וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדו את המאזן המושלם: 1:1 בין ברסט לבאייר לברקוזן

וירץ (24) העלה את הדאבליסטית הגרמנית ליתרון, ליס מלו (39) איזן בוולה מחוץ לרחבה וקבע חלוקת נקודות בצרפת. אטאלנטה מאוכזבת אחרי 0:0 נגד סלטיק

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

המחזור השלישי בליגת האלופות המשיך הערב (רביעי) עם צמד המשחקים המוקדמים. באייר לברקוזן וברסט כבר לא מושלמות בעקבות ה-1:1 ביניהן בצרפת, כאשר במקביל אטאלנטה החמיצה ולא השכילה לנצח את סלטיק שבמחזור הקודם חטפה שביעייה, ונפרדה מולה ב-0:0.

ברסט - באייר לברקוזן 1:1

ברסט עשתה היסטוריה כאשר העפילה לראשונה בתולדותיה לליגת האלופות ועל אף שמדובר ביריבה מהליגה הצרפתית, ספק אם מישהו האמין שהיא תפתח את העונה עם שני ניצחונות. גם המעידה הראשונה שלה במפעל הייתה מול לא אחרת מהדאבליסטית הגרמנית באייר לברקוזן, שקיוותה גם כן לשמור על מאזן מושלם במפעל - אך הנקודות התחלקו ביניהן ולפני יתר משחקי הערב, כרגע אסטון וילה היא היחידה עם 9 מ-9 נקודות. באייר לברקוזן עלתה ליתרון משער של פלוריאן וירץ בדקה ה-24 - השלישי שלו בשלושה משחקים העונה באלופות - אבל פייר ליס מלו השווה בוולה כעבור רבע שעה ועד הסיום לא הושגה הכרעה.

דקה 24: גול! 0:1 ללברקוזן. וירץ ביצע תנועה לעומק והצליח להישאר ללא כיסוי בין שני הבלמים, קו הנבדל נשבר לחלוטין והכוכב קיבל כדור מול השוער ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה.

דקה 39: גול! ליס מלו הניף את הרגל ובעט וולה מחוץ לרחבה, הכדור קפץ על הדשא בדרכו לפינה הרחוקה ופנימה.

פלוריאן וירץ, באייר לברקוזן. GettyImages
וירץ נותר חופשי ובעט פנימה/GettyImages
פייר ליס מלו, שחקן ברסט. GettyImages
גם ליס מלו הראה שהוא יודע לבעוט מצוין מחוץ לרחבה/GettyImages

אטאלנטה - סלטיק 0:0

פתיחת עונה חלשה של הקבוצה מברגמו קיבלה תפנית בשלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות עם שלושה ניצחונות ברציפות, כשאחד מהם היה הראשון שלה בליגת האלופות העונה, עם 0:3 חשוב על שחטאר דונייצק. לצערה, דווקא מול סלטיק שבמחזור הקודם חזרה אל הררקע עם תבוסה 7:1 אצל בורוסיה דורטמונד אחרי 1:5 על סלובן ברטיסלבה, היא לא הצליחה להכניע את קספר שמייכל למרות 22 איומים לעבר השער. את המסגרת היא מצאה רק שש פעמים, אך כאמור השוער הדני הוותיק היה במקום ובעקבות ההחמצות הרבות נפרדה אלופת הליגה האירופית מהסקוטים ב-0:0.

דקה 18: אטאלנטה תוקפת, אבל לא מצליחה להכניע את שמייכל בינתיים. הכי קרוב לכבוש היה פשאליץ', שנגח למשקוף תחילה ואת הכדור החוזר שלח לרשת החיצונית.

דקה 45: הפעם שמייכל הציל את סלטיק מספיגה אחרי שרטגי נגח כדור עוצמתי מקרוב, אבל הדני התעופף והדף.

מתאו רטגי, חלוץ אטאלנטה. רויטרס
רטגי וחבריו לאטאלנטה מתוסכלים מול שמייכל/רויטרס
אוהדי אטאלנטה במפגן רימוני עשן. GettyImages
המצטיינים בברגמו הערב. אוהדי אטאלנטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully