וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלוט לא מפסיק לשבור שיאים בליברפול: "פייבוריטים גם מול ארסנל"

ההולנדי וקבוצתו עם הפתיחה הטובה בהיסטוריה של המועדון במאזן מושלם בליגת האלופות. המאמן מביט לראשון: "נצטרך להיות במיטבנו"

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

מאזן מושלם בליגת האלופות, 11 ניצחונות ב-12 המשחקים הרשמיים הראשונים שלו על הקווים ובפסגת הפרמיירליג. אלה הנתונים המדהימים של ארנה סלוט בפתיחת הקדנציה שלו כמאמן ליברפול, כשלא מעט הרימו גבה לאחר כניסתו לנעליים הגדולות מאוד של יורגן קלופ. אתמול (רביעי), הדומיננטיות של ליברפול מפתיחת העונה קיבלה חותמת נוספת עם 0:1 יקר על ר.ב. לייפציג בחוץ, כשדרווין נונייס קיבל מההולנדי את חולצת ההרכב והחזיר עם שער הניצחון שהעלה את האדומים למקום השני בטבלת האלופות, בצמוד לאסטון וילה שבפסגה.

סלוט המשיך לעשות היסטוריה עם מספר שיאים חדשים, כשהוא מזמן המאמן עם הפתיחה הטובה ביותר על הקווים במועדון, אבל הוסיף עוד כמה לרשימה אתמול. ליברפול שלו ניצחה לראשונה את ששת משחקי החוץ הראשונים שלה בפעם הראשונה בהיסטוריה, והנתון של 11 ניצחונות ב-12 המשחקים הראשונים הוא חסר תקדים וכמובן הפתיחה הטובה ביותר של המועדון אי פעם. בפעם האחרונה שליברפול פתחה את קמפיין האלופות עם שלושה ניצחונות, היא סיימה בגמר בעונת 2021/22, אז הפסידה 1:0 לריאל מדריד.

דרווין נונייס ליברפול. GettyImages
גם הוא כיכב. נונייס/GettyImages

ההולנדי התייחס ליכולת ההגנתית הטובה של קבוצתו ששמרה בפעם השביעית העונה על רשת נקייה: "אנחנו שמחים שיש לנו שני שוערים נהדרים. אליסון בחוץ עכשיו, וקוויבין קלהר סיפק עוד הופעה יוצאת מן הכלל. חשוב שיהיה לך שוער כזה בסגל".

עוד פירגן המאמן והתייחס למשחק הבא של האדומים: "דרווין נונייס עשה היום עבודה טובה מאוד, הוא חלוץ שיודע לעשות הכל על המגרש. ארסנל? אנחנו יודעים איזו יריבה קשה מחכה לנו. נצטרך להיות במיטבנו כדי להשיג את התוצאה שאנחנו רוצים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
וירג'יל ואן דייק לצד איברהימה קונאטה מתחבקים עם שוער ליברפול קוויבין קלהר. GettyImages
שבעה שערים נקיים העונה. ואן דייק, קונאטה וקלהר/GettyImages

גם הפרשן האנגלי ושחקן העבר ריו פרדיננד התייחס ליכולת של ליברפול, והביע את דעתו לקראת משחק הצמרת בראשון: "אני חושב שמבחינת מומנטום והפורמה של שתי הקבוצות, ליברפול ב-100% פייבוריטית לנצח ביום ראשון. בטח כאשר ארסנל עם רשימת פצועים וליברפול משחקת ביכולת הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully