וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההגנה המאולתרת של ארסנל קרסה ב-2:2 הדרמטי נגד ליברפול

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 20:41

ללא סאליבה המושעה, קלאפיורי הפצוע וגבריאל וטימבר שנפגעו וביקשו להתחלף במהלך המשחק, התותחנים לא הצליחו לשמור על היתרון שקבעו סאקה (9) ומרינו (43) ומעדו מחזור שני ברציפות. ואן דייק (18) איזן ראשון וסלאח (81) מנע מסלוט הפסד, אך סיטי נשארה בפסגה

תקציר: ארסנל - ליברפול 2:2/ספורט1

ליברפול איבדה את פסגת הפרמיירליג בסיומו של המחזור התשיעי בפרמיירליג, אבל למזלה השיגה שוויון דרמטי ונמנעה מהפסד באצטדיון האמירויות במשחק הצמרת מול ארסנל. התותחנים הובילו פעמיים והיו קרובים לניצחון שיחזיר אותם חזק לעניינים, אבל החבורה של ארנה סלוט ניצלה את מכת הפציעות בהגנת המארחת כדי לחזור ל-2:2 ואמנם איבדה את המקום הראשון, אבל נותרה במרחק נקודה מהאלופה והמוליכה מנצ'סטר סיטי.

ארסנל הגיעה למפגש אחרי הפסד בכורה מפתיע בבורנמות' ונאלצה להסתדר היום ללא וויליאם סאליבה המורחק, כמו גם הפצועים הרבים וביניהם מרטין אודגור וריקרדו קלאפיורי. מנגד, יוריין טימבר ובעיקר הכוכב הגדול בוקאיו סאקה התאוששו מפציעות ועלו בהרכב של מיקל ארטטה. סאקה גם היה הראשון להרעיד את הרשת בדקה התשיעית במבצע אישי נפלא שבו עבר את אנדי רוברטסון, אבל הבלם האורח וירג'יל ואן דייק איזן בחלוף תשע דקות אחרי קרן משמאל.

ארסנל עוד שבה ליתרון לפני המחצית הודות לנגיחה של מיקל מרינו ממצב נייח, אבל בחצי השני גבריאל נפצע והוחלף, גם טימבר לא הצליח להחזיק מעמד אחרי שנעדר מאימונים השבוע ועם יקוב קיוויור ומיילס לואיס סקלי בן ה-18 על המגרש, כחלק מההגנה הדי המאולתרת, מוחמד סלאח ניצל זאת כדי לקבוע 2:2 דרמטי בדקה ה-81, תוצאה שלא השתנתה והנקודות התחלקו. ארסנל במקום השלישי, אבל במרחק ארבע נקודות מליברפול וחמש ממנצ'סטר סיטי.

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול. GettyImages
אמר את המילה האחרונה והציל עבור ליברפול נקודה. מוחמד סלאח/GettyImages

הרכבים

ארסנל: דויד ראיה, תומאס פארטיי, בן ווייט, גבריאל (יקוב קיוויור, 54), יוריין טימבר (מיילס לואיס סקלי, 75), דקלן רייס, מיקל מרינו, לאנדרו טרוסאר, בוקאיו סאקה (גבריאל ז'סוס, 85), גבריאל מרטינלי (אית'ן נוואנרי, 85), קאי האברץ.

ליברפול: קוויבין קלהר, טרנט אלכסנדר ארנולד, וירג'יל ואן דייק, איברהימה קונאטה, אנדי רוברטסון (קוסטס צימיקאס, 63), קרטיס ג'ונס (ווטארו אנדו, 90+1), אלכסיס מקאליסטר (דומיניק סובוסלאי, 63), ריאן חראפנברך, לואיס דיאס (קודי גאקפו, 63), מוחמד סלאח, דרווין נונייס.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בוקאיו סאקה, שחקן ארסנל. רויטרס
ביצוע מרשים ו-0:1 לארסנל. סאקה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 9: גול! איזה גול של סאקה. הכוכב הגדול של התותחנים אולי היה בספק, אבל כשקיבל כדור על קו ימין עבר את רוברטסון ללא קושי ומקרוב בעט לחיבורים של קלהר את ה-0:1 של ארסנל.

דקה 18: גול! תשע דקות עברו והפעם זוהי ליברפול שכבשה. רוברטסון הרים קרן משמאל, דיאס הסיט עם הראש ומקרוב ואן דייק הכניע את ראיה. 1:1 באמירויות.+

וירג'יל ואן דייק, בלם ליברפול. GettyImages
ואן דייק מיהר לאזן את התוצאה באמירויות/GettyImages

דקה 20: רייס הרים כדור חופשי לרחבה, מרינו נותר חופשי ולא מצא את המסגרת.

דקה 43: גול! 1:2 לארסנל! שוב רייס הרים כדור חופשי למרינו, שהפעם התמקם מצוין ונגח פנימה.

דקה 45+3: אלכסנדר ארנולד הרים לרחבה ומקאליסטר נגח מצוין, ראיה קלט היטב.

מיקל מרינו קשר ארסנל. רויטרס
הניסיון השני של מרינו כבר היה מוצלח/רויטרס
מיקל מרינו קשר ארסנל. GettyImages
שער בכורה במשחק צמרת לוהט לספרדי/GettyImages

דקה 54: ארסנל נשארה בלי שני הבלמים המובילים שלה, כי בעוד סאליבה המורחק לא נכלל בסגל, כעת גבריאל נפצע והוחלף ביקוב קיוויור.

דקה 60: אלכסנדר ארנולד סידר לעצמו מצב טוב לבעיטה על סף הרחבה, אך ברגע האחרון נבלם לקרן.

דקה 75: לא קורה יותר מדי על המגרש, אבל בינתיים גם טימבר לא יכול היה להמשיך ופינה את מקומו למיילס לואיס סקלי בן ה-18.

דקה 81: גול! מול ההגנה המאולתרת של ארסנל, ליברפול השוותה. נונייס השתלט על כדור ארוך ונכנס לרחבה, הוציא רוחב לסלאח והאחרון הכניע בקלות ראיה. 2:2 דרמטי.

דקה 86: רייס הקפיץ לרחבה וז'סוס שרק נכנס כמעט כבש, אבל מזווית קשה הכדור פגע בקורה והורחק לקרן.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
סלאח קבע שוויון דרמטי/רויטרס
גבריאל, בלם ארסנל. GettyImages
עוד מכה לארטטה. גבריאל נוטש את כר הדשא/GettyImages

כל שש הקבוצות הגדולות של אנגליה ישחקו בגביע הליגה באמצע השבוע: ליברפול, מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם, צ'לסי, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully