וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ובאיירן מינכן בקרב לוהט. גם גלוך, סיטי וליברפול בפעולה

האנזי פליק פוגש את האקסית, שהשפילה את הקטלאנים בששת המפגשים האחרונים. זלצבורג תנסה לצאת מהמשבר על חשבון דינמו זאגרב, קרב קשה לליברפול אצל לייפציג

תקציר: אל עין - אל הילאל 5:4 (בכורה של ניימאר ב-2024)/ספורט1

המחזור השלישי בליגת האלופות יימשך ביום רביעי עם כמה משחקים מרתקים, כשמעל כולם יעמוד המפגש בין שתי היריבות הוותיקות ברצלונה ובאיירן מינכן. מנצ'סטר סיטי אמורה לטייל מול ספרטה פראג, בעוד שליברפול יוצאת למשחק חוץ קשה מאוד בלייפציג. אינטר תתארח אצל יאנג בויז החלשה

שחקן ברצלונה פרנקי דה יונג מול שחקן באיירן מינכן יוזואה קימיש. רויטרס
שוב נפגשים. דה יונג וקימיש/רויטרס

ברצלונה - באיירן מינכן (22:00)

יש מעט קבוצות שנפגשו בעבר כל כך הרבה פעמים במפעל הזה כמו ברצלונה ובאיירן מינכן. הדומיננטיות של הגרמנים מוחלטת ומפחידה, כאשר הבווארים ניצחו ובעיקר הביסו בששת המפגשים האחרונים, כולל ה-2:8 הבלתי נשכח בעונת הקורונה לפני ארבע שנים. אלא שכעת, רגע לפני הקלאסיקו, בארסה מגיעה להתמודדות הזו כשהיא בעונת שיא עד כה. הקטלאנים ניצחו בכל המשחקים שלהם להוציא את ההפסד במונאקו, כולל 1:5 על סביליה ביום ראשון דווקא באיירן די קרטעה, אבל יצאה מה"משברון" שלה עם 0:4 על שטוטגרט במשחק שבו הארי קיין התפוצץ עם שלושער במחצית השנייה.

הבשורות הטובות מבחינתו של האנזי פליק, המאמן שהיה חתום על ה-2:8 ההיסטורי של באיירן מינכן, הן שפרנקי דה יונג ודני אולמו חזרו להתאמן ועשויים אף לפתוח למרות ששניהם לא שותפו בחמישייה מול סביליה. רוברט לבנדובסקי אומנם לא הצליח לכבוש מול האקסית בעונה שעברה, אך מגיע למשחק הזה בכושר נהדר אחרי שכבש כבר 12 שערי ליגה. מנגד, לרשות וינסנט קומפני יעמוד סגל כמעט מלא, כאשר ג'מאל מוסיאלה בספק קטן אך צפוי להיות כשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מוחמד סלאח שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
משוכה לא פשוטה בגרמניה. ליברפול חוגג/רויטרס

ר.ב לייפציג - ליברפול (22:00)

מפגש לוהט בגרמניה. לייפציג, שנותנת פייט צמוד לבאיירן בקרב על הפסגה בגרמניה, מארחת את האימפריה האנגלית, שתנסה להשיג את ניצחונה השמיני ברציפות בכל המסגרות. ליברפול כבשה את פסגת הפרמיירליג וגם בליגת האלופות היא ניצחה את שני משחקיה מול מילאן ובולוניה. מאידך, לצד תוצאות נהדרות בליגה, לייפציג בצרות בליגת האלופות עם שני הפסדים לאתלטיקו מדריד ויובנטוס והפסד נוסף שלה כאן, ירחיק אותה מאוד מחלום שמינית הגמר. ליברפול ניצחה 0:2 בשני המפגשים היחידים בין הקבוצות באלופות לפני שלוש שנים, האם הפעם לייפציג תפתיע?

שחקן מנצ'סטר סיטי, ארלינג הולאנד. James Gill - Danehouse, GettyImages
לא אמור להתקשות מול הצ'כים. ארלינג הולאנד/GettyImages, James Gill - Danehouse

מנצ'סטר סיטי - ספרטה פראג (22:00)

על פני משחק חד צדדי לחלוטין, אבל אל תזלזלו בצ'כים, שעשו חיל עד כה במפעל עם 0:3 גדול על גלוך וזלצבורג ו-1:1 בגרמניה נגד שטוטגרט. כעת הם מתארחים באיתיחאד למשחק שבו כל תוצאה מלבד ניצחון ביתי תהיה כמובן בגדר סנסציה עולמית. סיטי אומנם טיילה מול ברטיסלבה החלשה, אבל גירדה ניצחונות בליגה על פולהאם ו-וולבס ונראית הרבה פחות טוב מאז הפציעה של דה בראונה ורודרי, שייעדרו כמובן גם מהמפגש הזה. השתיים לא נפגשו עד כה מעולם וכשהן עם ארבע נקודות משני משחקים, ניצחון יעמיד אותן במצב מצוין.

לאוטרו מרטינס שחקן אינטר חוגג שער. Paolo Bruno, GettyImages
צפוי לחגוג גם מול יאנג בויז החלשה. לאוטרו מרטינס/GettyImages, Paolo Bruno

יאנג בויז - אינטר (22:00)

הנראזורי התאוששו מההפסד הכואב למילאן בדרבי עם ארבעה ניצחונות רצופים, והרצף הזה אמור להימשך גם מחר. היריבה אמנם קטעה רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות עם 1:2 קשה על לוצרן במחזור האחרון, אך היא פתחה רע מאוד את העונה בליגה השוויצרית, שם היא מדורגת במקום ה-10 בלבד אחרי תשעה מחזורים. פרנצ'סקו אצ'רבי הפצוע ייעדר אצל האורחת, בעוד הקאן צ'לחנוילו, פיוטר ז'לינסקי וכריסטיאן אסלאני נמצאים בספק להתמודדות.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
ייצאו מהמשבר נגד דינמו זאגרב? גלוך במדי זלצבורג/GettyImages, Hans Peter Lottermoser

זלצבורג - דינמו זאגרב (22:00)

אוסקר גלוך סופסל במפתיע במשחק הליגה האחרון של זלצבורג, שגירדה 1:2 מביך מבחינתה מול אלטאך החלשה וגירדה ניצחון שהגיעה אחרי שתי מפלות: 4:0 מול ברסט בליגת האלופות ואז 5:0 מביך מול שטורם גראץ בליגה. האוסטרים ינסו להשיג נקודות בכורה במפעל מול הקרואטים, שפתחו את דרכם עם הפסד משפיל של 9:2 במינכן, אבל לאחר מכן כמעט הפתיעו את מונאקו עם 2:2 מחמיא. השתיים נפגשו פעמיים לפני שתי עונות, אז זלצבורג ניצחה בביתה והוציאה 1:1 בקרואטיה. הפעם רק ניצחון ישאיר לאוסטרים סיכוי כלשהו להעפיל.

שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן. Angel Martinez, GettyImages
ישמור על המבצר הביתי גם מול ליל? גריזמן חוגג/GettyImages, Angel Martinez

אתלטיקו מדריד - ליל (22:00)

המשפט ביתם הוא מבצרם משקף היטב את אתלטיקו מדריד, שבמחזור הליגה האחרון נחלצה מ-1:0 מפתיע מול לגאנס ל-1:3 בזכות שערים מאוחרים. אלא שבחוץ אתלטיקו הרבה פחות מרשימה ובמשחק הקודם שלה הובכה עם 4:0 אצל בנפיקה. ליל מנגד עשתה את ה-הפתעה של המחזור הקודם עם 0:1 ביתי על אלופת אירופה ריאל מדריד, אבל גם היא קבוצה ביתית מאוד שבחוץ הפסידה ללא תנאי לספורטינג ליסבון. סימאונה יחסר במשחק הזה את לה נורמנד ולנגלה הבלמים הפצועים, כך שבמרכז ההגנה צפויים לפתוח בלית ברירה חוסה חימנס לצד אקסל ויטסל.

seperator

משחקים נוספים:

אטאלנטה - סלטיק (19:45)

בנפיקה - פיינורד (22:00)

ברסט - באייר לברקוזן (19:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully