וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד זועמת על פנדל "שנוי במחלוקת", טן האח: "לא הוגן"

בפרמיירליג הסבירו את ההחלטה שהכריעה ב-2:1 לווסטהאם, המאמן שאחראי לרצף שלילי חסר תקדים: "שלוש פעמים קופחנו, לא מוצדק"

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

מתחילת עידן הפרמיירליג ב-1992 ועד הערב (ראשון) לא קרה שווסטהאם ניצחה שלוש פעמים ברציפות את מנצ'סטר יונייטד בבית, אבל אריק טן האח חתום על רצף כזה לראשונה בתולדות השדים האדומים, שנכנעו היום 2:1 באצטדיון לונדון ושקעו עמוק יותר במשבר שהם שרויים בו מתחילת העונה, כשהם יורדים למקום ה-14 בטבלה.

כסאו של המאמן ההולנדי ממשיך להתחמם, כשהוא עומד כעת על שלושה ניצחונות בתשעה מחזורי ליגה וארבעה ניצחונות ב-14 משחקים בכל המסגרות עד כה, ובאירופה הקבוצה שלו עוד לא סיימה משחק כשידה על העליונה.

המשחק הערב, אחרי שקריסנסיו סאמרוויל הבקיע לווסטהאם וקאסמירו השווה זמנית, הוכרע בעקבות שריקה לפנדל לזכות הפטישים, אותה הגדירו כלי התקשורת הבריטיים כ"שנויה במחלוקת". השופט דייויד קוט לא שרק בזמן אמת על המגע בין מתייס דה ליכט לדני אינגס, אולם ב-VAR קראו לו לבחון מחדש את המקרה וקוט העניק למארחת בעיטת עונשין מ-11 מטרים, שאותה ניצל ג'רוד בואן כדי לכבוש את שער הניצחון בדקה ה-92.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. Justin Setterfield, GettyImages
המצב ממשיך להתדרדר. אריק טן האח/GettyImages, Justin Setterfield
שחקן מנצ'סטר יונייטד אמאד דיאלו עם ברונו פרננדש. רויטרס
הפסד מתסכל למנצ'סטר יונייטד/רויטרס

בפרמיירליג הסבירו באופן רשמי כי שופטי המסך "היו סבורים שהיה די מגע ברגלו של אינגס כדי להמליץ על בדיקה מחודשת", אבל אנשי יונייטד זעמו על הקווים וטן האח לא הסתיר את מורת רוחו בסיום: "שלוש פעמים העונה הרגשנו מקופחים ויש לזה השפעה גדולה על הקבוצה שלנו, על התוצאות שלנו ועל מקומנו בטבלה. לא מוצדק ולא הוגן איך שהפנדל הזה נשרק נגדנו".

המאמן המשיך: "היה קשה לראות. בתחילת העונה הנחו את ה-VAR להתערב במקרים ברורים ובולטים. זאת בהחלט לא הייתה טעות ברורה ובולטת של השופט הראשי. התסכול מצטבר, אבל אין לי מה לעשות עם זה".

מעבר לתחושת הקיפוח, טן האח הביע גם ביקורת עצמית על ההופעה של מנצ'סטר יונייטד: "אנחנו חייבים לכבוש, יצרנו כל כך הרבה הזדמנויות. היינו צריכים להוביל בשניים-שלושה שערים. הראינו אופי בחזרה מפיגור, אבל חייבים להסתכל במראה. לא כבשנו במשחק טוב שלנו, יצרנו המון מצבים ולא איפשרנו להם אחד, כשאתה מפסיד בדרך הזו התחושה רעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully