וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "ידענו שריינה יהיו מאוד אגרסיבים, על גבול הברוטאלים"

מאמן הפועל באר שבע על איבוד הנקודות המתסכל: "ציפיתי לכדורגל יותר טוב ותוצאה יותר טובה". מימר: "דאגנו לצאת עם נקודה ולא רק עם המחמאות". גרינפלד הסביר את ההרחקה: "הייתי במיקום מעולה"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה 1:1/ספורט1

דרמת ענק נרשמה הערב (שבת) באצטדיון טרנר, ובסיומה רצף הניצחונות של הפועל באר שבע נקטע על ארבעה עם 1:1 מול בני ריינה. אנטוניו ספר כבש (65) בבעיטה הראשונה והיחידה של באר שבע אל עבר המסגרת, אלא שאיהאב גנאים אמר את המילה האחרונה שמונה דקות בתוך תוספת הזמן. על כן, עלולים לאבד האדומים את המקום השני למכבי חיפה, אם זו תנצח ביום שני את הפועל חדרה. אמיר גנאח שנכנס כמחליף הורחק בצהוב שני (88) אחרי התחזות, החבורה של שרון מימר ממשיכה להרשים עם עוד עונה מפתיעה שלה.

אוראל גרינפלד מעניק כרטיס אדום לשחקן הפועל באר שבע אמיר גנאח. קובי אליהו
החלטה שהכריעה? האדום לגנאח/קובי אליהו

מאמן באר שבע רן קוז'וך: "על השיפוט אני לא אדבר. לגבי הקבוצה שלי, ידענו שיהיה משחק מאוד קשה. ידענו שריינה יהיו מאוד אגרסיביים על גבול הברוטאליים. ידענו שאנחנו צריכים את המצב או שניים שלנו כדי להבקיע. האדום לקח אותנו אחורה, אבל בסופו של דבר לא צריכים לקבל גול. זה לא קשור לשופטים. עד הגול עצרנו את ריינה על אפס מצבים. ציפיתי לכדורגל יותר טוב ותוצאה יותר טובה".

על ההרחקה של גנאח: "לא ראיתי מה היה. הגיע או לא? זה לא מעניין. לא העבודה שלי לשפוט. אליפות? הפועל באר שבע צריכה לעשות תוצאות טובות ואם נעשה את זה, נהיה בצמרת הטבלה. המטרה של כולנו היא להתקדם ממשחק למשחק. יש משחקים פחות טובים. נשב ונצא למשחק הבא מול אשדוד".

מתן בלטקסה: "מבאס מאוד, היינו צריכים להחזיק עוד 2-3 דקות. כדי להיות בצמרת ולהיאבק על האליפות, צריך לנצח. ריינה קבוצה מצוינת, ראו את זה במשחק. היו רגעים ששיחקנו יותר טוב ורגעים שפחות, אבל ריינה קבוצה טובה. אני חושב שהפועל באר שבע יכולה להתחרות במכבי תל אביב. הוכחנו את זה במשחקים האחרונים. אשדוד? אין משחקים קלים בליגה הזאת".

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
רן קוז'וך מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הרצף נעצר. קוז'וך/קובי אליהו

השופט אוראל גרינפלד התייחס להרחקה של אמיר גנאח: "אם השופט החליט שזו התחזות, אז זה כרטיס צהוב. זה לא משנה אם זה צהוב ראשון או שני. ראיתי שחקן פורץ לתוך הרחבה, בלם שלא עשה דבר, חלוץ שהחליט לקפוץ בלי שום סיבה. הייתי במיקום מעולה וזו התחזות בכל מקום במגרש".

על הפנדל לבני ריינה שנבדק ולא נשרק בתוספת הזמן: "ספק רואים עבירה, וכשיש ספק אנחנו לא מבצעים פעולה אקטיבית. ה-VAR בדק, ואם הייתה זווית שמראה פגיעה אז היו קוראים לי למסך והיינו שורקים לפנדל - בכל דקה ובכל תוצאה".

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים את השער של איהאב גנאים. קובי אליהו
כמה זה מתוק. ריינה חוגגת/קובי אליהו

מאמן בני ריינה שרון מימר: "הצגנו גם אופי וגם יכולת. הגענו לאחד המגרשים הכי קשים, אם לא הקשה ביותר. לא התבטלנו. שיחקנו מול קבוצה בפורמה שלא הצליחה לייצר יותר מדי מצבים. חבל שבחוסר ריכוז ספגנו את הגול. דאגנו לצאת עם נקודה ולא רק עם המחמאות. שיחקנו מול קבוצה איכותית ברמה מאוד גבוהה. אני יכול להגיד שאני גאה בשחקנים שלנו. יש לנו עומק שעוזר לנו להביא תוצאות, החילופים משדרגים את המשחק. יש לי הרבה שחקנים שיכולים לפתוח. מי שנכנס מהספסל עולה כמו לוחם".

על המטרות של הקבוצה: "אנחנו תמיד שואפים הכי גבוה, לא באים כנחותים מול אף אחת. תמיד מנסים להבקיע ואפשר לראות את תקופת השערים שלנו. היתרון שלנו הוא שלא משנה מה אנחנו עושים, חושבים על המשחק הבא ולא נופלים לאופוריה או תהום אחרי כל משחק".

איהאב גנאים, כובש שער השוויון של בני ריינה: "הרגשנו שהגיע לנו. היינו במשחק לכל אורך 90 הדקות ובסוף זה השתלם לנו. אחרי השער? הרגשה שאי אפשר לתאר אותה, בשבילי גולים זה תמיד בונוס. יש לי את התפקיד שלי, אני עושה את העבודה הקשה. אנחנו קבוצה צנועה וקטנה שעובדת קשה בכל מגרש. אנחנו מסתכלים לכל קבוצה בגובה העיניים וזה משתלם לנו השנה. בכל משחק אנחנו מאמינים שאפשר לנצח".

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: טרנר
קהל: 8923

משחקי אמצע השבוע בליגת העל

שני, 20:00: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט1)
שני, 20:00: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב
שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חדרה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully