וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדחת הפוטבול - גם הם יהיו שם

רחביה ברמן

9.9.2004 / 2:42

אחרי השמנת, נבחן את שאר קערת התותים. הקבוצות שישתפרו, אלה שכנראה לא יעמדו בציפיות ואלה שמהן אין ציפיות

בחלק ב' של סקירת העונה שבפתח נבחן את הקבוצות שלא יהיו בצמרת הליגה - אלה שיפתיעו בהתקרבות לשם, אלה שיאכזבו בהיעדרות משם, ואלה שימשיכו לדשדש בבינוניות ולא יפתיעו איש בכך. לעבודה:

עשויים להפתיע

דטרויט ליונס
שיפור מסוים ניכר כבר אשתקד, בעונתו הראשונה של המאמן סטיב מריוצ'י. הדראפט של דטרויט היה אולי הטוב ביותר בליגה, עם תופס (רוי וויליאמס) ורץ אחורי (קווין ג'ונס) מהשורה הראשונה, שיצטרפו לקווטרבק הצעיר והמוכשר ג'ואי האירנגטון ולתופס המצוין צ'ארלס רוג'רס. ההגנה של האריות תמשיך להתגבש וייתכן שמוץ' ירשום בעונתו השנייה מאזן של 50% - 8:8.

פיטסבורג סטילרס
הרץ האחורי דיוס סטיילי ייתן לאנשי הפלדה רץ יעיל (אם כי לא בטוח שיציב), וריקרדו קוקלי הצעיר, שנבחר בסיבוב השני של הדראפט, יעזור לשפר את הגנת המסירה. צפוי שיפור מה-10:6 של אשתקד.

שיקאגו ברס
הרץ תומאס ג'ונס עושה רושם שהוא מוכן להציג את היכולת שציפו ממנו כשנבחר במקום ה-7 לפני כמה שנים, והנהלת הדובים עשתה מהלך נבון כששלחה את התופס מרטי בוקר למיאמי תמורת הקיצוני ההגנתי המצוין אדוואלה אוגונלייה. הדובים עשויים לסיים במקום השני ב-NFC צפון.

מיאמי דולפינס
נכון שריקי וויליאמס הבריז ופרש ערב מחנה האימונים, אבל אולי זה יעשה להם רק טוב, יגבש אותם בקטע של "אנחנו נגד העולם" ויכריח אותם לרדת מההסתמכות השקופה על הריצה. הבעיה היחידה היא שלא עושה רושם שיש להם מי שירוץ עם הכדור (כי זה בכל זאת הבסיס), כי טראוויס מיינור, מחליפו של וויליאמס הפגין יכולת מזעזעת בקדם-עונה. אגב, הפתעה עבור מיאמי, לאור מצבה העגום, תהיה כל דבר ממאזן 8:8 ומעלה.

אוקלנד ריידרס
הבוזזים סיימו אשתקד במאזן עלוב של 12:4, ודאגו לשפר את ההגנה שלהם בצורה רצינית בפגרה, עם התאקלים ההגנתיים וורן סאפ וטד וושינגטון. הם עדיין זקנים, וקשה לראות אותם לפלייאוף מה-AFC מערב שכולל את דנבר וקנזס, אבל הם בהחלט עשויים להציב מאזן סביר של 8:8.

עלולים לאכזב

טנסי טייטאנס
הנפילים איבדו שני שחקני מפתח בהגנה, וקשה שלא לראות איך זה לא יפגע בהם. המאמן ג'ף פישר יצטרך לשלוף שפן רציני מהכובע כדי לשחזר את מאזן ה-4:12 מאשתקד.

גרין ביי פאקרס
משוגע מי שמהמר נגד הקווטרבק, האקדוחן המופלא ברט פארב, אבל קשה לראות אותם משחזרים את ה-6:10 מאשתקד עם ההגנה המצ'וקמקת שלהם, שנחלשה אפילו יחסית לאשתקד.

אטלנטה פאלקונס
אולי לא לגמרי מובן מה עושה בקטגוריה הזו קבוצה שסיימה אשתקד במאזן 11:5 וסביר להניח שתשפר אותו במעט השנה. אבל יש אנשים שחושבים שרק בגלל שמייקל ויק נמצא על המגרש (בינתיים, ולא לאורך זמן אם לא יפסיק אם ריצות ההתאבדות בכל מהלך שני), מיד יהפכו הבזים למועמדים לאליפות הבית. אז זהו, שלא. ההגנה עדיין שווה לכפרות, נבחר הדראפט המבטיח, מגן הפינה ד'אנג'לו הול, פצוע לחצי עונה לפחות, ופירלס פרייס עדין לא הוכיח שהוא מסוגל להיות תופס ראשי של קבוצה.

סט. לואיס ראמס
האיילים נתנו אשתקד עונה יפה ונראו לפרקים כמו הקבוצה הכי חזקה ב-NFC. אבל השנה יש להם בעיות קשות בקו ההתקפה, ההגנה נחלשה במקצת, ושני אלה יחברו להקל מאד את החיים על סיאטל בחיפוש אחר אליפות בית ראשונה ב-NFC מערב.

סן פרנסיסקו 49'
לא שזה מפתיע את מי שעוקב, אבל התדמית של פריסקו כמעצמה היא כל-כך חזקה, ואוהדיה בארץ כה רבים, עד שחייבים להכין אותם בעדינות לכך שהשנה, כורי הזהב ישמשו בעיקר כבשר תותחים. הקבוצה איבדה את הקווטרבק, התופס והרץ האחורי הפותח שלה, ורק בעמדה האחרונה יש לה תחליף שמתקרב בכלל לקודמו. כל דבר מעבר ל-12:4 יהיה הישג.

כל השאר

הקליבלנד בראונס היו גרועים אשתקד ויישארו כאלה גם השנה. קו ההתקפה לא משהו, ליינבקרים אין, וכל דבר מעבר ל-10:6 יהיה הישג.

היוסטון טקסאנס די מתברברים בתוכנית הרב-שנתית שלהם. יש להם אמנם קווטרבק צעיר ומצוין (דייויד קאר), תופס צעיר ומצוין (אנדרה ג'ונסון), ורץ צעיר ומרשים, אבל ההגנה לא היתה משהו בכלל, וזה שהביאו שחקנים חדשים (אחד עם ניסיון מוכח, שניים טירונים) זה לא מספיק. צריך דבק. קשה לראות אותם מציבים מאזן חיובי.

הסן דייגו צ'ארג'רס מדשדשת כבר שנים. השנה תהיה ההזדמנות האחרונה של הקווטרבק הצעיר דרו בריס להוכיח שהוא מסוגל להוביל קבוצה. אבל גם אם כן, תופסים אין, בהגנה הם נתנו לשחקנם הטוב ביותר (מרסלוס וויילי) לעזוב, וכל דבר מעבר ל-12:4 של אשתקד יהיה די מפתיע.

זה שג'ו גיבס האגדי חזר לעמוד על הקווים של הוושינגטון רדסקינס
זה נחמד, וזה שהרץ הנפלא קלינטון פורטיס הובא להרכב זה מצוין, אבל לא בטוח שלקווטרבק הוותיק מארק ברונל נשאר מספיק בטנק כדי לקחת קבוצה רחוק במיוחד. יהיה שיפור על פני ה-11:5 של אשתקד, אבל לא שיפור דרמטי.

שארית המדשדשים

ניו יורק ג'ייאנטס
גם הענקים החליפו מאמן, וגם קווטרבק, וגם הביאו מהדראפט כוכב עתיד בעמדת הקווטרבק, אבל כל זה לא משנה אם אין לך קו התקפה שמסוגל להגן על הקווטרבק, ולג'ייאנטס אין. כל שיפור על פני הביזיון של אשתקד (12:4) יהיה סימן חיובי. שיפור של יותר משני ניצחונות יהיה מרשים.

טאמפה ביי באקנירס
הבאקס הם לא קבוצה גרועה, אבל הם קבוצה בתהליך של בנייה מחדש. שניים מכוכבי הגנת האליפות (וורן סאפ וג'ון לינץ') נטשו, בהתקפה אין בשורות גדולות, וכל דבר מעבר ל-9:7 הבינוני של אשתקד יהווה הוכחה ליכולת האימון של ג'ון גרודן.

אריזונה קארדינלס
המאמן דניס גרין הובא כדי לחלץ את המועדון ממעמד סמרטוט הרצפה הנצחי, אבל הפרוייקט יחכה לפחות עוד שנה כדי להתרומם לאור פציעותיהם של התופס אנקוואן בולדין, רוקי השנה אשתקד (בחוץ לחצי עונה) ושל הרץ הצעיר מרסל שיפ (כל העונה). שיאן הליגה המתפורר אמיט סמית לא יעזור לאריזונה כהוא זה, וטרוי האמבריק שהובא כדי לגבות אותו הוא בינוני במקרה הממש טוב. התופס הרוקי לארי פיצג'רלד הוא מוכשר בטירוף, אבל נגד הגנות כפולות הוא לא יעשה הרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully