וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב של קאמבקים

2.1.2006 / 22:30

שפר נתן 35 דקות טובות, אך ההצגה הייתה שייכת לראשל"צ, שניצחה את הפועל ת"א אחרי הארכה 86:90. נהריה הביסה את אשקלון 65:86

במוקד המחזור התשיעי בליגת העל עמד ניסיון הקאמבק של דורון שפר בהפועל ת"א, ששיחקה מול מכבי ראשון-לציון. סיום דרמטי קבע ניצחון גדול לקבוצתו של גיא גודס, לאחר שפיגרה לאורך כל המשחק ועשתה קאמבק גדול בדקות האחרונות. נהריה נצמדה לצמרת לאחר ניצחון קליל על הפועל אשקלון, גבעת שמואל מסתבכת עמוק בתחתית אחרי עוד הפסד, הפעם לעירוני רמת גן. גליל הביסה את רמת השרון המתפרקת.

שתי הגדולות של הליגה נחו היום: המשחק בין בני השרון להפועל ירושלים נדחה ל-24 בינואר, מכבי תל אביב הייתה הקבוצה החופשית במחזור הזה.

ראשל"צ-הפועל ת"א 86:90

כל העיניים הופנו לקאמבק של שפר, אך בסופו של דבר התפתח בראשון לציון משחק מרתק, שגנב את ההצגה משובו של האייסמן. הובלה בטוחה של הפועל לאורך כל המשחק נשברה על ידי קאמבק אדיר של ראשל"צ בדקות האחרונות, שהובלה על ידי שלשות מטורפות של אור איתן. במצב שוויון 74:74 הכדור האחרון היה בידיים של שפר, אך ארבע שניות לסיום חטף ממנו את הכדור גיל קריסט, שרץ את כל המגרש והחטיא מתחת לסל. ראשון עוד השתלטו על הריבאונד, אך לא הצליחו לקלוע. הארכה.

המומנטום של ראשון נמשך גם בתוספת הזמן. אור איתן המשיך להפציץ מרחוק, ומהלך גדול של סל ועבירה של מורן רוט קבע 81:83. מכבי ראשון לציון החמיצו זריקות עונשין מכריעות בסיום ההארכה, אך השתלטו על הריבאונדים ופתחו פער של חמש נקודות. שלשה של מוסינזון צמצמה ל-84:86, אך המשחק הוכרע בסופו של דבר מהעונשין, עם ארבע זריקות מדויקות של האייסמן מורן רוט.

דורון שפר, למרות שלא שיחק כדורסל במשך חצי שנה, הציג משחק לא רע בכלל, שהפתיע את כל מבקריו הציניקנים. 13 נקודות (2 מ-4 ל-2, 2 מ-3 ל-3, 3 מ-4 מהקו), שני ריבאונדים, חטיפה אחת ושלושה אסיסטים ב-35 דקות היוו תפוקה מרשימה, שבסופו של דבר לא הספיקה.

הרבו לקלוע לראשל"צ: רוט 19 נקודות, סניד 18 (6 ריב', 5 אס'), איתן 15 (6 ריב'), גילכריסט 13. להפועל ת"א: רוברטס 21 נקודות (5 אס'), האטן 18 (9 ריב'), מוסינזון 16, שפר 13, פרינגטון 12 (8 ריב').

מאמן מכבי ראשון לציון, גיא גודס, אמר לאחר הניצחון השלישי הרצוף של קבוצתו: "זו הייתה חזרה מהקבר. היינו חסרי אונים כי הכל לא הלך. השחקנים היו איפשהו בפגרה. היה משחק חד צדדי לטובת הפועל, לא היה לי שחקן אחד שהיה נורמלי אבל אז באו אור איתן ומורן רוט ונתנו הצגה. אני שמח בשביל כולם, רק שימשיך ככה. אני אומר להם כל העונה, רק תאמינו".

הפועל אשקלון-עירוני נהריה 86:65

מיהי הפועל אשקלון? האם זו הקבוצה שניצחה את הפועל ירושלים במלחה, או זו שהובסה בבית מול ראשון לציון לפני שבועיים? אם לבסס את התשובה לפי המשחק של היום (שני), כנראה שזה יותר קרוב לקבוצה המובסת, שספגה גם היום הפסד ביתי כואב לעירוני נהריה. רבע שלישי חלש מאוד של אשקלון, שבו ספגה הקבוצה 24 נקודות בשמונה הדקות הראשונות עם תפוקה התקפית של תשע נקודות בלבד, הכריע את המשחק עבור נהריה, 86:65 בסיום. נהריה ממשיכה את המומנטום מהשבוע שעבר, אחרי שהביסה את גבעת שמואל.

הרבו לקלוע לנהריה: היל 21 נקודות (8 ריב'), קאר 18, וולס 13 (12 ריב').לאשקלון: טולברט 18 נקודות, מקולום 15 נקודות.

אבי אשכנזי אמר אחרי המשחק: "גם נגד גבעת שמואל שיחקנו הגנה מצוינת. הקבוצתיות הזאת נותנת לנו את האפשרות לרוץ. הניצחון הזה היה מאוד מאוד חשוב ונותן לנו יתרון להמשך. אנחנו בכיוון הנכון ואני מרגיש נוח עם מה שקורה בקבוצה".

אריאל בית הלחמי: "לצערי זו הפעם השנייה שאנחנו מתפרקים החודש. אין לי מה להסביר ולתרץ. שיחקנו רע מאוד, ואנחנו קבוצה לא יציבה מכל מיני סיבות. לא היינו מספיק אגרסיבים בהתקפה, ובחצי השני איבדנו הרבה כדורים ונשבר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

גבעת שמואל-רמת גן 77:72

עמי אזולאי עדיין ללא ניצחון. גבעת שמואל החליפה כל דבר אפשרי מתחילת העונה, אבל הדבר היחיד שנותר בעינו הוא טור הניצחונות שלה, המראה את הספרה 1 כבר חודש וחצי. גבעת שמואל הייתה קרובה לכל אורך המשחק לרמת-גנים, אך לא הצליחה לנצח, בעיקר בגלל טעויות מיותרות בדקות האחרונות.

ההפסד של גבעת שמואל קבר אותה עמוק מתחת לקו האדום, במרחק שלוש נקודות מהקבוצה שמעליה. רמת-גן, לעומת זאת, ממשיכה להציג את הלהיט הכי חם בליגה: איתי לב, שסיים עם 23 נקודות וכקלע הבולט במנצחת.

הרבו לקלוע לרמת-גן: לב 23, גרדנר 18, אווג'ובי 11 (10 ריב'). לגבעת שמואל: סליי 26, באוארס 14.

מאמן עירוני רמת גן, דני פרנקו: "שיחקנו אומנם רק עם שלושה זרים, אבל איתי לב הוא הזר הרביעי שלנו. ההבדל מבחינתנו היה הישראלים הצעירים שעלו מהספסל וניצחו לנו את המשחק".

גליל עליון-רמה"ש 91:106

אחרי הפסד הליגה של הגליל לעירוני רמת גן, הגיעה התבוסה המשפילה למכבי פתח תקוה מהלאומית בגביע. כנראה שהדבר שהגליל היו צריכים כדי לחזור לדרך הניצחונות היה מפגש ביתי עם רמת השרון העלובה, שרק במחזור הקודם הצליחה לחגוג את ניצחון הבכורה שלה העונה.

המשחק נפתח צמוד, אך רבע שלישי מצוין של הגליל פתח פער של 20 נקודות הפרש, שצומצם בסוף המשחק בגארבג' טיים. חמישה שחקנים בגליל עם דאבל פיגרס חגגו על האין הגנה של רמת השרון, שתנסה למצוא ניצחונות במגרשים אחרים.

קלעו לגליל: אנסונו 25 נקודות (13 ריב'), סטרייט 18, בראטיץ' 17, אליהו 15 (9 ריב'), אוחיון 13. לרמת השרון: לוגאן 26, ויל 24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully