וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהו זה, משחקי הקדם-עונה הסתיימו, מחנות האימונים ננעלו, הסגלים צומצמו לממדיהם המותרים (53 שחקנים בקבוצה), והכל מוכן לבעיטת הפתיחה של האקשן האמיתי. הלילה (04:00 לפנות בוקר, ESPN) ייערך שחזור של גמר ה-AFC האחרון, כשהניו אינגלנד פטריוטס, האלופים למי ששכח, יארחו את האינדיאנפוליס קולטס, עם הקווטרבק היקר בליגה, פייטון מאנינג. העונה יוכלו כל אוהדי הפוטבול בארץ ליהנות ממבחר מרשים של משחקים, בזכות המאבק המוצלח שלנו כאן במדור, שבסיומו שוכנעה חברת "יס" להוסיף להיצע שלה את ערוץ METV בעל המחוייבות הפוטבולית. בכל יום ראשון, בשעה 20:00, אפשר יהיה לבחור בין משחק ב-METV למשחק בפוקס ספורטס, ומיד לאחר מכן (ב-23:15) לראות משחק נוסף ב-METV. מאוחר יותר, למכורים אמיתיים, תשדר ESPN את המשחק המאוחר בשעה 03:30, ולמחרת ב-04:00 תשדר ESPN את המשחק שכל ארה"ב רואה - מאנדיי נייט פוטבול. אבל כאמור, הכל מתחיל הלילה, במשחק הפתיחה החגיגי. אז קחו לכם כמה דקות לקרוא את שתי הכתבות הבאות, להתעדכן במצב הליגה, ובכל שבוע בארבעת החודשים הקרובים תוכלו להתרווח עם פיצוחים, משקה קר ועטור קצף, ולהתענג על הטירוף המאורגן שמוצג להנאתכם. תבלו.

זהו זה, משחקי הקדם-עונה הסתיימו, מחנות האימונים ננעלו, הסגלים צומצמו לממדיהם המותרים (53 שחקנים בקבוצה), והכל מוכן לבעיטת הפתיחה של האקשן האמיתי.

הלילה (04:00 לפנות בוקר, ESPN) ייערך שחזור של גמר ה-AFC האחרון, כשהניו אינגלנד פטריוטס, האלופים למי ששכח, יארחו את האינדיאנפוליס קולטס, עם הקווטרבק היקר בליגה, פייטון מאנינג.

העונה יוכלו כל אוהדי הפוטבול בארץ ליהנות ממבחר מרשים של משחקים, בזכות המאבק המוצלח שלנו כאן במדור, שבסיומו שוכנעה חברת "יס" להוסיף להיצע שלה את ערוץ METV בעל המחוייבות הפוטבולית. בכל יום ראשון, בשעה 20:00, אפשר יהיה לבחור בין משחק ב-METV למשחק בפוקס ספורטס, ומיד לאחר מכן (ב-23:15) לראות משחק נוסף ב-METV. מאוחר יותר, למכורים אמיתיים, תשדר ESPN את המשחק המאוחר בשעה 03:30, ולמחרת ב-04:00 תשדר ESPN את המשחק שכל ארה"ב רואה - מאנדיי נייט פוטבול.

אבל כאמור, הכל מתחיל הלילה, במשחק הפתיחה החגיגי. אז קחו לכם כמה דקות לקרוא את שתי הכתבות הבאות, להתעדכן במצב הליגה, ובכל שבוע בארבעת החודשים הקרובים תוכלו להתרווח עם פיצוחים, משקה קר ועטור קצף, ולהתענג על הטירוף המאורגן שמוצג להנאתכם. תבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully