וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם ותדהמה במדריד: "מבחינתנו כדור הזהב לא קיים יותר"

ריאל תכננה משדר חגיגי, "נייקי" רצתה לצבוע בזהב את החנות הגדולה במדריד, ואז הגיעה הבשורה המרה. ויניסיוס יזם את ההחרמה

תיקתקנו, 28.10/ספורט1

זעם ותדהמה בריאל מדריד לאור ההבנה כי רודרי יהיה הזוכה בפרס כדור הזהב הערב (שני) ולא אף אחד מהמועמדים שלה. ויניסיוס נחשב למועמד הראשי לזכייה, אך משהתברר כי הוא לא אמור לקבל את הפרס, הברזילאי עצמו יזם את החרמת הטקס ולכן כל המשלחת של ריאל מדריד, המונה 50 אנשים, לא המריאה לפריז.

פרט לביטול הטיסה ממש ברגע האחרון, ערוץ הטלוויזיה של ריאל מדריד ביטל את המשדר בן חמש השעות שתוכנן ללוות את הטקס, ובמועדון הבהירו: "מבחינתנו כדור הזהב לא קיים יותר". בהודעה מטעם המועדון ל-AFP נאמר: "אם לפי הקריטריונים ויניסיוס הוא לא הזוכה, אז קרבחאל צריך לזכות. מכיוון שזה לא המקרה, ברור שכדור הזהב לא מכבד את ריאל מדריד. וריאל מדריד לא נמצאת היכן שלא מכבדים אותה".

ב"מארקה" דווח: "המסר מבחינת ריאל ברור, הם אומרים ש'החובה כרגע היא להתמקד בכדורגל'. הקבוצה עדיין בהלם אחרי התבוסה הביתית 4:0 לברצלונה בקלאסיקו וקרלו אנצ'לוטי רוצה לשמור את שחקניו ממוקדים ולהחזירם לתלם".

שחקני ריאל מדריד לוקה מודריץ', פדריקו ואלוורדה. Mateo Villalba, GettyImages
לא השבוע של ריאל/GettyImages, Mateo Villalba

במדריד הופתעו כי כל התחזיות המוקדמות דיברו על הכתרת ויניסיוס. הברזילאי עצמו הגיב להתרסה מצד גאבי שסימן לעברו עם הידיים "4" כשאמר לו: "כן, כן, אבל בשני אני אזכה בכדור הזהב". הספונסרים שלו מ"נייקי" תכננו לצבוע את כל חנות גראן וייה במדריד בזהב לכבוד הזכייה, וכעת נותר לראות האם ינהגו כך גם לכבוד רודרי שמקדם אף הוא את המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully