וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אלון: "זה לא הכדורסל שלנו, נעשה את התיקונים"

23.10.2024 / 22:30

אכזבה בהפועל ירושלים אחרי ההפסד לקלוז' הרומנית בבולגריה, כשהקבוצה מהבירה רדפה אחרי היריבה במשך כל המשחק. המאמן הודה: "הפסדנו על חוסר אגרסיביות. היינו רכים מדי"

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

רצף הניצחונות של הפועל ירושלים ביורוקאפ נקטע הערב (רביעי) על שלושה כשהאדומים הפסידו בביתם שבבולגריה 81:73 לאוניברסיטת קלוז'-נפוקה הרומנית. בעקבות ההפסד ירדה ירושלים למאזן של שלושה ניצחונות מול שני הפסדים, והתרחקה משמעותית מראשות בית ב' בו נמצאת ולנסיה עם מאזן מושלם.

ירושלים רדפה אחרי קלוז', שהגיעה למשחק עם ניצחון בודד מארבעה משחקים, לאורך כמעט כל ההתמודדות. הרומנים הוליכו 26:22 אחרי רבע אחד, ירושלים הצליחה להפוך בתחילת הרבע השני, אבל בשלב הזה יצאה קלוז' לריצת 0:9 והחזיקה את היתרון מהשלב הזה ועד לרבע הרביעי, בו הצליחה ירושלים לחזור לשוויון 67:67, אבל כאן יצאה קלוז' לריצת 0:13 וגמרה את המשחק.

ג'ארד הארפר היה נקודת האור של ירושלים עם 19 נקודות, כשחוץ ממנןו קלעו קאדין קרינגטון, שחזר לקבוצה אחרי יותר משבועיים, וג'סטין סמית' בספרות כפולות עם 11 ו-10 נקודות בהתאמה. אוסטין ווילי, הסנטר הבולט של ירושלים סיים עם 5 נקודות, כולן מהקו, בפחות מ-20 דקות.

"הפסדנו את המשחק על זה על היעדר אגרסיביות", אמר בסיום המשחק מאמן ירושלים יונתן אלון, "היינו רכים מדי בחלקים גדולים מידי של המשחק וכשאתה משחק ככה נגד קבוצה כל כך עמוקה אתלטית הם גורמים לך לשלם. זה לא הכדורסל שלנו, לא הדרך שלנו ואנחנו נעשה את כל התיקונים הנדרשים כדי ללמוד מההפסד הזה".

ספידי סמית' הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
"היעדר אגרסיביות". ירושלים עם ההפסד "הביתי" בבולגריה/אתר רשמי, הפועל ירושלים

הקבוצה תחזור מחר לישראל לקראת המשחק נגד הפועל חולון במוצאי שבת בארנה. בשבוע הבא תפגוש ירושלים את צדביטה אולימפיה לובליאנה הסלובנית בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully