וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הפטיש לסדן: מנצ'סטר יונייטד נוצחה 2:1 אצל ווסטהאם

הפטישים רשמו ניצחון בית שלישי רצוף על השדים האדומים וקירבו אולי את טן האח לפיטורים, הודות לשערים של סאמרוויל (73) ובואן (90+2). קאסמירו השווה זמנית (81). פאלמר כיכב ב-1:2 של צ'לסי על ניוקאסל, מאטטה העניק לקריסטל פאלאס ניצחון בכורה על חשבון טוטנהאם

כל השערים: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

עוד לפני הקרב המרתק של ארסנל וליברפול, נערכו היום (ראשון) שלושה משחקים נוספים במסגרת הפרמיירליג.

ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:2

בדצמבר שעבר הייתה הפעם הקודמת שווסטהאם ניצחה שני משחקים רצופים באצטדיון שלה. גם אז היריבה הייתה מנצ'סטר יונייטד, שרשמה הפסד ליגה שלישי רצוף לפטישים בלונדון, במה שעשוי להיות משחקו האחרון של אריק טן האח שעומד על ניצחון בודד בשמונת המשחקים האחרונים בכל המפעלים. השדים האדומים ייצרו הזדמנויות רבות לעלות ליתרון במחצית הראשונה, את העיקרית שבהן החמיץ דיוגו דאלוט בצורה בלתי נתפסת מול שער ריק. גם אחרי שקאסמירו הצליח למחוק זמנית את הפיגור אליו נקלעה האורחת, שריקה גבולית לפנדל בעקבות עבירה של מתייס דה ליכט סידרה לג'רוד בואן את האפשרות להכריע את המשחק מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן.

צפו: דיוגו דאלוט רשם את אחת מהחמצות העונה

החמצה של דאלוט/ספורט 1

מהלך המשחק

דקה 2: פרננדש השאיר את גרנאצ'ו לבד מול השער בתוך הרחבה, האחרון שלח את הכדור למשקוף.

דקה 8: עוד הזדמנות גדולה לגרנאצ'ו, שוב ממסירה של פרננדש ששיתף פעולה יפה עם הוילונד ושלח את שחקן הכנף, שסיים רע ברגל ימין ופספס את המסגרת כשחיפש את הפינה הרחוקה.

דקה 12: הפעם גרנאצ'ו מצא את הוילונד, שעבר את קילמן ברחבה והגיע למצב מול פביאנסקי משישה מטרים - השוער הדף.

דקה 32: החמצה שלא תיאמן! דאלוט כבר עקף את פביאנסקי בכדרור אחרי מסירה ארוכה נפלאה של פרננדש, אבל מול שער ריק בעט המגן מעל המשקוף.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
שחקן ווסטהאם קריסנסיו סאמרוויל. רויטרס
סאמרוויל העניק לווסטהאם יתרון שלא החזיק מעמד זמן רב/רויטרס

דקה 45: אריקסן הרים ממצב נייח וקאסמירו נגח מצוין, אבל עוד יותר טובה הייתה ההצלה של פביאנסקי שמתח את ידו השמאלית וגרם לאוהדי מנצ'סטר יונייטד לתפוס את הראש פעם נוספת.

דקה 57: הוילונד בחן את פביאנסקי בבעיטה מרחוק, שוער ווסטהאם הדף לקרן.

דקה 73: 0:1 לווסטהאם! גרנאצ'ו איבד באגף, בואן מסר לרוחב ואינגס שניסה לבעוט סידר את הכדור לסאמרוויל, שגלש קדימה והבקיע מקרוב.

דקה 81: מנצ'סטר יונייטד חזרה ל-1:1! דיאלו שלח כדור לרחבה, דאלוט נגח מצד שמאל, זירקזי הוריד אחריו עם הראש וקאסמירו בנגיחה השלישית קבע שוויון.

דקה 92: 1:2 לווסטהאם! דה ליכט הכשיל ברחבה את אינגס והמארחת זכתה לפנדל, אותו ניצל בואן כדי לכבוש שער מכריע.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ליסנדרו מרטינס. רויטרס
המשבר של מנצ'סטר יונייטד מחריף. ליסנדרו מרטינס/רויטרס

צ'לסי - ניוקאסל 1:2

המגפייז נותרו עם ניצחון בודד ב-30 ביקוריהם האחרונים בסטמפורד ברידג' במסגרת הפרמיירליג, והפסידו אצל צ'לסי בפעם ה-11 ב-12 משחקי החוץ האחרונים. בסך הכל סופרת ניוקאסל חמישה מחזורים ברצף ללא ניצחון, מהם הפסידה בשלושה. קול פאלמר היה מעורב בשער הראשון עם מסירת עומק אדירה לפדרו נטו שבישל לניקו ג'קסון (18), ואת השער השני כבש הקשר האנגלי הנפלא בעצמו (47) בדרך להעלאת מאזנו האישי לשבעה שערים בכל המסגרות העונה. צ'לסי חזרה למסלול הניצחונות בליגה ונותרה עם הפסד אחד בלבד ב-30 משחקי הליגה האחרונים שלה בבית. אלכסנדר איסק החזיר באופן זמני את האורחת למשחק (31).

קול פאלמר, צ'לסי. Ryan Pierse, GettyImages
מככב בכל משחק. קול פאלמר/GettyImages, Ryan Pierse

דקה 4: פאלמר קיבל כדור עומק טוב מג'קסון וגלגל פנימה עם רגל שמאל לפינה הנגדית, אבל ה-VAR הבחין שהוא היה בנבדל וה-0:0 נותר על כנו.

דקה 18: 0:1 לצ'לסי! במסירה אדירה, פאלמר שלח את נטו שהשאיר מאחור את שר באגף שמאל והעביר את הרוחב לג'קסון, שהעלה את המארחת ליתרון.

דקה 32: ניוקאסל איזנה ל-1:1! הול מסר מאגף שמאל לאיסק, שידע להיזהר מנבדל ולהמשיך את זה בנגיעה מקרוב פנימה.

דקה 47: 1:2 לצ'לסי! האורחת איבדה כדור במרכז המגרש, פאלמר דהר קדימה וכשהוא על סף הרחבה, שחרר בעיטה לפינה הקרובה שהשוער פופ היה צריך להגיב לה יותר טוב, אבל נכנע.

צפו בשערי ה-1:2 של צ'לסי על ניוקאסל

צ'לסי מובילה 1:2 על ניוקאסל, כל השערים/ספורט1

קריסטל פאלאס - טוטנהאם 0:1

מאז עונת 1992/93 לא עמדה קריסטל פאלאס על 0 ניצחונות בתום שמונה מחזורים בליגה האנגלית הבכירה, אז במחזור התשיעי היא החליטה שנמאס לה וסוף סוף רשמה את ניצחון הבכורה שלו לעונה זו, כאשר הפתיעה את הקבוצה של אנג' פוסטקוגלו שהפסידה משחק חוץ שני ברציפות. ז'אן פיליפ מאטטה ניצל בישול יפהפה של אברצ'י אזה כדי להעניק את שלוש הנקודות לנשרים. יונג-מין סון נעדר פעם נוספת מסגל הספרס, שמתרחקים מהצמרת ובמחזור הבא יארחו יריבה לא פשוטה: אסטון וילה.

צפו בשער של ז'אן פיליפ מאטטה

החמצת ענק של דיוגו דאלוט, שחקן מנצ'סטר יונייטד נגד ווסטהאם/ספורט1

מהלך המשחק

דקה 31: 0:1 לקריסטל פאלאס! ואן דה ואן סיבך את טוטנהאם ביציאה מאחור, מוניוס הגביה ואזה הוריד בעקב אומנותי במיוחד למאטטה, ששם את הכדור ברשת.

דקה 49: אזה כבש בהתקפת מעבר אחרי מסירה גדולה של וורטון, אבל נתפס בנבדל ולכן השער בוטל.

שחקן קריסטל פאלאס ז'אן פיליפ מאטטה. HENRY NICHOLLS/AFP, GettyImages
מאטטה בטירוף אחרי השער/GettyImages, HENRY NICHOLLS/AFP

כל שש הקבוצות הגדולות של אנגליה ישחקו בגביע הליגה באמצע השבוע: ליברפול, מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם, צ'לסי, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully