וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים וחצי על הקווים: אריק טן האח פוטר ממנצ'סטר יונייטד

ההולנדי שספג אש רבה מסיים את דרכו אחרי ההפסד לווסטהאם ועוזב את אולד טראפורד חצי שנה לפני תום חוזהו. זכה עם השדים האדומים בגביע האנגלי ובגביע הליגה, אך לא הצליח להחזיר אותם לצמרת הפרמיירליג. ואן ניסטלרוי ידריך עד למינוי מאמן קבוע

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

הפסד החוץ 2:1 לווסטהאם אתמול (ראשון) חרץ את גורלו של אריק טן האח: מנצ'סטר יונייטד פיטרה את המאמן ההולנדי היום, כך לפי הדיווחים, למרות שבהודעת המועדון נטען כי הוא עזב את תפקידו. "אנו מלאי תודה על כל מה שאריק בתקופתו עמו ומאחלים לו הצלחה בעתיד", נכתב.

טן האח בן ה-54, שהגיע מאייאקס, מונה באפריל 2022 והוליך את השדים האדומים לזכייה בשני תארים: גביע הליגה ב-2023 והגביע האנגלי בעונה שעברה. עם זאת, בפרמיירליג הוא לא הצליח להפוך את הקבוצה לתחרותית, כאשר את העונה הזו פתחה יונייטד עם שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים בתשעה מחזורים ונכון ליום פיטוריו של המאמן היא במקום ה-14 בטבלה.

עוזר המאמן רוד ואן ניסטלרוי יעמוד על הקווים באופן זמני, כשגם יתר אנשי הצוות של טן האח יישארו בתפקידיהם לעת עתה, אולם ראשי המועדון צפויים למנות מאמן קבוע לאחר שבאחרונה פורסם שנציגים ממנצ'סטר יונייטד נפגשו עם צ'אבי בברצלונה וכן סימנו שלושה מועמדים נוספים.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. רויטרס
סיום מאכזב. טן האח/רויטרס

אף שמעמדו התערער מספר פעמים לאורך הקדנציה, כנראה שהזכייה בגביע לפני מספר חודשים גרמה לראשי יונייטד להאריך בקיץ האחרון את חוזהו של טן האח עד סוף יוני 2026, וזאת למרות שבליגה סיימו השדים האדומים במקום השמיני - ההישג הכי גרוע שלהם מאז 1990. אלא שאחרי השקעה של מאות מיליוני ליש"ט בחלון ההעברות, כאמור הקבוצה פתחה את העונה בתוצאות גרועות וניצחה רק ארבע פעמים ב-14 משחקים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully