וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אופ"א: הפועל ת"א ניצחה 0:3 את יובנס

היכולת של האדומים במשחק הראשון של סיבוב המוקדמות הראשון בגביע אופ"א מעלה תהיות וספקות לגבי העתיד. סרור סיים עם צמד

הפועל תל אביב הביסה הערב (חמישי) את יובנס דוגאנה 0:3 במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות הראשון של גביע אופ"א. האדומים הגיעו דרוכים ומוכנים ולא זילזלו, בדיוק כפי שהמאמן אלי גוטמן הבטיח שיקרה, והם השיגו את המקדמה הדרושה למשחק הגומלין, שייערך בעוד שבועיים בסן מרינו.

מבלי לזלזל בניצחון של הפועל, יובנס היא לא ממש קבוצת כדורגל. יכול להיות שבטורנירי חובבים היא יכולה להיות אלופה, אבל כדורגל מקצועני זה לא בדיוק הקטע שלה. האמת, שמרפובליקה קטנטנה הנחשבת לאחד המדינות הכי קטנות בעולם ועם אוכולסייה של 28,880 נפש אין יותר מדי למה לצפות.

אם גוטמן קיווה כי המשחק יהיה ניסוי כלים לקראת המשחקים 'האמיתיים' באירופה ובליגת העל, הרי שהוא התבדה. המשחק נראה כמו משחק אימון לכל היותר. הפועל לא נראתה ממש טוב, אבל כשריצה בקצב בינוני של שחקן הפועל נראית כמו ספרינט ליד שחקני יובנס, כשבעיטה חלשה נראית כמו פצצה, כשהיריבה לא מגיעה כמעט לאף מצב, קשה מאוד לגוטמן לעמוד על יכולותיהם של שחקניו וקבוצתו. אף אחד בהפועל לא יבכה, כמובן, את ההגרלה הקלה, רק יחכה ליריבות יותר חזקות. עידן סרור (16, 33) ויגאל אנטבי (26) כבשו. במחצית השנייה הפועל הורידה הילוך, יובנס הגיעה למצב וחצי, אבל לא כבשה, אולי בגומלין.

בהפועל התרעמו על המשטרה, שאישרה בתחילה רק ל-350 אוהדים להיכנס לאצטדיון בראשון לציון, ואיימו שייעתרו לבג"צ אם לא יגדילו את הכמות. לבסוף הושג סיכום ל-2,350, כשכל הכרטיסים נמכרו, אבל האוהדים לא ממש הפגינו, כמו קבוצתם, יכולת עידוד מרשימה.

מחצית ראשונה

דקה 8 - יגאל אנטבי פרץ מאגף שמאל והעביר כדור חזק לכיוון השער, אף שחקן אדום לא היה במקום כדי לדחוק פנימה.

דקה 9 - כדור תועה הגיע לערן זהבי, שהסתובב ובעט. הכדור שלו חמק סמוך לקורה.

דקה 16 - גול! הראשון של הפועל הגיע. באדיר העביר כדור טוב לקנדה, שהמשיך רוחב למרכז. סרור עמד במקום כדי לגלגל בקלילות מארבעה מטרים. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 26 - גול! הפועל המשיכה להשתעשע וכבשה את השני. נאתכו היה חופשי והרים כדור טוב לרחבה, אנטבי התרומם מעל כולם כדי לנגוח לפינת שערו של מונטארני. 0:2 להפועל.

דקה 32 - זהבי עבר בקלות את הגנת יובנס, אבל לא הצליח לכבוש מהפינה.

דקה 33 - גול! יובנס היא בדיחה גרועה, והאדומים חגגו. כדור רוחב הגיע לסרור, שבעט מ-17 מטר עם הפס, הכדור פגע במגן יובנס וחדר פנימה. 0:3 להפועל.

מחצית שנייה

דקה 46 - דגלאס דה סילבה עשה מהלך יפה ברחבת יובנס, כשעבר מספר שחקנים, אבל מזווית קשה לפינה הנגדית. הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 48 - מהלך ראשון נאה של יובנס, אבל הכדור הלך גבוה מעל השער.

דקה 57 - שחקן יובנס נפצע, אבל הפועל לא הרחיקה את הכדור. דה סילבה העביר כדור רוחב, אבל שחקן יובנס הרחיק משלושה מטרים לקרן.

דקה 82 - ערן זהבי הגיח מאגף שמאל, חתך למרכז ושלח בעיטה חזקה לשערו של מונטארני, שהדף לא רע לקרן.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה; עומרי קנדה, וואליד באדיר, אלין טופוזקוב, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, דגלאס דה סילבה (בן לוז, 60), דמיטאר טלקיסקי, עידן סרור (סמואל יבואה, 67), ביברס נאתכו (מהראן ללה, 78), ערן זהבי.

הרכב יובנס: סימונה מונטארני, רוברטו סלבה, מנואל רנצי, ג'יאני מרוזוצ'י, פרנצ'סקו צ'צ'י, פיליפו רוסי, מאוריציו גאלי, פרנצ'סקו פרוטה (ריקרדו סאנטיני, 88), רנזו טאסו, קלאודיו זונזיני (גבריאל רוסיני, 77), ג'יאקומה גאמבריני (מרקו פאנטיני, 46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully