וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיקל ארטטה לאט לאט הופך להיות ז'וזה מוריניו"

ג'יימי קראגר חושש ממסלול הקריירה של מי שאמור היה להיות ממשיך דרכו של פפ. רוי קין: "מודאג מהאופי והאמונה של ארסנל הזאת"

תקציר: ארסנל - ליברפול 2:2/ספורט1

ליברפול וארסנל נפרדו אמש (ראשון) ב-2:2 מלהיב, לשמחתה של האלופה מנצ'סטר סיטי ששמרה על הפסגה. על כן, התותחנים ניצבים במקום השלישי בטבלה - ארבע נקודות מארנה סלוט ושחקניו, וחמש מסיטי.

בתקשורת הבריטית ביקרו בין היתר את האופי של ארסנל, ששוב לא הצליחה לשמור על יתרון - כפי שקרה לה לא פעם העונה. "אני מתחיל לדאוג מהמנטליות שלהם", אמר רוי קין. "הם מובילים ואז נסוגים לאחור במקום לחפש שער נוסף. אני מודאג גם לגבי האמונה שלנו, האם הם בכלל מאמינים שהם מסוגלים להתחרות עם סיטי?"

לאורך שנים, הוכתר מיקל ארטטה כיורשו של פפ גוורדיולה - ההשוואה לכאורה היתה מתבקשת, שכן מנג'ר ארסנל שימש כעוזרו של המאמן האגדי בסיטי. אלא שלפי ג'יימי קראגר, ארטטה מזכיר יותר את ז'וזה מוריניו - ולאו דווקא מדובר במחמאה.

מנג'ר ארסנל מיקל ארטטה. רויטרס
לא ממשיך דרכו של פפ? ארטטה/רויטרס

"הדבר המעניין כשצופים בארסנל הזו היא שכולם אומרים שארטטה הוא ממשיך דרכו של פפ", אמר שחקן העבר, "אבל לאט לאט הוא הופך למאמן בסגנון מוריניו. אף אחד מעולם לא חשב שזה מה שיקרה. זו לא ביקורת, אלא רק אבחנה. אולי הוא הבין שהשחקנים שלו לא מספיק טובים כדי לזכות באליפות דרך ההתקפה, אז הוא מנסה לנצח דרך ההגנה. הוא עשה דברים הישר מהמחברת של מוריניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully