וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלדג'ר עשוי לחזור לנהריה

שגיא ניר

30.12.2005 / 14:33

הגארד האמריקאי, שנטש את אשקלון לטובת קבוצה קוריאנית, עשוי לעשות קאמבק לקבוצה הצפונית ממנה שוחרר הקיץ. אשכנזי עדיין סקפטי

האם אדריאן פלדג'ר בדרך חזרה לעירוני נהריה? הגארד האמריקאי, שעזב לפני כחודש את אליצור אשקלון בכוונה לחתום על חוזה בליגה הקוריאנית, עשוי למצוא את עצמו בחזרה בקבוצה הצפונית, בה בילה את ארבע העונות האחרונות.

פלדג'ר עזב, כזכור, את אשקלון בטענה כי לא קיבל את שכרו. השחקן, שקיבל הצעה גבוהה מהליגה הקוריאנית, מיהר לעזוב את הארץ בחופזה כשאפילו כמה ממזוודותיו נשארו בדירתו בעיר. בהנהלת אשקלון זעמו על השחקן, שללא השיחרור הבינלאומי מהקבוצה לא יכול היה להתחיל ולשחק בקבוצה הקוריאנית.

עירוני נהריה שיחררה הקיץ את פלדג'ר ואריק קמבל ששיחקו בשורותיה מאז עלתה לליגת העל, בין היתר בשל הצורך לשם מס כפול על שכרם בתום שלוש שנים בקבוצה. הקבוצה ספגה לפני חודש מכה קשה כשהתבררה חומרת פציעתו של הגארד הסרבי, ברנקו מיליסבלייביץ', שגמר את העונה. מחליפו הזמני, אנטואן הול, עדיין לא מספק את הסחורה. מאמן נהריה, אבי אשכנזי, התייחס לאפשרות חזרתו של פלדג'ר לעין שרה כשאמר לעיתון "כל הצפון": "עד שלא נקבל החלטה סופית בקשר לאנטואן הול אין מה להתייחס לדברים אחרים. נחכה לראות איך הוא משתלב. בינתיים כבר רואים שיפור ביכולת שלו. בשיחות בינינו עולים הרבה שמות, אבל צריך שתהיה זמינות של האנשים ושיהיה לנו את התקציב לכך. עד כמה שאני יודע פלדג'ר יצא לקוריאה ואני לא רואה בטווח הקרוב שינוי כלשהו".

במידה ותנסה נהריה ללכת על מהלך להחתמת פלדג'ר, היא תזדקק לשיחרור רשמי של השחקן מאליצור אשקלון, שבכל מקרה כבר מצאה לו מחליף: הרכז אנדרה מק'קאלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully