וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול מתלבט: "משחק סופר חשוב". גם הפועל חיפה תבצע שינויים

מאמן מכבי נתניה תרגל הרכבים שונים, שדה יחזור למרכז ההגנה וצרפתי יחליף בשער את ניראון המורחק. סאלו ואנטילבסקי צפויים לפתוח מנגד (ב', 20:00, ספורט1)

תקציר: הפועל חיפה - עירוני טבריה 0:1/ספורט1

מכבי נתניה

עם ארבע נקודות בלבד במאזנה ורק ניצחון אחד, מכבי נתניה תארח מחר (שני, 20:00, ספורט1) את הפועל חיפה בניסיון להיחלץ מהקו האדום. מרקו בלבול יחסר את השוער המורחק עומר ניראון ואת מקומו ימלא תומר צרפתי. עוביידה חטאב לא הצליח להתאושש מהפציעה ברגלו והוא מחוץ לסגל, כך שיובל שדה שהחלים מפציעה יפתח לצד ניקיטה סטוינוב הצעיר. ז'אניו ביקל ישוב לסגל אחרי שנעדר מהמשחק הקודם בגלל פציעה בקרסול, אך לא בטוח שיפתח.

בלבול עשה לא מעט שינויים בתרגולי ההרכב ונראה שההתלבטות שלו היא בעיקר בחוליית הקישור. פרדי וארגס עשוי לפתוח, אחרי שעלה כמחליף במשחק הקודם נגד חדרה. גם איתמר שבירו, עוז בילו והרי טבארש בתמונה.

"קיבלנו שער שוויון מתסכל, אחרי שעשינו מהפך ב-10 שחקנים ויכולנו גם להבקיע את השלישי ובסוף קיבלנו מטעות במצב נייח", אמר המאמן בלבול, בהתייחסו לתיקו המאכזב במחזור הקודם. "עבדנו קשה השבוע, השחקנים פה חזקים, התאוששנו ואנחנו מוכנים למשחק נגד הפועל חיפה. אני חושב שזה משחק שהוא סופר חשוב עבורנו, התכוננו טוב ונבוא מוכנים. איבדנו המון נקודות ואין לנו את הלוקסוס לאבד עוד נקודות. נבוא במטרה לנצח את המשחק, נבוא נחושים ומרוכזים. הפועל חיפה קבוצה טובה, מאורגנת, וכמו שאמרתי, נצטרך לבוא נחושים ומאורגנים, כדי לקחת שלוש נקודות בבית ולהתחיל לטפס בטבלה, כדי להביא נחת למועדון ולאוהדים".

יובל שדה, מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוזר למרכז ההגנה. יובל שדה/ברני ארדוב

הפועל חיפה

אחרי שני ניצחונות, בהפועל חיפה מקווים להמשיך את המומנטום החיובי. החניכים של רוני לוי יפגשו את מכבי נתניה והמאמן יצטרך להסתדר ללא שלושה משחקני ההרכב שלו. אורן ביטון ורוי נאווי הפצועים ייעדרו זמן רב ואליהם מצטרף גם הרכש מהפועל רעננה, יונתן פרבר, שתפס מקום בהרכב אך הורחק במשחק האחרון. דמיטרי אנטילבסקי ודרמאן סאלו צפויים להיכנס להרכב, כשגם טיימוקו דיארה יקבל דקות משמעותיות יותר אך צפוי להמתין על הספסל.

"נתניה עם הצרות שלה וזה יהיה משחק סופר קשה", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו רוצים לרשום ניצחון שלישי רצוף כי ברור לנו שקבוצה שתייצר יציבות, תהיה בפלייאוף העליון בתום העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל חיפה טיימוקו דיארה. ברני ארדוב
יקבל יותר דקות. טיימוקו דיארה/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל חיפה ניצחה 1:2 את מכבי נתניה בשני מפגשי הליגה בעונה שעברה, אחרי תשעה משחקים בהם לא הצליחה לעשות את זה (חמישה הפסדים וארבע תוצאות 0:0).

* הפעם האחרונה בה שתי הקבוצות נפגשו במחזור השמיני הייתה ב-2011/12, אז יובל אבידור השווה ל-1:1 ביתי עבור הפועל חיפה אחרי שער של בן בנימין.

* כל 19 משחקי הבית האחרונים של מכבי נתניה בליגה הגיעו להכרעה, מאז ה-1:1 מול בני ריינה במחזור הפתיחה של העונה שעברה. בתקופה הזו, מאז אוגוסט 2023, היו לה שבעה ניצחונות ו-12 הפסדים כמארחת.

* יואב ג'רפי שמר על רשת נקייה בחמישה משחקים (מתוך שבעה) - יותר מכל שוער אחר בליגה. הוא ינסה לשפר את המאזן מול מכבי נתניה, הקבוצה נגדה שמר הכי הרבה פעמים על שער נקי (שבע פעמים ב-16 מפגשים).

* מרקו בלבול הפסיד להפועל חיפה רק פעם אחת ב-11 משחקים כמאמן (לעומת שישה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו) ומחזיק במאזן חיובי גם מול רוני לוי (ארבעה ניצחונות, שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו).

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: נתניה

משחקי המחזור התשיעי:

שבת, 15:00: הפועל ירושלים - מכבי נתניה
שבת, 17:30: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה
שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - עירוני טבריה
שבת, 19:30: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים

ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד

שני, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully