וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנטו, אבל לפניך: הפועל תל אביב הפסידה 79:73 באיטליה

דווקא אחרי ריצת 2:13 שהשלימה מהפך ברבע האחרון, האדומים קפאו ואיבדו יתרון של 9 בדרך לאיבוד רצף של 3 ניצחונות ביורוקאפ. פוסטר בלט עם 18 נקודות, 23 של לאמב האפילו עליו

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

המומנטום החיובי של הפועל תל אביב נעצר הערב (רביעי) דווקא אצל טרנטו, שקטעה לאדומים רצף של שלושה ניצחונות ביורוקאפ וחמישה בכל המסגרות כשגברה עליהם 73:79. הקבוצה של סטפנוס דדאס ירדה למאזן 2:3 במפעל.

דווקא הקבוצה הצנועה מאיטליה, שהגיעה אחרי שתי תבוסות בהפרש מצטבר של 61 נקודות, עצרה את הדהרה של הפועל תל אביב. טרנטו אמנם שמטה יתרון דו-ספרתי שבנתה כבר במהלך הרבע הראשון, וספגה ריצה של 13:2 בכניסה לרבע המכריע שיצרה רושם כי האורחת מישראל בדרך לסגור עניין, אבל אז קפאו שחקנים של דדאס ולא קלעו נקודה במשך כמעט חמש דקות, מה שאיפשר ליריבה להגיב בריצה משלה ולרשום את הניצחון המפתיע.

בהפועל העריכו השבוע שהחתמתו של אנטוניו בלייקני תביא לעזיבתו של אחד הזרים בקו האחורי. ככל הנראה זה לא יהיה מרכוס פוסטר, כי הערב הוא המשיך בתקופה האישית המצוינת והוביל את קלעי הקבוצה, כשהוא חתום על הריצה ברבע האחרון. מנגד, ג'ו רגלנד שמועמד לסיים את דרכו בקבוצה, חזר לרוטציה אבל לא הצליח להשפיע מספיק ונראה שהמניה שלו בירידה.

קלעו להפועל תל אביב: מרכוס פוסטר 18 (6/8 ל-2, 2/5 ל-3), ג'ונתן מוטלי 16 (6 ריבאונדים, 2 חסימות), תומר גינת 10 (6 ריבאונדים, 2 חטיפות), ג'ו רגלנד 8 (2/3 ל-3), פטריק בוורלי 7 (7 אסיסטים, 2 חטיפות, 4 איבודים, 0/4 ל-3), ברונו קאבוקלו 6 (2/4 ל-3, 8 ריבאונדים), איש וויינרייט 5, בר טימור 3.

שחקן הפועל תל אביב מרכוס פוסטר. הפועל תל אביב, אתר רשמי
משחק מצוין שלו לא הספיק לניצחון. פוסטר/אתר רשמי, הפועל תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

קייל העלה את האיטלקים על הלוח, לאמב הגדיל ובוורלי צימק ל-4:2. מווגבה ומוטלי החליפו סלים, פקייה הרחיק את טרנטו לפער של 4, לאמב רשם 4 רצופות, בין לבין גינת צלף שלשה ובאמצע הרבע פיגרה הפועל 14:7 כשנקודות של פורד שלחו אותה לפסק זמן. בוורלי צימק בנקודה, מוטלי החטיא זריקת עונשין רביעית מארבעה ניסיונות ופוריי העניש בשלשה, אבל גינת מיד החזיר אחת בצד השני. ניאנג השלים מהלך של סל ועבירה בדרך ל-11:20, וויינרייט הוריד זמנית נקודה מהפער וזוקאוסקאס הביא אותו לדו-ספרתי לראשונה במשחק, טימור סיפק נקודות ראשונות ופורד ענה ב-2 משלו. וויינרייט דייק פעמיים מהקו, זוקאוסקאס השיג עוד 2 ורגלנד קבע בחדירה מוצלחת 26:18 בסיום הרבע.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

רבע 2:

שלשה של ניאנג החזירה את ההפרש לדו-ספרתי, קאבוקלו צלף מרחוק בצד השני וטימור הקטין את הפיגור בנקודה נוספת. אליס העלה את טרנטו ל-22:31, מוטלי הגיב בשני סלים רצופים וקירב את הפועל למינוס 5. בוורלי קלע פעמיים מהקו ומוטלי המשיך במומנטום עם שני סלים שהשלימו מהפך, אבל אליס ומווגבה הפכו בחזרה ל-32:35. פוסטר רשם נקודות בכורה במשחק, פורד ולאמב הגיבו לו בשלשה כל אחד ואחריהן גארד הפועל קלע עוד סל. מוטלי הגיע ל-12 נקודות וצימק את הפיגור ל-41:38 בהפסקה.

שחקן הפועל תל אביב ג'ונתן מוטלי. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מוטלי הרבה להחטיא מהקו בפתיחה, אבל התחמם ברבע השני/אתר רשמי, הפועל תל אביב

רבע 3:

סל של גינת נענה בשלשה של לאמב, אבל פוסטר צלף בעצמו מעבר לקשת ומוטלי הפך ל-44:45 לזכות האדומים. לאמב וקייל החזירו את היתרון לטרנטו, פוסטר קבר עוד אחת מרחוק וגינת הוסיף סל, אבל מווגבה עם מהלך של 3 נקודות קבע 50:51 למארחת. קאבוקלו קלע שלשה, אבל גינת איבד שתי התקפות ברציפות ופורד העניש מחוץ לקשת בצד השני. בוורלי קבע מהפך נוסף ואחרי שפורד השיב במהלך של 3 נקודות, שלשה של רגלנד סגרה את הרבע ב-57:58 להפועל.

רבע 4:

סל של וויינרייט ו-8 נקודות רצופות של פוסטר הלוהט האריכו את הריצה של הפועלים ל-2:13, בדרך ליתרון 59:68. לאמב קיזז 3 נקודות מהפער, ניאנג הוסיף עוד אחת לטרנטו, ומקו העונשין דייקו גם לאמב, מווגבה ופורד בדרך לסגירת הפער ושוויון 68:68. מוטלי קיווה שסל שלו יעצור את המומנטום, אך מנגד הכה קייל במהלך של שלשה ועבירה, ונקודה נוספת שלו במהלך הבא קבעה 70:73 לאיטלקים כדקה לסיום. רגלנד השווה עם שלשה קריטית, אבל לאמב החזיר את היתרון למארחת ואחרי פסק זמן הוסיף חסימה ענקית בניסיון של וויינרייט מחוץ לקשת, לפני שסחט עבירה וקלע פעמיים מהקו. בוורלי החטיא זריקה לשלוש, ניאנג הטביע לפרוטוקול וחתם את תוצאת הסיום - 73:79 לטרנטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully