וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינאי "מכוון לזכות ביורוליג", המציאות של הפועל ת"א רחוקה

24.10.2024 / 8:23

הבעלים סיפר לאוהדים כי בעונה הבאה יבנה קבוצה שתרצה ללכת רחוק גם במפעל הבכיר. אחרי ההפסד לטרנטו, החלומות נראים קצת רחוקים: "משחק שצריך להדליק נורות אזהרה". וגם: האם בלייקני הוא הפיתרון לבעיות?

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

תחושות קשות מאוד בהפועל תל אביב אחרי ההפסד אמש (רביעי) 79:73 לטרנטו האיטלקית במסגרת המחזור החמישי ביורוקאפ. החבורה של סטפנוס דדאס אמנם מדורגת במקום השלישי בטבלת המפעל, אבל כל הפסד שלה לא מתקבל בדיוק בהבנה.

בהפועל מודים כי לא שיחקו טוב. הרוטציה הקצרה מאוד במחצית השנייה שכללה שבעה שחקנים לא הוכיחה את עצמה, כשרק מרכוס פוסטר וג'ו רגלנד מתפקדים ברגעי ההכרעה, ובכל זאת יתרון 59:68, פחות מ-7 דקות לסיום, היה צריך להספיק לניצחון. אלא שאז אנתוני לאמב ומיילס קייל הרימו את היכולת שלהם, ושלחו את הפועל מאוכזבת באחד משני האוטובוסים שלקחו את המשלחת הענקית שלה מהמלון לאולם.

"שיחקנו חלש, היו אולי רגעים מסוימים בכל מחצית שזה היה נראה טוב, אבל זה המשחק הכי פחות טוב שלנו מאז ההפסד בבדאלונה", הודה אחד מאנשי הקבוצה אחרי המשחק, "ועדיין היינו צריכים לדעת לנצח. במקום לדעת לדחוף את הכדור למוטלי, כמו שעשינו בפעם האחרונה שהובלנו, פוסטר, רגלנד, ווינרייט ובברלי לקחו שלשות, וככה לא מנצחים. זה משחק שצריך להדליק נורות אזהרה לעתיד".

שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
זה עדיין לא זה/ברני ארדוב

"אנחנו בכלל לא מכוונים בסטנדרטים של מכבי תל אביב, תפסיקו להשוות אותי אליהם", אמר עופר ינאי הבעלים בספייס האוהדים בטוויטר ביום שלישי, "אנחנו רוצים שנה הבאה לזכות ביורוליג, זה דבר אחר לגמרי". כשייצא החג, ינאי יצטרך לראות כיצד הרצון שלו לזכייה ביורוליג מתיישב עם התוצאות באיטליה.

כדי לזכות ביורוליג ינאי צריך להגיע לשם, הדרך המקובלת היא לזכות ביורוקאפ, אבל בינתיים הפועל של משחקי החוץ, מול הקהל והלחץ, היא לא מספיק טובה. גם בירושלים כשניצחה בליגה, הייתה כבר בפיגור דו ספרתי. אין ספק שמשהו לא עובד, והשוני ברוטציות בין הליגה ליורוקאפ עדיין לא מתבטא לחיוב. אמש בר טימור הצטרף במחצית השנייה לארבעה שחקנים נוספים שרק עודדו מהספסל במהלך כל המשחק.

במהלך הימים הקרובים יצטרף אנטוניו בלייקני לחבורה העמוסה הזאת, כשינאי רצה להביא גם את ים מדר, מהלך שנכון לעכשיו לא קורה, אבל כבר ראינו שאת הבעלים תשובה שלילית אחת לא עוצרת, וסביר להניח שהשיחות יחודשו בשלב מוקדם או מאוחר. בלייקני יצטרך להיכנס לעניינים ולראשונה בקריירה שלו לשחק בקבוצה מנצחת. הקריירה האירופית שלו כוללת ארבעה משחקים בלבד, והוא לא שיחק מעולם במפעל אירופי, אבל ייתכן שבשבוע הבא נגד בודוצ'נוסט, הוא כבר יצטרך לתת דקות משמעותיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי. אודי ציטיאט
כדי לזכות ביורוליג ינאי צריך להגיע לשם/אודי ציטיאט

בינתיים במלחמת העסקנות של האדומים, הפועל תארח בשבוע הבא את הפועל עפולה בהיכל שלמה, באותם התנאים הלא מחמיאים שהיו בניצחון על בני הרצליה. המלחמה בין ינאי לעמותה רחוקה מלהסתיים, והחשש הוא כי היא תיגרר לבתי משפט, מהלך שגם העמותה לא רוצים בו ורצו להגיע לפשרה שלא הצליחה. בינתיים, בהפועל יקוו להתנחם בתוצאות טובות יותר על הפרקט בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully