וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה - באיירן מינכן 1:4 (מחצית 2)

עודכן לאחרונה: 23.10.2024 / 23:35

טירוף במונז'ואיק: פרמין לופס פתח לראשונה העונה ובישל לראפיניה בדקה הראשונה, לאחר מכן סידר שער קל גם ללבנדובסקי (36) שכבש ולא חגג נגד האקסית והברזילאי השלים שלושער בדקות 45 ו-54. הארי קיין (18) רק איזן זמנית

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

מעט קבוצות נפגשו כל כך הרבה פעמים לאורך ההיסטוריה של ליגת האלופות כמו ברצלונה ובאיירן מינכן. כעת זה קורה שוב, רגע לפני שהקטלאנים יעלו גם לקלאסיקו מול ריאל מדריד בסוף השבוע הקרוב, והבווארים מצדם ינסו להמשיך בדומיננטיות המוחלטת והמפחידה בעימותים בין הקבוצות: בששת המפגשים האחרונים הם הביסו את בארסה, כולל ה-2:8 הבלתי נשכח ב-2020.

אלא שהפעם, המאמן שחתום על אותו 2:8, האנזי פליק, עומד על הקווים של ברצלונה ובחוד שלו מככב אקס באיירן רוברט לבנדובסקי, שבעונה שעברה לא הצליח לכבוש בשני מפגשים עם האקסית, אבל בזו הנוכחית עומד על 14 שערים בכל המסגרות.

החדשות הטובות מבחינת פליק הן חזרתם של פרנקי דה יונג ודני אולמו לסגל, אם כי השניים מחוץ להרכב שבו נעשה שינוי אחד לעומת ה-11 שפתחו ב-1:5 על סביליה ביום ראשון: פרמין לופס במקום אנסו פאטי, כאשר עבור הקשר זוהי הופעת בכורה עונתית בהרכב לאחר שהחמיץ את תחילת העונה בשל פציעה. וויצ'ך שצ'סני ימשיך לחכות למשחקו הראשון במדי בארסה, שכן בשער ממשיך הערב איניאקי פנייה. גם בבאיירן ערך המאמן וינסנט קומפאני שינוי אחד בהרכב שפתח ב-0:4 על שטוטגרט בשבת האחרונה - בעקבות הפציעה של אלכסנדר פאבלוביץ', ז'ואאו פלהיניה במרכז השדה. הארי קיין בחוד אחרי שהתפוצץ עם שלושער במשחק המדובר, ובספסל נמצא ג'מאל מוסיאלה שחזר מהיעדרות של שלושה שבועות.

ראפיניה ברצלונה עוקף את מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
ראפיניה עוקף את נוייר ומגלגל לרשת/GettyImages
ראפיניה, קשר ברצלונה. רויטרס
הברזילאי מעורב ב-15 שערים ב-13 משחקים העונה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 1: גול! איזו פתיחה! בדיוק דקה משריקת הפתיחה, 0:1 לברצלונה. פרמין לופס זיהה את ראפיניה מבצע תנועה חכמה לרחבה, מצא אותו בין הבלמים והברזילאי עקף את נוייר וגלגל לרשת.

דקה 10: מולר הרים כדור נפלא לקיין שנגח לפינה הרחוקה והכניע את פנייה, אבל הוא נתפס בנבדל קטן, צוות ה-VAR התערב והשער נפסל.

הארי קיין באיירן מינכן. GettyImages
שני שערים תוך 18 דקות, השני אושר. קיין/GettyImages
שחקני באיירן מינכן חוגגים עם הארי קיין. GettyImages
קאמבק מהיר של הבווארים/GettyImages

דקה 18: גול! הקצב המצוין בברצלונה נמשך. גנאברי העביר רוחב למרכז הרחבה, קיין שוב ניצב לבד מול פנייה, כבש בנגיעה והפעם השער אושר. 1:1 במונז'ואיק.

דקה 26: השוויון של הבווארים העיר את ברצלונה ולבנדובסקי כמעט מצא את הרשת אחרי מסירה מראפיניה, אבל הכדור חלף ליד הקורה ויצא.

רוברט לבנדובסקי, חלוץ ברצלונה. רויטרס
לבנדובסקי כובש, ולא חוגג לאחר מכן/רויטרס

דקה 36: גול! ברצלונה שבה ליתרון. פרמין לופס שוב אחראי על הבישול, הפעם אחרי שניצל שגיאה קשה של קים מין-ג'ה שניסה לנגוח לאחור, הקשר מסר ללבנדובסקי והחלוץ הלוהט בנגיעה מצא את הרשת החשופה ולא חגג את השער מול האקסית. שחקני באיירן מינכן דרשו עבירה על הבלם הדרום קוריאני, צוותי השיפוט חשבו אחרת.

דקה 45: גול! 1:3 לברצלונה, צמד לראפיניה. הברזילאי קיבל כדור באגף שמאל, יצא לדריבל מרהיב ובסופו של דבר בעט כדור בין הרגליים של אופמקאנו היישר לפינה הרחוקה של נוייר, שזינק ולא הצליח להדוף. הקטלאנים בטירוף והרצף העגום מול באיירן מתקרב לסיומו.

ראפיניה, קשר ברצלונה. GettyImages
משחק שיא לראפיניה/GettyImages

דקה 50: אוליסה ניסה להבקיע מתוך הרחבה ונבלם, הכדור חזר אל פלהיניה שבעט החוצה.

דקה 56: שלושער לראפיניה! הברזילאי בלתי ניתן לעצירה. הפעם הוא קיבל כדור מלאמין ימאל ומקצה הרחבה בעט כדור שטוח לפינה הרחוקה, נוייר גם הפעם לא יכול היה להושיע וברצלונה ב-1:4.

דקה 75: פליק כבר עם הראש בקלאסיקו נגד ריאל מדריד בשבת. ראפיניה ירד לקול תשואות הקהל, דני אולמו נכנס במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully