וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע? תלוי איפה. משמעות התפטרותו של רמי כהן מהפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 25.10.2024 / 8:53

היו"ר הוותיק כבר לא קבע בתוך המועדון בחודשים האחרונים, כשכל ההחלטות היו של הבעלים עופר ינאי. אלא שכעת האדומים יצטרכו למנות נציג במקומו במנהלת הליגה, המקום בו שלט, ויישארו ללא נציג באיגוד הכדורסל

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

15 שנה כיהן רמי כהן כיו"ר הפועל תל אביב, והבוקר (שישי) הוא יקום כשהוא כבר לא בתפקיד, לאחר שאמש התפטר באופן רשמי במסיבת עיתונאים מיוחדת שקיים בהיכל שלמה. בעוד הבעלים עופר ינאי, שמיהר להשמיע את גרסתו לדברים בספייס אוהדים, יחליט האם לאייש את התפקיד או לתת למנכ"ל צחי רייכנשטיין לנהל את הקבוצה ללא יושב ראש.

המהלך, דרמטי כפי שיהיה, כבר קרה באופן רשמי מתחילת העונה כשההשפעה של כהן הלכה וקטנה בתוך המועדון. ינאי הוא זה שקיבל את ההחלטות, המקצועיות, הניהוליות, ודבריו של כהן לא נשמעו בפועל. בחודשים האחרונים השניים דיברו בעיקר על נושא עזיבת היכל שלמה לטובת היכל מנורה, כך שבפועל הפועל תל אביב לא אמורה להרגיש זעזוע מעצם המהלך.

אבל זה לא הכל. מלבד תפקידו כיו"ר המועדון נשא כהן בשני כובעים נוספים. הראשון הוא נציג הפועל תל אביב בדירקטוריון מנהלת הליגה, כשבעשור האחרון הוא היה נחשב לדירקטור המשמעותי ביותר, זה שכדי להעביר מהלך היו צריכים את תמיכתו. בפועל, כמעט כל החלטה שעברה במנהלת הליגה הייתה כזאת שכהן תמך בה, למרות שכיום עם שינוי מבנה הדירקטוריון, כוחו נחלש מעט. ינאי יצטרך לבחור דירקטור חדש שיצטרך ללמוד את התפקיד, ובמקביל גם להבין כיצד הוא משפיע וקובע בסיטואציה בתוך המנהלת.

רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב המתפטר. דני מרון
ההשפעה שלו הלכה וקטנה בחודשים האחרונים. רמי כהן/דני מרון

הכובע השני, אותו כהן חבש במשך שנים רבות, הוא חבר הנהלה באיגוד הכדורסל, כשהוא היה למעשה הנציג הבכיר ביותר של מרכז הפועל בהנהלת האיגוד, אחרי יושב הראש עמוס פרישמן. כמו בדירקטוריון המנהלת, גם באיגוד כהן היה דומיננטי מאוד, ויצר קשרים משמעותיים. אחרי הבחירות להנהלה האחרונה כהן לא נכנס להנהלה מבחירה של מרכז הפועל, אלא נשאר רק בתור משקיף ללא זכות הצבעה, כשייתכן שברוטציה שאמורה להיערך בהמשך הוא ייכנס. בכל מקרה, האדומים יישארו ללא כל השגחה על הנעשה ברגולטור של הכדורסל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully