וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאב ראש חיובי" ללאזטיץ': תורג'מן ויחזקאל יפתחו בטדי?

27.10.2024 / 12:00

לראשונה אחרי זמן רב, מכבי תל אביב תופיע עם סגל כמעט מלא למשחק נגד בית"ר (שני, 20:00) והמאבק בין השחקנים גובר. החלוץ והמגן שחוזרים מפציעות עשויים לפתוח, לאיוס מתחרה עם אדו ומדמון, ומה עם זהבי?

תקציר הפסדה של מכבי תל אביב 2:1 לריאל סוסיאדד בליגה האירופית/ספורט1

מכבי תל אביב

מאבק גדול במכבי תל אביב על 20 השחקנים שיתלבשו מחר למשחק מול בית"ר ירושלים. לראשונה אחרי זמן רב, יש לז'ארקו לאזטיץ' רק את רוי רביבו ברשימת שחקני השדה הפצועים והוא יצטרך להכריע מי לא יתלבש מחר, כאשר הוא מקבל שלושה שחקנים שלא היו בסגל למשחק הקודם מול מכבי חיפה.

מדובר בדור תורג'מן, שגיב יחזקאל והישאם לאיוס שלא היו כשירים לפני שבוע ונותרו מחוץ לסגל וכעת יצטרך מאמן מכבי תל אביב להחליט מי ייצא מהסגל, אם הוא מחזיר את שלושתם. לא מן הנמנע שניר ביטון ויונס מלדה ייצאו מהסגל מחר ובכל מקרה יצטרך לאזטיץ' להוציא שחקן נוסף, אם הוא מחזיר את השלושה לסגל. שאלה מעניינת נוספת מבחינת לאזטיץ' היא האם הוא מחזיר לסגל את ערן זהבי, שלא היה כשיר לנסיעה לבלגרד, אבל אתמול והיום כבר התאמן בצורה מלאה ונראה שהחלים מהוירוס בבטנו.

כל השאלות הללו הן עוד לפני סוגיות ההרכב. קרוב לוודאי שתורג'מן יחזור להרכב אחרי שנכנס כמחליף מול ריאל סוסיאדד ביום חמישי וכבש את השער המצמק במשחק.

טייריס אסנטה זכה למנוחה בחמישי ונראה, שיפתח אבל לא ברור אם כמגן ימני או דווקא כבלם. באשר לכנף השמאלית שוב יש מאבק בין הנרי אדו שפתח מול מכבי חיפה לבין לאיוס ואולי אפילו אלעד מדמון. "חיכינו לרגע הזה, שיהיה ללאזטיץ' כאב ראש חיובי", אמרו גורמים במכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן. רויטרס
חוזר ל-11? תורג'מן/רויטרס

טריוויה

* המאזן עד כה ב-136 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה: 38:59 למכבי תל אביב בניצחונות, ועוד 39 תוצאות תיקו.

* בית"ר ירושלים אמנם ניצחה 1:3 בחצי גמר הגביע לפני כשנה וחצי, אבל במסגרת ליגת העל לא גברה על מכבי תל אביב מאז ה-2:3 הביתי באפריל 2018. ב-15 משחקי הליגה מאז נרשמו 11 ניצחונות של מכבי תל אביב ועוד ארבע תוצאות תיקו (שלוש מהן היו 0:0).

* מה שיכול לעודד אותה: בשני המקרים האחרונים בהם פגשה את מכבי תל אביב במחזור השמיני, היא גם ניצחה. ב-2015/16 כיכב ניקיטה רוקאביציה עם שלושער ב-2:4 בבלומפילד מול צמד של ערן זהבי, ואילו ב-2004/05 ניצחה בית"ר 0:2 בטדי בזכות שערים של אבי נמני וליאור אסולין ז"ל. בשני המקרים מכבי תל אביב שיחקה במקביל בשלב הבתים של ליגת האלופות.

* מכבי תל אביב נותרה הקבוצה היחידה ללא הפסד בליגת העל. היא גם היחידה שטרם נקלעה לפיגור וטרם ספגה שער במחצית הראשונה. היא ירדה ביתרון להפסקה בכל שבעת משחקיה.

* האלופה היא גם היחידה עם מאזן חוץ מושלם. בצירוף שלהי העונה שעברה, יש לה חמישה ניצחונות רצופים כאורחת, במהלכם ספגה שער בודד.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: טדי

משחקי המחזור התשיעי:

שבת, 15:00: הפועל ירושלים - מכבי נתניה
שבת, 17:30: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה
שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - עירוני טבריה
שבת, 19:30: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים

ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד

שני, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully