וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין הרבה שחקנים כמוהו": פאו מתחילה להתאהב בלורנזו בראון

אקס מכבי ת"א נצץ עם 18 נקודות בניצחון היוקרתי על אולימפיאקוס: "משלים את הפאזל מושלם". נאן פרגן: "מקל עלינו את החיים"

תקציר: אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 78:71/ספורט1

אחרי פתיחה בינונית לעונה וביקורת מארגין עתמאן, עושה רושם שלורנזו בראון התאקלם היטב בפנאתינייקוס. לאחר שהפגיז 22 נקודות מול א.א.ק אתונה, סייע אמש (ראשון) אקס מכבי תל אביב לאלופת אירופה לרשום את הניצחון היוקרתי מכולם - 71:78 על אולימפיאקוס.

בראון, שסיים בצורה עגומה משהו את תקופתו במכבי תל אביב, הוקפץ לחמישייה לצד קנדריק נאן וג'ריאן גרנט, קיבל 35 דקות (שני רק לנאן) וסיים עם 18 נקודות (4 מ-5 ל-3), 7 ריבאונדים, 2 אסיסטים ומדד הפלוס-מינוס השני הכי טוב על הפרקט (+10).

"נאן אולי היה הקלע הבולט, אבל בראון הוא זה שהראה את הדרך לניצחון", נכתב ביוון. "הוא משלים את הפאזל של עתמאן בצורה מושלמת. הוא הגיע כדי להיות מנהל המשחק של הירוקים, לסדר את העניינים, לקחת אחריות כשקוסטס סלוקאס סובל מיום רע".

"זה ניצחון גדול", אמר הארמקיאי הוותיק. "היינו מוכנים למשחק והצלחנו להשיג את הזריקות הנכונות. הזזנו את הכדור, היינו ברי מזל ודייקנו בשלשות שלנו. הכימיה שלנו מתחילה לעבוד, שחקנים מתחילים למצוא את התפקידים שלהם לאט לאט וזה חשוב לקראת המשך העונה".

שחקן פנאתינייקוס לורנזו בראון. Borja B. Hojas, GettyImages
זוכה למחמאות. בראון/GettyImages, Borja B. Hojas

נאן, שנצץ עם 25 נקודות (6 מ-8 ל-3), החמיא לחברו ואמר: "הוא היה מוכן למשחק הזה, היה חם. אנחנו מנסים לאקלם אותו בהתקפה שלנו והוא מקל עלינו את החיים. היריבות מתקשות לעצור אותו, אין הרבה שחקנים כמוהו". כשהסקורר הגדול נשאל האם הוא השחקן הטוב באירופה, השיב: "אתם כבר יודעים את התשובה שלי. יש לי הרבה ביטחון".

עתמאן היה מוכן להגיד זאת בפה מלא: "הוא סקורר עצום, לדעתי הוא השחקן הטוב באירופה כרגע. ידענו שתומאס ווקאפ שומר מאוד אגרסיבי עליו, ולכן פתחנו עם שלושה גארדים. לורנזו בראון היה נהדר בפיק אנד רול. שיחקנו כדורסל מושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully