וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לפנאתינייקוס על אולימפיאקוס, מלאגה גברה גם על ברצלונה

נאן ובראון צלפו ב-71:78 בדרבי ביוון, בספרד פרי וטיילור קלעו 20 ו-19 נקודות בהתאמה ב-96:103, הנחילו לקטלאנים הפסד שני בליגה ושמרו על יתרונם בפסגה. הזוניה ורת'אן מייז הובילו את ריאל מדריד ל-61:86 על מנרסה, בטורקיה פנרבחצ'ה ניצחה לפני מכבי ת"א

תקציר: אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 78:71/ספורט1

ריאל מדריד נזקקה לרבע שעה בלבד כדי להכריע את ההתמודדות נגד מנרסה. יריבתה של מכבי תל אביב ביום חמישי בשבוע המשחקים הכפול ביורוליג, הביסה היום (ראשון) 61:86 במסגרת המחזור החמישי בליגה הספרדית.

המשחק עוד היה צמוד בחמש הדקות הראשונות, אבל ברבע השעה הבאה, עד המחצית, הבלאנקוס רצו 13:39 ולמעשה סגרו עניין - ברבע השני האורחת קלעה 8 נקודות בלבד. מריו הזוניה ואקסבייר רת'אן מייז הובילו את קלעי האלופה עם 14 נקודות כל אחד, דז'נאן מוסא תרם 13 נקודות.

במשחק המאוחר של הערב בספרד, מלאגה שמרה על מאזן מושלם גם בתום המחזור החמישי בזכות 96:103 מרשים על ברצלונה. קנדריק פרי קלע 20 נקודות וחילק 5 אסיסטים וגם קמרון טיילור הצטיין עם 19 נקודות, השניים הובילו את מלאגה לניצחון דרמטי אחרי שברצלונה כבר חזרה ברבע האחרון עד 88:86, אבל אז הגיעה ריצת 2:7 שלא הותירה לה סיכוי בזמן שנותר. ג'סטין אנדרסון הוביל את קלעי ברצלונה עם 19 נקודות וצ'ימזי מטו תרם 18, אך הקטלאנים ספגו הפסד ליגה שני ברציפות.

צפו בתקציר הניצחון של מלאגה על ברצלונה

תקציר: מלאגה - ברצלונה 96:103/ספורט1

וגם בתקציר הניצחון של ריאל מדריד על מנרסה

תקציר: ריאל מדריד - מנרסה 61:86/ספורט1
ווייד בולדווין, פנרבחצ'ה. Tolga Adanali/Euroleague Basketball, GettyImages
לא בלט לפני מכבי תל אביב. בולדווין/GettyImages, Tolga Adanali/Euroleague Basketball

יריבה נוספת של מכבי תל אביב השבוע ביורוליג היא פנרבחצ'ה, שתפגוש את עודד קטש ושחקניו כבר ביום שלישי. פנרבחצ'ה ניצחה בחוץ את דרושפאקה 87:97 במסגרת המחזור הרביעי בליגה הטורקית, הודות לרבע האחרון שבו קלעה 21 והותירה את המקומיים על 14 בלבד - בתחילת הרבע היתרון של פנר עוד עמד על נקודה אחת בלבד. בונזי קולסון לא נרשם למשחק ואילו ווייד בולדווין קלע 4 נקודות ומסר שני אסיסטים, בובאן מריאנוביץ' ומליח מחמטוגלו הובילו את קלעי המנצחת עם 16 נקודות כל אחד.

ביוון נערך הדרבי הגדול בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס, שהצליחה לנצח בהיכל השלום והאחווה בתוצאה 71:78. לפני חודש פחות יומיים הם נפגשו בסופר קאפ היווני ואז אולימפיאקוס יצאה מהמפגש עם ידה על העליונה, אך הפעם פאו השכילה לשמור על יתרון דו ספרתי שייצרה במחצית הראשונה ועם הגנה חזקה לא איפשרה למארחת לחזור ושמרה על יתרון מבטיח לכל אורך המחצית השנייה. זהו ההפסד הראשון העונה של אולימפיאקוס, כך שפנאתינייקוס נשארה המושלמת היחידה ביוון. קנדריק נאן להט עם 25 נקודות - כולל שש שלשות משמונה ניסיונות - לורנזו בראון צלף גם כן ארבע שלשות מחמישה ניסיונות ורשם 18 נקודות בסך הכל. סשה וזנקוב הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 18.

בליגה הגרמנית רשמה באיירן מינכן ניצחון דחוק 69:70 על ורצבורג, במשחק שים מדר קיבל בו קצת יותר מ-8 דקות. הרכז סיפק 2 נקודות, 2 ריבאונדים ואסיסט, לצד 2 איבודי כדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully