וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא היסטורי למנצ'סטר סיטי. גווארדיולה: "כדור הזהב? לא מעניין"

האלופה האנגלית הגיעה ל-26 משחקים רצופים ללא הפסד בליגת האלופות, וניפצה את ההישג של יריבתה העירונית. המאמן התייחס לסיכויי הזכייה של רודרי בפרס

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

מנצ'סטר סיטי חוזרת לעצמה, גם אם זה מול יריבות נוחות. האלופה האנגלית חיברה אתמול (רביעי) ניצחון שני ברציפות בליגת האלופות ורביעי בכל המסגרות עם 0:5 מהדהד על ספרטה פראג, שבקלות יכול היה להסתיים בתוצאה גבוהה הרבה יותר. סיטי נהנתה מצמד שערים של ארלינג הולנד ועוד כיבושים של פיל פודן, ג'ון סטונס ומתאוש נונש בחגיגת שערים שהשאירה את הקבוצה של פפ גווארדיולה בלתי מנוצחת העונה בכל המסגרות.

גולת הכותרת של הערב הגיעה מהשיא המדהים שסיטי שברה עם הכי הרבה משחקים ללא הפסד בהיסטוריה של ליגת האלופות, כשהמאזן שלה עומד כרגע על 26 משחקים רצופים מאז ספטמבר 2022. השיא הקודם היה שייך למנצ'סטר יונייטד של אלכס פרגוסון, והושלם בין ספטמבר 2007 ל-מאי 2009.

המאמן הספרדי התייחס בסיום לניצחון ולהעופעה של שחקניו: "לא ציפיתי שספרטה פראג תצופף כל כך בהגנה, אבל זה היה קשה. ברגע ששברנו אותם משהו נפתח. ארלינג הולאנד? השער האקרובטי שלו היה בלתי יאומן. זה מהנה כשיש לך שחקן כמוהו, וכשאין אותו, לפחות יש את סטונס שיוכל לשחק כחלוץ. אני שמח מאוד בשבילם".

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
44 שערים ב-42 הופעות באלופות. הולאנד/GettyImages

לסיום, נשאל גווארדיולה לגבי הסיכויים לדעתו של רודרי לזכות בפרס "כדור הזהב" שיחולק בשבוע הבא: "למען האמת, לא אכפת לי אפילו לשנייה מכדור הזהב. אלה בדיוק הדברים שלא מעניינים אותי".

החלוץ הנורבגי עשה אמש גם היסטוריה קטנה משל עצמו, כשהמשיך להעמיד מספרים מדהימים בליגת האלופות. עם הצמד שכבש, הגיע למאזן של 44 כיבושים ב-42 משחקים במפעל, והשתווה לדידייה דרוגבה שעשה זאת עם 50 משחקים יותר מהולאנד. כרגע הנורבגי במקום ה-14 בטבלת הכובשים בכל הזמנים בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully