וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם הבית הזה היה הרכוש הפרטי של הסן פרנסיסקו 49', שזכתה בו במשך יותר מעשור ברציפות. אבל עלייתה של הסט. לואיס ראמס והשקיעה של הניינרס עצמם טרפה את הקלפים. הראמס נחלשו בקו ההתקפה ובהגנה, התכניות של אריזונה לתת פייט ייאלצו להמתין בשל פציעתו של אנקוואן בולדין, והניינרס המפוארים נמצאים רשמית במצב בנייה-מחדש מלא. זה משאיר את הבמה לסיאטל סיהוקס, שהחזירו את כל שחקני ההתקפה ורכשו שני מגינים מצוינים - אחד מהם (הקיצוני ההגנתי גראנט וויסטרום) מהיריבים לבית, הראמס. אז על הנייר סיאטל אמורים לשלוט כאן, אבל כידוע, הנייר לא קובע הרבה, ובדיוק בשביל זה מקיימים את המשחקים. גם אם התחזית תתגשם, משעמם לא יהיה.

פעם הבית הזה היה הרכוש הפרטי של הסן פרנסיסקו 49', שזכתה בו במשך יותר מעשור ברציפות. אבל עלייתה של הסט. לואיס ראמס והשקיעה של הניינרס עצמם טרפה את הקלפים.

הראמס נחלשו בקו ההתקפה ובהגנה, התכניות של אריזונה לתת פייט ייאלצו להמתין בשל פציעתו של אנקוואן בולדין, והניינרס המפוארים נמצאים רשמית במצב בנייה-מחדש מלא.

זה משאיר את הבמה לסיאטל סיהוקס, שהחזירו את כל שחקני ההתקפה ורכשו שני מגינים מצוינים - אחד מהם (הקיצוני ההגנתי גראנט וויסטרום) מהיריבים לבית, הראמס. אז על הנייר סיאטל אמורים לשלוט כאן, אבל כידוע, הנייר לא קובע הרבה, ובדיוק בשביל זה מקיימים את המשחקים. גם אם התחזית תתגשם, משעמם לא יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully