וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם טראמפ התערב: השחקנית הטרנסג'נדרית ממשיכה לעורר סערה בארה"ב

עודכן לאחרונה: 26.10.2024 / 20:59

המכות העוצמתיות של בלייר פלמינג מייצרות פרשה תקשורתית: עוד יריבה סירבה לשחק נגד אוניברסיטת סן חוזה סטייט בגלל השחקנית השנויה במחלוקת, בסוגיה שכבר הפכה לפוליטית לפני הבחירות

בלייר פלמינג, כדורעפנית טרנסג'נדרית, "מפוצצת" ליריבה את הפנים/מתוך הרשתות החברתיות

סערת הכדורעפנית הטרנסג'נדרית בארה"ב נמשכת, כאשר מכללת נבאדה הצטרפה לרשימת הקבוצות שביטלו במחאה את המשחק נגד סן חוזה סטייט, כשהטענה הרשמית לביטול שאין מספיק שחקניות שהתייצבו למשחק. כידוע, בקבוצה של אוניברסיטת סן חוזה סטייט משחקת בלייר פלמינג, שחקנית טרנסג'נדרית.

נבאדה הייתה אמורה במקור לארח את סן חוזה סטייט בסוף השבוע, אך שחקניות נבאדה הודיעו כי הן מסרבות להתייצב למשחק, ואמרו שהן "מסרבות להשתתף בכל משחק שמקדם עוול נגד ספורטאיות" מבלי לספק פרטים נוספים. הנהלת נבאדה הודיעה שאף אחת מהשחקניות לא תיענש על הסירוב לשחק.

בלייר פלמינג, שחקנית כדורעף טרנסג'נדרית, אוניברסיטת סן חוזה סטייט. GettyImages
עוצמות לא שגרתיות. פלמינג/GettyImages

עד כה העונה, המכללות של דרום יוטה, בויס סטייט, וואיומינג, יוטה סטייט וכעת נבאדה ביטלו משחקים מול סן חוזה. המושלים הרפובליקנים של איידהו, נבאדה, יוטה ו-וואיומינג הצהירו בפומבי שהם תומכים בביטולים, והדגישו את הצורך בהגינות בספורט נשים.

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני במירוץ לנשיאות, התייחס גם הוא בשבוע שעבר לפרשה, כאשר נשאל על ספורטאיות טרנסג'נדריות בספורט נשים. טראמפ התייחס לסרטון שהופץ ברשת, שבו נראתה פלמינג מכה בעוצמה הנחתה, שלדברי המתנגדות להשתתפותה - ממחישה את העוצמות הגבריות שלה, שאינן הוגנות.

"ראיתי את ההנחתה, זו הייתה פצצה. מעולם לא ראיתי כדור טס כל כך חזק, פגע בילדה בראש", אמר טראמפ. "אבל אנשים אחרים, אפילו בכדורעף, הם נפגעו לצמיתות, כלומר, הם ממש נפגעו קשות. נשים משחקות נגד גברים. אבל אתה לא חייב לשחק את הכדורעף הזה. אנחנו נעצור את זה. אנחנו עוצרים את זה. אנחנו מפסיקים את זה לחלוטין. אתה לא יכול לקבל את זה. אתה פשוט חוסם את זה. הנשיא אוסר את זה. אתה פשוט לא נותן לזה לקרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

גם שחקנית סן חוזה סטייט, ברוק סלסר, הצטרפה לתביעה שבה משתתפת גם שחיינית הקולג'ים לשעבר ריילי גיינס נגד ה-NCAA (מארגני ספורט המכללות בארה"ב) בשל מדיניותה בנושא זהות מגדרית. סלסר הצטרפה לתביעה זו משום שלטענתה נאלצה לחלוק חדר במלון ואת חדר ההלבשה עם חברתה לקבוצה פלמינג, מבלי שנאמר לה אי פעם שפלמינג הוא טרנסג'נדרית.

יש לציין כי משחקיה של אוניברסיטת סן חוסה סטייט מייצרים מתיחות, כאשר ברקע גם דאגות ביטחוניות ואיומים נגד שחקניות הקבוצה והנסיעות שלה למשחקי חוץ נחשבים לסיכון גבוה. לקבוצה הוקצתה הגנה משטרתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully