וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחפשים דרך לרמות את המשחק, בכדורסל אי אפשר לרמות"

24.10.2024 / 22:15

עודד קטש התייחס להפסד והבעיות בסגל שלו: "חסרים לנו הרכזים המובילים. סייבן לי? ידענו שהוא לא יסכים להגיע לישראל, אבל אלו הנסיבות"

לברון וברוני ג'יימס מתאחדים עם בני המשפחה אחרי שעשו היסטוריה ב-NBA/מתוך טוויטר

רבע ראשון איום ונורא של 26:7, סימן הערב (חמישי) למכבי תל אביב את הדרך להפסד חוץ 78:63 לז'לגיריס קובנה ביורוליג. בעקבות ההפסד, הצהובים נקלעו למאזן שלילי 3:2. מכבי שוב הגיעה בסגל מאוד חסר, ניסתה לחזור, אבל לא באמת התקרבה. סייבן לי הוביל את הקלעים שלה עם 17 נקודות, חסיאל ריברו וליוואי רנדולף קלעו 12 ו-11 בהתאמה. מלבד סייבן לי, כל שחקני הסגל חוזרים לישראל. במוצאי שבת תשחק מכבי בחוץ מול העולה החדשה אליצור נתניה.

המאמן עודד קטש אמר בסיום המשחק: "הסיכויים לא היו איתנו, ידענו שאנחנו באים למשחק לא קל. חסרים לנו שחקנים מרכזיים. אני אוהב את איך שבאנו במחצית השנייה, עם שפת גוף טובה והמשכנו להילחם. אני גאה בשחקנים, זה כל מה שיש לנו לתת נכון לעכשיו".

"אין לי הרבה מה לומר. באנו לכאן בסיטואציה קשה, תחת המגבלות הללו, היו חסרים לנו שחקנים משמעותיים, ידענו שזה יהיה מאתגר. אני גאה באופי שהראינו, המשכנו להילחם, הרמנו את הראש. זה מה שאנחנו צריכים לעשות בזמנים קשים כשחסרים לנו שחקנים. אולי נמצא דרך להחתים שחקן או שניים שיוכלו לעזור לנו בסיטואציה הקשה הזאת.

"חסרים לנו שני הרכזים המובילים שלנו בשל פציעות. סייבן הוא נהדר בשבילנו אבל הוא לא איתנו כל השבוע, קשה למצוא את הדרך לחבר אותו. אנחנו לא יכולים לשחק את המשחק שלנו, לא התקפית ולא הגנתית, אנחנו מחפשים את הדרך לרמות את המשחק, אבל אי אפשר לרמות בכדורסל. אמרתי לשחקנים במחצית שיש לנו הרבה תירוצים למה אנחנו נראים ככה, אבל אנחנו מנסים במצבים כאלה לא לחפש תירוצים, צריכים למצוא את הדרך להישאר ביחד עם הראש למעלה ולעבור את התקופה הזאת".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
"אי אפשר לרמות את המשחק" עודד קטש/דני מרון

על היעדר החיזוק: "השוק קשה מאוד, אנחנו מתקשים עם זה. אבל ככל שנילחם על המגרש, ננסה לעשות הכי טוב גם מחוץ למגרש. יש לנו המון תירוצים. אבל אי אפשר להשתמש בזה, צריכים להישאר חזקים, להישאר בפרופרוציות, יש דברים במדינה שלנו שיותר חשובים מכדורסל. אבל מבחינת הכדורסל, מקצועית, זה קשה מאוד".

"הנסיבות קשות מאוד, יש לנו הרבה קשיים. ידענו שכשהחתמנו את סייבן, שהוא החליט יחד עם משפחתו לא לבוא לישראל נכון לעכשיו. אנחנו אוהבים אותו כאדם, הוא מקצוען, שמחים שהוא איתנו. בשבילנו ובשבילו הכי טוב שנהיה ביחד, אני מקווה שהמצב ישתנה. אני מקווה שיהיה שלום ושנחזור לנורמליות. זה המצב נכון. אי אפשר להתלונן עליו, ואי אפשר לראות מה קורה חודש קדימה".

על היריבה: "קובנה היא אחד המקומות הכי טובים לשחק בהם כדורסל. זו מדינת כדורסל ואני אוהב אותה. הקבוצות פה משחקות חזק, יש לי כבוד לכדורסל הליטאי, יש מאמן נהדר שעושה עבודה מצוינת, מאחל להם בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully