וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות בריכוז: מכבי תל אביב החסרה הובסה 78:63 על ידי ז'לגיריס קובנה

עודכן לאחרונה: 24.10.2024 / 22:07

ללא בלאט ויוקובאיטיס הצהובים נקלעו כבר לפיגור 25. סייבן לי (17) החזיר עד למינוס 9 ברבע הרביעי, אבל קרס עם קבוצתו שחטפה מפלה בליטא

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

עם תנאים לא אידיאליים בלשון המעטה, מכבי תל אביב נחלה הערב (חמישי) תבוסה די צפויה, 78:63 מול ז'לגיריס קובנה בליטא. ללא בלאט ויוקובאיטיס ועם משחק נפל של ג'ון דיברתולומאו שגם הורחק ברבע השלישי, הצהובים הצליחו לחזור מפיגור שיא של 25 בתחילת הרבע השני עד לפיגור של 9 בהובלתו של סייבן לי. אלא שהסגל הקצר היה בעורכו של עודד קטש, שחשש לפני המשחק הזה וידע למה.

אחרי ההרחקה של דיברתולומאו, קטש נשאר למעשה רק עם סייבן לי כמוביל כדור טבעי. זה עשה ככל שביכולתו כדי להחזיר את מכבי ברבע הרביעי. הוא הצליח להקטין כאמור את הפיגור לתשע הפרש בלבד עם סל וירטואוזי ועבירה, אבל מאותו מהלך הוא בעיקר איבד וקרס יחד עם קבוצתו, שנמצאת בבעיה קשה עם סגל קצר מאוד. סייבן לי הוביל את הצהובים עם 17 נקודות, רובן במחצית השנייה, אבל רבע ראשון של 7:27 למארחים הכריע למעשה את המשחק הזה כבר בפתיחתו. ליוואי רנדולף התעורר ברבע השלישי וסיים עם 11 נקודות, אבל זה היה רחוק מלהספיק. מול הליטאים שקלעו תשע שלשות וניצלו סגל חסר מאוד של היריבה.

קלעו למכבי תל אביב: סייבן לי 17, חסיאל ריברו 12, ליוואי רנדולף 11, ג'יילן הורד 8, רומן סורקין 7, רפי מנקו ועומר מאייר 3, ג'ייק כהן 2

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א, אתר רשמי
הכושר הירוד שלו נמשך. ג'ון דיברתולומאו/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

רבע 1

הפתיחה של מכבי תל אביב היתה פשוט קטסטרופלית. הליטאים הסתערו למן הפתיחה עם מבול שלשות ו-0:12 מוחץ. אחרי יותר מארבע דקות ג'יילן הורד תפר שלשה והעלה את מכבי לראשונה על הלוח. אחרי החטאה ועבירת תוקף שלו, סייבן לי קלע סל ראשון, אבל אולאנובס צלף שלשה שלישית של הליטאים שהובילו 5:17. במקום שיקבל כדורים בצבע, הורד ניסה שוב לזרוק מבחוץ אבל החטיא ובצד השני גידרייטיס ובירוטיס הענישו וניפחו את היתרון שעמד כבר על 7:24. דיברתולומאו המשיך את מופע הנפל שלו מבחוץ עם עוד החטאה מחוץ לקשת והרבע הסתיים ב-7:26 משפיל מבחינת הצהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
סייבן לי מכבי תל אביב נגד ז'לגיריס קובנה. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א, אתר רשמי
שוב כיכב וכמעט הוביל קאמבק. סייבן לי/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

רבע 2

חשבתם שמכבי תחזור ברבע השני? תחשבו שוב. דייבידאס ופרנסיסקו תפרו שלשות והעניקו יתרון בלתי נתפס של 7:32 לליטאים. אלא שכאן מכבי תל אביב הצליחה למזער נזקים עם ריצת 0:8 בזכות סלים של ריברו, סייבן לי ומנקו שתפר שלשה. אולנובאס שבר את הבצורת, הפעם בצד הליטאי עם עוד שלשה שהחזירה את המארחת ליתרון 20, 15:35. הורד תפר שלשה שנייה, אבל חוץ ממנו וסייבן לי, אף אחד לא הצליח לייצר נקודות לצהובים. קטש הכניס לשתי הדקות האחרונות את סייבן לי, שחדר בכוח לסל וסחט עבירה, אבל קלע רק פעם אחת ומנגד ריבאונד התקפה של דאנסטון קבע 22:42 למארחים. מכבי אומנם היתה תקועה בהתקפה, אבל עצרה לגמרי את השטף ההתקפי של הליטאים, שקלעו 18 נקודות לעומת 26 ברבע הראשון והמחצית הסתיימה ביתרון עגול של 24:44 למארחים.

רפי מנקו מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א, אתר רשמי
קיבל הרבה דקות בגלל החיסורים. רפי מנקו/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

רבע 3

פתיחת הרבע השלישי לא בישרה טובות לצהובים, שחטפו סלים קלים, אבל סורקין ולי הובילו ריצת 2:7 והורידו את הפיגור למתחת ל-20 הפרש. ז'לגיריס נתקעה בהתקפה, הורד חסם ואז שלשה גדולה של רנדולף העלתה אותו לשמונה נקודות וחשוב מכך הפיחה תקווה בשורות הצהובים שצימקו ל-56:41. קטש הלך למעמקי הספסל שלו עם עומר מאייר וג'ייק כהן, כאשר הרכז הצעיר קבר שלשה ולרבע השלישי הקבוצות ירדו ביתרון מחיק של הליטאים, 46:59.

ליוואי רנדולף, מכבי תל אביב. Djorje Kostic, אתר רשמי
הוביל קאמבק ברבע השלישי. ליוואי רנדולף/אתר רשמי, Djorje Kostic

רבע 4

הרבע הרביעי נפתח עם סל של רנדולף והצהובים כבר פנטזו על קאמבק מהסרטים, אבל אז דיברתולומאו החלש איבד, עשה עבירה בלתי ספורטיבית שנייה והורחק. קטש נותר כמעט בלי גארדים, אבל מכבי לא ויתרה על המשחק. ריברו שוב קלע בריבאונד התקפה, לי המשיך לסחוט עבירות וארבע נקודות רצופות שלו קבעו 57:67 לליטאים כשנותרו חמש דקות לסיום המשחק. סייבן לי המשיך במופע שלו ברבע האחרון עם סל בלתי אפשרי וסחיטת עבירה והפיגור ירד כבר ל-9, אבל הליטאים הצליחו לקרר את ההתלהבות הצהובה עם שלשה של אולנובאס. אלא שחוץ מלי, למכבי תל אביב לא היה אף מנהל משחק. לי התעייף ואיבד, קטש הזעיק פסק זמן אבל זה כבר היה מאוחר מדי, גידרייטיס תפר שלשה והבטיח את הניצחון עם 62:77 כשנותרו פחות משלוש דקות לסיום המשחק ובסיום, 63:78 לז'לגיריס קובנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully