וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הול ימשיך בנהריה, יוז יצטרף לגבעה

שגיא ניר

31.12.2005 / 21:57

נהריה לא ממהרת להחליף את המחליף של מיליסבלייביץ', בגבעת שמואל שכחו ממייקל ג'ונסון, ויחתימו הרכז ששוחרר מרמת השרון

אנטואן הול, הזר האמריקאי של עירוני נהריה שחתום על חוזה זמני, צפוי להאריך את חוזהו בקבוצה בחודש נוסף. הול, ששיחק בעונה שעברה חצי עונה במכבי ראשון לציון עד שנפצע, הגיע לנהריה לפני כחודש במקומו של הסרבי ברנקו מיליסבלייביץ' שגמר את העונה. בשלושה משחקים במדי הקבוצה הצפונית הוא קלע 7.7 נקודות בקצת פחות מ-24 דקות משחק. "כפי שזה נראה הוא ימשיך איתנו. בסיום החודש נבחן שוב את ההתאמה שלו", אמר מאמן נהריה, אבי אשכנזי.

בתגובה לפירסומים על חזרה אפשרית של אדריאן פלדג'ר לקבוצה, אמר המאמן: "זה שטויות. פלדג'ר לא שוחרר מאשקלון". בנהריה עדיין לא הרימו ידיים בכל הקשור לאיוש עמדת הזר הרביעי, ובהחלט יתכן כי אם להול לא ימצא מחליף ראוי, ינסו בקבוצה להגיע לסיכום עם אשקלון על שיחרורו של פלדג'ר.

יוז נשאר בתחתית הליגה

מכבי גבעת שמואל מצאה רכז. הקבוצה, המדורגת במקום העשירי בליגת העל עם מאזן 6-1 (כמו זה של האחרונה, רמת השרון), החליטה להחתים את הרכז ששוחרר מיריבתה לתחתית, ברנדון יוז.

יוז, שקלע 16 נקודות ב-30 דקות בשני המשחקים ששיחק בקבוצה של מיקי ברקוביץ', עשוי לחתום על החוזה בגבעה ביום שני, על מנת שיוכל לשחק במשחק התחתית החשוב מול עירוני רמת גן. במידה ויוחלט להחתימו, יזכה יוז לחוזה עד סוף העונה, ובגבעה יקבלו רכז, אחרי שכבר שלחו הביתה את הזרים אלפא בנגורה וג'רוד אברם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully