וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "יש הרבה דברים שנגדנו, כל פציעה רצינית יותר"

26.10.2024 / 22:40

מאמן מכבי ת"א התייחס אחרי הניצחון על נתניה למצב הסגל: "צריכים שני שחקנים נוספים ושהפצועים ישובו כדי שנעמוד באינטנסיביות"

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

מכבי תל אביב התאוששה הערב (שבת) מרצף ההפסדים ביורוליג כשגברה 72:76 על אליצור נתניה, ושמרה על מאזן מושלם בליגה. הצהובים רשמו מחצית ראשונה טובה מאוד בנתניה, אבל שני הרבעים האחרונים היו רעים מאוד עבורם, בהם הפסידו סך הכל 39:27, ובסופו של דבר יצאו עם הנקודות.

עודד קטש אמר לאחר הניצחון הדחוק: "ידענו שבמצב שאנחנו נמצאים בו, קל זה לא הולך להיות. ירדנו ביתרון משמעותי במחצית, שלא שיחקנו את הכדורסל הכי טוב שלנו. דווקא ברבע השלישי ששיחקנו כדורסל יותר נכון, לא השכלנו להבקיע כמו שאומרים. הגענו למצבים והכל לא נכנס. זה היה הרבע הכי טוב שלנו, אבל קלענו 10. יש לזה הרבה סיבות, שחקנים לא משחקים במקומות הרגילים שלהם, מנסים לאלתר דברים, זה מתבטא בתוצאה. אין קסמים. מנסים לעשות את המקסימום. עייפות משפיעה על יכולת, יכולת על ביטחון, וזה כמו גלגל. זה לא משחק ראשון שבחצי השני אנחנו מתקשים. נופלים קצת מהרגליים, למדנו לקח מהסיטואציה של תמיר, ושמרנו על ליוואי, והצלחנו לעשות את זה בלעדיו".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
ניצחון עם לא מעט דאגות לעתיד. קטש/לילך וייס רוזנברג

עוד אמר המאמן: "מקצועית, זה מצב שאנחנו מנסים ורוצים שישתנה מהר. זה יקח זמן, אנחנו קבוצה חדשה שלא הספיקה להתאמן מספיק. יש הרבה דברים שנגדנו. מפנים את המבט וצריך פרופרוציות כי מה שקורה במדינה שלנו שם הרבה דברים בפרופורציות. כמערכת אנחנו חייבים להישאר תחרותיים כדי להגיע ליעדים שלנו, צריכים להתחזק, קבוצה אחת שמתאמנת ביחד. אני לא בוחן את התוצאה, כל פעם שג'ון מרים את השלשה, כמו כל השלשות שהוא הרים היום, אני שמח. זה ישתחרר, באותה מידה שהוא כמעט לא החטיא כדור, זה הדבר האחרון שמדאיג אותי. קבוצת קליעה זה עניין של פרסונל, אבל גם של דרך. אנחנו עם מיעוט גארדים, מיעוט מייצרים, בשנתיים האחרונות התרגלנו שאנחנו משחקים בשטף. אנחנו חסרים אימונים, חסרים שחקנים. זה משפיע. מאתגר מאוד המצב, אין לנו מספיק אימונים, מספיק רגליים כדי להשיג אימונים איכותיים. מנסים לעשות את זה. זה מאתגר. במציאות המטורפת שאנחנו חיים צריך פרופורציות".

לגבי מצב הסגל והפציעות הוסיף: "אנחנו לא הקבוצה היחידה שסובלת מפציעות, יש סגלים עמוקים יותר שיכולים להסתדר עם זה. אצלנו זה אחרת, כל פציעה זה יותר רציני. אנחנו צריכים שני שחקנים נוספים ושהפצועים יחזרו כדי שנהיה עמוקים ושנעמוד באינטנסיביות. גם ככה מכבי תל אביב טסה כפול בלי מלחמה, בטח שלא משחקים בבית, זה כמעט בלתי אפשרי, מנסים לעשות את הבלתי אפשרי. אנחנו בסיטואציה של מאוד קצרים עם יותר מדי פצועים. זה באמת דמיוני וקיצוני, מקווה שדברים יסתדרו לנו לטובה בקרוב מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. לילך וייס רוזנברג
זקוקים לכולם. מכבי תל אביב/לילך וייס רוזנברג

בצד השני עידן אבשלום הודה: "מבחינת המועדון שלנו זה היה יום כיף לארגון, מאיפה שהתחלנו לפני 6 שנים, באולם מיוחד שהיה שייך לפעם, זה היה כיף. היינו תחרותיים, אם היינו קולעים עונשין יותר טוב, אולי היינו מנצים. אנחנו משתפרים. ברגע שאתה רואה שיותר משחקן אחד מחטיא, כולל אריק רומרו ואיליי דולינסקי, אז אני לוקח את זה עליי. זה משהו שקשור ללחץ קבוצתי, אחוזי עונשין נמוכים לקבוצה זה גם עניין מנטאלי. זה היה משהו קבוצתי היום. התחלנו את התהליך עם איליי שנה שעברה, הלאומית זה ליגה של פיתוח שחקנים. הוא עשה גרף שיפור בין הסיבוב הראשון השני בעונה שעברה. הפציעה לקחה אותו קצת אחורה, אנחנו רוצים שהוא ימשיך להיות מה שהוא. איליי דולינסקי הוא שחקן מיוחד, שמחים שהוא בריא כדי שהוא ימשיך את התהליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully