וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרדף נכשל: הפועל ירושלים נכנעה 81:73 לקלוז' נאפוקה

המארחת בבולגריה רדפה אחרי האורחת מרומניה במשך רוב שלבי המשחק, כאשר הארפר (19 נק') כבר הוביל את הקבוצה של יונתן אלון לקאמבק אחרי פיגור דו ספרתי, אבל ריצת 0:13 בדקות הסיום בהובלת גוזמן (20 נק') הכריעה את הירושלמים שרשמו הפסד שני העונה ביורוקאפ

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

הפועל ירושלים הגיעה למשחק הערב (רביעי) בבולגריה במומנטום חיובי אחרי שלושה ניצחונות ברציפות ביורוקאפ וניצחון בליגה על עירוני קרית אתא, אבל נכנעה לקלוז'-נאפוקה 81:73 בהפסד השני שלה העונה במפעל האירופי.

ירושלים נכנסה טוב למשחק כשספידי סמית' (8 נק' ו-6 אס') הוביל את קלעי הקבוצה, אך בצד השני היה מענה מהיר מצדו של קארל גוזמן (20 נק') שהגיע מהר לדו ספרתי וקבע 22:26 אחרי עשר דקות של כדורסל. קווין הרווי (17 נק') ואדם מוקוקה (14 נק' ו-9 ריב') הצטרפו לחגיגה של הרומנים שיצאו לריצת 0:9 וההפרש המשיך לצמוח עם 36:44 בירידה למחצית.

הרבע השלישי כבר היה צמוד יותר כשג'ארד הארפר (19 נק') וקאדין קרינגטון (11 נק') כמעט החזירו את ירושלים מפיגור דו ספרתי, אבל קלוז' דאגה לשמור על יתרון 60:63 בכניסה לרבע האחרון. הקאמבק כבר כמעט הושלם עם שוויון דרמטי, אך ריצת 0:13 אדירה של הרומנים בדקות האחרונות סגרה את הסיפור בהפסד הבית האירופי השני העונה לקבוצה של יונתן אלון.

קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
חזר ולא הצליח לסייע לירושלים בהפסד שני העונה. קרינגטון/מאור אלקסלסי

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ג'ארד הארפר 19, קאדין קרינגטון 11, ג'סטין סמית' 10, ספידי סמית' (6 אס') 8, ג'רמי מורגן 7, יובל זוסמן ואוסטין וויילי (8 ריב') 5 כ"א, כריס ג'ונסון 4, אור קורנליוס וגבי צ'אצ'אשווילי 2 כ"א.

קלעו לקלוז': קארל גוזמן 20, קווין הרווי 17, זאבייר סימפסון (5 אס') 15, אדם מוקוקה (9 ריב') 14, סאסו סאלין 5, דשון סטיבנס (9 ריב') וזאק הנקינס (10 ריב') 4 כ"א, מארקס מייריס 2. דניס סיליי, מיחאי מצ'יואקה ופטריק ריצ'רד שותפו ולא קלעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יונתן אלון, מאמן הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
לא מספיק. יונתן אלון/אתר רשמי, הפועל ירושלים

מהלך המשחק

רבע 1

ספידי סמית' פתח את המשחק עם שלשה אדומה ונקודות מהקו ביתרון מוקדם של ירושלים. הרומנים חזרו לעניינים עם 6:6, ושלשה של קארל גוזמן סדרה ריצת 0:7. יובל זוסמן נכנס לתמונה עם סל מחוץ לקשת, אבל גוזמן עם עוד שלשה גרם ליונתן אלון לקחת פסק זמן ראשון. ג'ארד הארפר רשם נקודות ראשונות במשחק וירושלים הצליחה להשוות ל-16:16. גם ג'סטין סמית' נכנס לעניינים עם לייאפ קל, אך אדם מוקוקה ענה בצד השני עם שלשה ששמרה על היתרון של קלוז' עם 22:26.

רבע 2

אוסטין וויילי ואור קורנליוס קלעו מהקו והשוו ל-26:26, ובמהלך נהדר של זוסמן ירושלים חזרה להוביל כשהאורחת קראה לפסק זמן. זאק הנקינס סייע לאורחת לחזור ליתרון מול האקסית וקווין הרווי עם שלשה הגדיל את ההפרש בזריקה מדויקת מחוץ לקשת. גוזמן הגדיל את הריצה ל-0:9, עד ששלשה של הארפר החזירה את הצבע לחיים בספסל הירושלמי. מוקוקה הוסיף עוד שלשה כשהיתרון צמח ל-9, קאדין קרינגטון שב לפרקט ודייק מהקו כשקלוז' ביתרון 36:44 בירידה להפסקה.

ג'ארד הארפר הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
הבולט בירושלים לא הצליח לעצור את הרומנים. הארפר/אתר רשמי, הפועל ירושלים

רבע 3

המחצית השנייה נפתחה עם מבול שלשות בשני הצדדים, כשזאבייר סימפסון סחט סל ועבירה והגדיל את היתרון לדו ספרתי. ג'רמי מורגן סייע לחתוך את ההפרש בחצי עם קליעות מהקו, אבל הרווי עם עוד שלשה כבר הגיע ל-14 נקודות ויצר עוד בריחה של האורחת. קרינגטון הלך עד הטבעת בסל יפה, סמית' הוסיף לייאפ וההפרש ירד ל-5. קרינגטון הגיע לדו ספרתי עם שלשה, וסל חשוב של הארפר כבר הוריד ל-63:60 לקראת הרבע האחרון.

רבע 4

וויילי קלע מהקו פעמיים וקבע שוויון, אבל סימפסון הבהיר שזה רק זמני עם שתי קליעות והחזירו את המומנטום לרומנים. הארפר שוב השווה את התוצאה והרווי ענה עם שלשה גדולה שהשתיקה את ההתלהבות הירושלמית. סימפסון הוסיף קליעה משלו מחוץ לקשת, ולפתע ירושלים נקלעה לפיגור משמעותי 4 דקות ורבע לסיום. גוזמן עצר דקות ללא סל עם קליעה מהצבע שהגדילה את ההפרש הרומני שוב לדו ספרתי ויתרון שיא עם 13 בריצת 0:13 אדירה. כריס ג'ונסון לא נכנע והוריד את ההפרש לחד ספרתי, אך זה לא הספיק בהפסד 81:73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully