וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי קרסה ב"קלאסיק" והובסה 3:0 בידי פריז סן ז'רמן

נבש כבש מוקדם, חאריט סיבך בכרטיס אדום, באלרדי הוסיף שער עצמי אומלל וברקולה סידר לאלופה פער של 3 נקודות בפסגה. מונאקו נעצרה בדרבי על ידי ניס שהפכה פיגור ל-1:2, אוקזר חילצה 2:2 בליון

תיקתקנו, 27.10/פלייר

יום אחרי הקלאסיקו בספרד, קיבלנו הערב (ראשון) את הגרסה הצרפתית "לה קלאסיק", כאשר מארסיי הובסה 3:0 בבית על ידי יריבתה המושבעת פריז סן ז'רמן במסגרת המחזור התשיעי, בסיומו פתחה האלופה פער של שלוש נקודות בפסגה. מונאקו פספסה הזדמנות לעלות אל המקום הראשון כשהפסידה לראשונה העונה, ודווקא בדרבי 2:1 לניס. אוקזר חילצה 2:2 בליון. נועלת הטבלה מונפלייה, עם המאמן החדש-ישן ז'אן לואי גאסה, הובסה בביתה 3:0 על ידי טולוז.

מארסיי - פריז סן ז'רמן 3:0

אחרי פתיחת עונה מרשימה, הקבוצה של רוברטו דה זרבי קיבלה הזדמנות להראות מה היא שווה מול היריבה המרה שלה, אותה לא ניצחה בבית מאז נובמבר 2011. אלא שמארסיי קרסה ברגע האמת וראתה את אלופת צרפת, שלא ניצחה שלושה משחקי חוץ רצופים בכל המפעלים, מטיילת לניצחון גדול שבחסות ההפסד של מונאקו איפשר לה לייצר יתרון בראשות הטבלה.

ז'ואאו נבש כבש שער בכורה במדי פריז סן ז'רמן, כשניצל בדקה השביעית הדיפה רעה של חרונימו רולי כדי לבעוט פנימה מקרוב. אמין חאריט סיבך עוד יותר את המארחת כשספג כרטיס אדום בדקה ה-20 אחרי עבירה גסה על מרקיניוס, ותשע דקות אחר כך גם הארגנטינאי השני על המגרש במארסיי פישל בענק - הבלם לאונרדו באלרדי הבקיע שער עצמי בטעות בלתי מחויבת בעליל. בדקה ה-40 הגיע השער השלישי מרגלו של בראדלי ברקולה. האקס אדריאן ראביו, שחווה את "לה קלאסיק" מהצד התכול ופגש את קבוצת נעוריו, לא ירצה לזכור את הערב הזה.

ז'ואאו נבש שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. MIGUEL MEDINA/AFP, GettyImages
ז'ואאו נבש/GettyImages, MIGUEL MEDINA/AFP

ניס - מונאקו 1:2

שתי השכנות פתחו את העונה בצורה שונה לגמרי, אבל לדרבי חוקים משלו. מונאקו הגיעה אחרי חמישייה מרשימה לרשת הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות, עם מאזן חוץ מושלם בליגה ועדיין ללא הפסד בכל המסגרות העונה, אך דווקא ניס הפצועה והמקרטעת הורידה אותה לקרקע וגם קטעה לעצמה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון (ליגה וליגה אירופית). בבית ניס טרם הפסידה העונה, והיא ידעה לחזור מפיגור אחרי שער של ברל אמבולו בדקה ה-39. אוון גסאן השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ואז אדום של ונדרסון עוד לפני ההפסקה שינה את המשחק. המגן דחף את מוחמד עלי-שו ללא כדור, השניים התקוטטו ושחקנים אחרים הצטרפו למהומה. מונאקו נותרה בעקבותיה ב-10 שחקנים והעונש הגיע בדקה ה-71, כאשר גאטן לאבורד השלים מהפך עם צ'יפ אלגנטי והעניק לניס ניצחון ביתי ראשון על היריבה המרה מאז ה-1:2 במרץ 2020.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקני ניס חוגגים. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
ניצחון שיספק דחיפה להמשך? שחקני ניס חוגגים/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

ליון - אוקזר 2:2

הקבוצה של פייר סאז' הפסידה 1:0 בבית לבשיקטאש ואיבדה את המאזן המושלם בליגה האירופית, וכעת גם רצף שלושת הניצחונות בליגה נעצר. אוקזר לא ניצחה בליון מאז מרץ 2009, אך הפעם השיגה שם את נקודת החוץ הראשונה שלה העונה, במשחק אותו כמעט פוצצה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה קיבלה ליון פנדל אחרי בדיקה ממושכת, ועל הספסל של אוקזר זעמו (טענו שהשופט קבע עוד לפני כן כדור שוער והמשחק כבר חודש) וקראו לשחקנים לרדת מהמגרש. בסופו של דבר חזרו לשחק, עוזר המאמן הורחק וז'ורז' מיקוטאדזה דייק מהנקודה הלבנה. הגאורגי השתחרר בעקבות שער הבכורה והשלים צמד בדקה ה-62, אבל אקס ליון סינאלי דיומאנדה נגח שוויון אחד (47) ובישל את השני לחאמד טראורה (72).

משחקים נוספים:

מונפלייה - טולוז 3:0
לטולוז: זקאריה אבוחלאל (5 ו-8), ג'ושוע קינג (27)

שטרסבורג - נאנט 1:3
לשטרסבורג: אנדריי סנטוס (17 ו-57). דילן באקווה (73). לנאנט: בהרבה גיראסי (83)

שחקני אוקזר חוגגים עם סינאלי דיומאנדה (מימין). OLIVIER CHASSIGNOLE/AFP, GettyImages
לא התחשב באקסית ליון. סינאלי דיומאנדה/GettyImages, OLIVIER CHASSIGNOLE/AFP

המחזור ה-10 ייצא לדרך ביום שישי עם שני משחקים בהשתתפות שתיים מהנציגות של צרפת בליגת האלופות: מונאקו תארח את אנז'ה (20:00) ולאחר מכן ליל את ליון (22:00). פריז סן ז'רמן תשחק למחרת בבית מול לאנס (18:00) ומארסיי שוב תופיע במשבצת של המשחק המרכזי כשתצא לנאנט (ראשון, 21:45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully