וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה מתחילה להתחבר? "היינו זקוקים לניצחון הזה"

במועדון חגגו את שלוש הנקודות מול סכנין ("ניצחון מוצדק"), החמיאו להגנה ורוצים לפתוח דף חדש אחרי ועדת המשמעת של ז'ארדל ובנגורה: "הביעו חרטה, נמשיך הלאה"

תקציר: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 1:2/ספורט1

שמחה אדירה בעירוני קרית שמונה אחרי הנצחון על בני סכנין אמש (שבת). בקבוצה רצו להמשיך בקו החיובי אחרי התיקו מול בית"ר ירושלים ומלבד הניצחון עצמו, במועדון היו מרוצים מאוד מהיכולת שהראו השחקנים. "זה היה ניצחון מוצדק מאוד", קבע גורם בקרית שמונה, "חשוב לנו להתחבר תוך כדי ניצחונות ולנסות להתרחק מהתחתית. ניצחון על סכנין הוא בטח יוקרתי וזה היה משהו שהיינו זקוקים לו מאוד".

בקבוצה החמיאו לשחקני ההגנה שספגו הרבה מאוד ביקורות מתחילת העונה ולאט לאט מתחילים להעלות רמתם. זה לא סוד שבמועדון סמכו בדיוק על אותה חוליית הגנה ששיחקה בליגה הלאומית וכעת מקווים שמגמת השיפור תימשך.

אלפרדו סטיבנס שחקן עירוני קרית שמונה עם נדב נידם. אודי ציטיאט
סטיבנס והחברים נחלצו מהמקום האחרון/אודי ציטיאט

מלבד השמחה על הנצחון בקבוצה עסקו כמובן בהשעייתם של ז'ארדל וסקו בנגורה מסגל הקבוצה. השניים איחרו לאימון המסכם, הוצאו ממנו, נגרעו מהסגל ויעמדו לוועדת משמעת - אך במועדון הבהירו שהם יוחזרו מיידית לאימונים. "הם הביעו חרטה", אמרו בקרית שמונה, "לא רצינו לעבור על זה לסדר היום למרות שזה גם פגע בנו מקצועית, אבל הם יעמדו לוועדת משמעת ויחזרו לאימונים ונמשיך הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

משחקי אמצע השבוע בליגת העל

שני, 20:00: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט1)
שני, 20:00: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב
שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חדרה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully