאלץ להעביר את משך העונה בבית, עם רגל פגועה, אלא שפרץ עצמו לא נשמע מאוכזב מאוד. "לצערי אלו תוצאות הצילום", אמר השחקן. "זה כנראה מזל רע, חבל מאוד, אין מה לעשות, אני מקווה שאחזור כמה שיותר מהר".

פציעתו של פרץ מצטרפת למכת הפציעות הארוכה שפקדה את המועדון עוד מהקיץ. כזכור, החלוץ סרג' איילי, שהחלים בינתיים, סחב פציעה ארוכה כשגם הקשר הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ', שכבר אינו בקבוצה, סבל מאחת כזו. כמו כן, פציעתו של הקשר בן לוז אילצה אותו להודיע על פרישה מהמשחק.

לסגל הקבוצה ביום שבת הקרוב, במשחק הבית באצטדיון וינטר נגד מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-20, יחזרו תומר תייר וסרג' איילי, שסיימו לרצות עונשי הרחקה, כשגם קשר הרכש החדש שחתם, הברזילאי אנדראה קלדיירה, עשוי להיכלל לראשונה בסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully