וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צעד אחד מאחורה": בהפועל ירושלים מתוסכלים מההפסד לקלוז'

24.10.2024 / 8:49

האדומים הגיעו למשחק חשוב עם הזדמנות להיצמד לצמרת הגבוהה, אבל פשוט לא הצליחו לעצור יריבה שעל הנייר פחות טובה מהם, כולל קריסה במאני טיים: "לא עמדנו בסטנדרט שלהם, האגרסיביות זה הדרך שלנו לנצח"

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל ירושלים אחרי ההפסד אמש (רביעי) 81:73 לקלוז'-נאפוקה הרומנית במסגרת המחזור החמישי ביורוקאפ. החבורה של יונתן אלון הגיעה למשחק עם שלושה ניצחונות רצופים במפעל ובתקווה להיצמד לצמרת הגבוהה, אבל לא הצליחה לעמוד מול הקבוצה הרומנית, כשמתחילת המשחק היה נראה שירושלים פשוט "צעד אחד מאחורה", כפי שהגדירו זאת האדומים.

בקבוצה לא אהבו את העובדה שקלוז' הייתה אגרסיבית יותר מהם, ופעמיים ידעה לענות על ריצות ומומנטום של האדומים עם ריצות משמעותיות, כולל 0:13 בדקות ההכרעה שגמרו את המשחק. בצוות המקצועי העירו לא מעט לשחקנים במהלך המשחק כדי לנסות ולקבל מהם יכולת שתזכיר את זאת שהייתה בחודש האחרון, אך ללא הצלחה.

ג'ארד הארפר היה נקודת האור של ירושלים עם 19 נקודות, כשחוץ ממנןו קלעו קאדין קרינגטון, שחזר לקבוצה אחרי יותר משבועיים, וג'סטין סמית' בספרות כפולות עם 11 ו-10 נקודות בהתאמה. אוסטין ווילי, הסנטר הבולט של ירושלים סיים עם 5 נקודות, כולן מהקו, בפחות מ-20 דקות.

אוסטין וויילי הפועל ירושלים מול זאק הנקינס קלוז'. הפועל ירושלים, אתר רשמי
תסכול גדול. וויילי/אתר רשמי, הפועל ירושלים

"לא עמדנו בסטנדט של המשחק שלהם, הם שיחקו יותר אגרסיבי מאיתנו, זה הדרך שלנו לנצח משחקים", הודה ג'רמי מורגן שהיה באחד המשחקים היותר טובים שלו מאז הגעתו לבירה, "אנחנו צריכים להסתכל על הווידאו, אבל הדבר המרכזי זה לשחק עם יותר אנרגיה שזה מה שמאפיין אותנו עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully