וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בריאל: ויניסיוס לא יזכה בכדור הזהב, בוטלה המשלחת לפריז

דרמה גדולה לפני הטקס: בניגוד לתחזיות, במדריד התבשרו שהברזילאי לא יקבל את הפרס והטיסה של 50 אנשי המועדון בוטלה ברגע האחרון. ב"אס" הוסיפו שגם אנצ'לוטי לא יזכה בתואר מאמן השנה בעולם, רודרי ולואיס דה לה פואנטה יזכו?

תיקתקנו, 28.10/ספורט1

דרמה כזו, בשעות האחרונות לפני טקס הענקת כדור הזהב, לא זכורה כבר שנים: ריאל מדריד ביטלה ברגע האחרון את טיסת המשלחת שלה לאירוע בפריז היום (שני), משמע שבמועדון התבשרו כי ויניסיוס לא יזכה בפרס בניגוד לתחזיות. 50 נציגים של הבלאנקוס היו אמורים להגיע בטיסה שתוכננה לשעה 16:00 שעון ישראל.

לא פחות מ-11 שחקנים בריאל מדריד מועמדים לקבלת הפרסים השונים שיחולקו בערב הגאלה המסורתי של מגזין "פראנס פוטבול", ולא בכדי, שכן מדובר באלופת אירופה ואלופת ספרד המכהנת. כלי התקשורת דיווחו כי במועדון חשים חוסר כבוד משווע מצד "פראנס פוטבול" ואופ"א, שלטענת הבלאנקוס הפרו את קריטריוני הבחירה, והנשיא פלורנטינו פרס זועם.

במועדון החליטו להגיב בצעד חריף, שכן מעבר לצפי שהפרס יילך לוויניסיוס, היה כמעט ברור לכל שאם הברזילאי לא יזכה, יהיה זה שחקן אחר מריאל מדריד. גם ג'וד בלינגהאם סיפק עונה אדירה בדרך לדאבל, כולל בפן הסטטיסטי, ואף הגיע בהמשך לגמר היורו עם נבחרת אנגליה. עוד מועמד לגיטימי לחלוטין היה קפטן ריאל דני קרבחאל, שהבקיע אחד משערי הניצחון בגמר ליגת האלופות וזכה באליפות אירופה לאומות במדי ספרד.

גם טוני קרוס, קיליאן אמבפה ואנטוניו רודיגר כלולים ברשימת המועמדים הסופית לכדור הזהב, כאשר בנוסף אנדריי לונין מועמד לפרס שוער העונה על שם לב יאשין וארדה גולר במרוץ לפרס קופה לשחקן הצעיר הטוב ביותר. ב"אס" מדווחים בשעה האחרונה כי גם קרלו אנצ'לוטי המועמד לפרס מאמן השנה צפוי להפסיד את התואר ללואיס דה לה פואנטה, מאמן נבחרת ספרד שהצעיד אותה לזכייה בטורניר היורו האחרון.

בנוסף להיעדרות מהטקס, ביטל ערוץ הטלוויזיה של ריאל את השידור החי החגיגי שאמור היה להימשך כחמש שעות.

לאור ההתפתחויות הדרמטיות, המועמד המוביל לזכייה בכדור הזהב הערב הפך להיות רודרי, אלוף אירופה עם ספרד שנבחר לשחקן המצטיין ביורו, לאחר שגם זכה באליפות אנגליה עם מנצ'סטר סיטי. כמובן שרודרי כן הגיע לפריז ותועד על קביים, זכר לפציעה שגמרה לו את העונה בחודש שעבר.

רודרי, כפי הנראה, יהיה הספרדי השני אי פעם שזוכה בכדור הזהב, 64 שנה אחרי הפעם הקודמת. הראשון היה לואיס סוארס, שהקדים את פרנץ פושקאש ואווה זלר ב-1960. מאז, אמיליו בוטרגניו סיים פעמיים במקום השלישי, ראול היה הסגן של מייקל אואן ב-2001, פרננדו טורס היה שלישי ב-2008, צ'אבי שלישי ב-2009, 2010 ו-2011 וחברו אנדרס אינייסטה דורג שני אחרי מסי ב-2010, אחרי השער שהעניק לספרד את הגביע העולמי הראשון בתולדותיה.

אותו בוטרגניו, כיום אחראי קשרי החוץ של ריאל מדריד, יהיה הנציג היחיד של המועדון בטקס הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully