וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחליף את טן האח? מנצ'סטר יונייטד שוקלת לפנות לסולשיאר

דיווח באנגליה הזכיר את הנורבגי כמועמד, אך לא ברור אם לאימון הקבוצה או לתפקיד מקצועי אחר. מי עוד עשוי להדריך את השדים?

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

חודשים ספורים אחרי שהאריכה את חוזהו של אריק טן האח עד סוף יוני 2026, מנצ'סטר יונייטד מצאה את עצמה מוכרחת לפטר את המנג'ר ההולנדי היום (שני) בעקבות פתיחת עונה מזעזעת, ובשל כך תיאלץ לשלם לו פיצויים בסך כ-17 מיליון ליש"ט. הנטל הכספי הכבד הזה עלול להשפיע גם על חיפושי המאמן הבא, כך לפי אתר "מנצ'סטר איבנינג ניוז", שם נטען כי התרת חוזה של מאמן שאיננו חופשי כרגע עשויה להיות קשה לביצוע מבחינת השדים האדומים.

באופן מדהים ואפילו תמוה במידה מסוימת, באותו דיווח נכתב כי ראשי מנצ'סטר יונייטד לא פוסלים פנייה לאולה גונאר סולשיאר שהדריך את הקבוצה במשך כמעט שלוש שנים לפני שפוטר בנובמבר 2021, ולא הצליח להשיג אפילו תואר אחד. מה שכן, לא ברור בשלב זה אם שמו של סולשיאר עלה כמועמד לאימון יונייטד בטווח הארוך או כמי שעשוי להצטרף לצוות המקצועי.

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה גמר יורו 2024. רויטרס
גארת' סאות'גייט עשוי לקבל פנייה ממנצ'סטר יונייטד/רויטרס

בזמן שעוזר המאמן רוד ואן ניסטלרוי יעמוד על הקווים וינסה לייצב את הספינה, ביונייטד ינסו למצוא פתרון קבוע וגם בגזרת המאמנים החופשים קיימות אופציות שנראות עדיפות על סולשיאר, זאת בהנחה שאותם אנשים ירצו להגיע.

הרשימה הזו כוללת, בין השאר, את אדין טרזיץ' שנותר ללא קבוצה מאז שעזב את בורוסיה דורטמונד בסיום העונה שעברה, ואת צ'אבי שפוטר מברצלונה בחודש מאי ונציגי מנצ'סטר יונייטד כבר נפגשו עמו פעמיים מאז. גם אקס נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט פנוי ובהחלט עשוי להיבדק על ידי האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully